فرمانده انتظامي شهرستان”بابل”، از شناسايي و دستگيري متهم به شرارت و تحت تعقيب در عمليات ضربتي پليس آگاهي شهرستان خبر داد.

به گزارش هراز نیوز ، سرهنگ”سيد محسن جعفري”با اعلام اين خبر، افزود: در پي وقوع چندين فقره درگيري، شرارت و ايجاد مزاحمت براي شهروندان از سوي فردي شرور به نام”حسن – ر” در سطح شهرستان بابل،که موجبات نارضايتي شهروندان را در پي داشت، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل، تصريح کرد: ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي دريافتند، متهم به شرارت فردي سابقه دار است که به اتهام مشارکت در قتل، سرقت، حمل سلاح گرم و سرد و شرارت تحت تعقيب مراجع قضائي و انتظامي است.

وي خاطر نشان کرد: با دريافت اين اطلاعات، ماموران پليس آگاهي با استفاده از شگرد هاي خاص پليسي موفق شدند،مخفيگاه متهم را در يکي از مناطق روستايي حومه شهرستان بابل شناسايي کنند.

سرهنگ جعفري از اقدامات ويژه پليس براي دستگيري اين فرد خبر داد و افزود: با تشکيل تيم هاي ويژه عملياتي و هماهنگي قضائي، متهم در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل، گفت: متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *