کلاهبرداري نافرجام 131 ميليون ريالي در نکا

فرمانده انتظامي شهرستان “نکا”، از شناسايي و دستگيري جاعل و کلاهبردار 131 ميليون ريالي که با چک جعلي قصد برداشت وجه از حساب يکي از بانک ها را داشت، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ”هادي نصيري” با اعلام اين خبر، افزود: در پي کسب خبري مبني برارائه يک فقره چک جعلي به ارزش 131 ميليون ريالي  از سوي فردي در يکي از بانک هاي عامل شهرستان نکا، ماموران پليس آگاهي سريعاً به اين بانک مراجعه کردند.

وي تصريح کرد: ماموران با هماهنگي مرجع قضايي متهم به جعل چک را دستگير کردند و مورد تحقيق و بازجويي قرار دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا، افزود: متهم به نام “محمد- الف”  35 ساله در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس، به جعل چک اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي و روانه زندان شد.

 

دستگيري سه عامل افيوني و کشف 37 کيلو ترياک در محمودآباد

فرمانده انتظامي شهرستان محمود آباد از دستگيري سه عامل تهيه وتوزيع مواد مخدر و کشف 37 کيلو و685 گرم ترياک در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “زمان شاليکار” فرمانده انتظامي شهرستان محمود آباد در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت :در اجراي طرح ارتقاي امنيت عمومي وبرخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي ، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در پي انجام تحقيقات پليسي موفق به شناسائي 3 عامل تهيه وتوزيع مواد مخدر در اين شهرستان شدند .

فرمانده انتظامي محمودآبادافزود: ماموران با شناسائي سر دسته اين باند در اقدامي عملياتي وي را دستگير کردند .

وي درادامه تصريح کرد : ضمن هماهنگي با مرجع قضائي در بازرسي از منزل اين متهم 37 کيلو و 685 گرم ترياک و 295 گرم سوخته ترياک کشف شد .

سرهنگ شاليکار همچنين ،اظهار داشت، درادامه اين عمليات دو نفر ديگر از همدستان متهم نيز شناسائي ودر اقدامي عملياتي دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

فرمانده انتظامي محمود آباد در ادامه، گفت : سوء مصرف مواد مخدر از اين جهت كه بنيان‏هاى روحى، روانى، اخلاقى و اجتماعى خانواده و اجتماع را متزلزل مى‏كند و سبب به وجود آمدن رفتارهاى آسيب زايى مانند اختلال و تنش در نقش‏هاى خانوادگى، ولگردى و خيابانگردى، تكدى گرى، انجام رفتارهاى كجروانه و … مى‏شود، به عنوان مسئله‏اى اجتماعى تلقى مى‏شود.

وي ، افزود : مصرف روزافزون و بي رويه مواد مخدر به عنوان يکي از بزرگترين مشکلات قرن حاضر تلقي مي گردد و زيان هاي ناشي از آن در زمينه هاي اجتماعي واقتصادي بسيار سنگين است زيرا قدرت تفکر، خلاقيت ، توان و کوشش و سازندگي را از انسان ها مي زدايد و ويرانگريهاي حاصل از آن زمينه ساز سقوط بسياري از ارزشها و هنجارهاي فرهنگي  و اخلاقي مي گردد و سلامت جامعه را به مخاطره مي اندازد.

شاليکار با اشاره به اين که هر ساله مبالغ هنگفتي از سوي دولتها صرف مبارزه با آن مي گرددتصريح کرد : اعتياد خانواده ها را فرو مي پاشد و شخصيت و زندگي قربانيان خود را به اشکال بسيار گوناگون نابود و متلاشي مي کند .

فرمانده محمودآباد در خاتمه از شهروندان خواست : براي مقابله با اين بلاي خانمانسوز با پليس همکاري کرده و هرگونه اطلاعات و اخباري در اين زمينه به مرکز فوريت هاي پليس اطلاع دهند .

 

 

 

دستگيري دو سارق داخل خودرو در قائم شهر

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان “قائم شهر”، از شناسايي و دستگيري دو متهم به سرقت داخل خودرو و کشف بيش از چهار فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “شعبان مهري” با اعلام اين خبر، افزود: در راستاي اجراي طرح مبارزه با سرقت خودرو و اموال داخل خودرو ماموران انتظامي کلانتري 11 شهرستان اقدامات پليسي را براي شناسائي و دستگيري سارقان آغاز کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، افزود: ماموران در حين اجراي ماموريت و تامين نظم وامنيت در سطح شهر به دو فردي که به طرز مشکوکي در حال باز کردن درب يک خودرو بودند مشکوک شدند .

وي در ادامه تصريح کرد : مظنونان که با مشاهده ماموران قصد فرار داشتند، در اقدامي عملياتي توسط ماموران دستگير شدند .

سرهنگ مهري خاطر نشان کرد :متهمان در بازجوئي ها تاکنون به چهار فقره سرقت اموال داخل خودرو در اين شهرستان اعتراف کردند .

شعبان مهري اواتي در پايان گفت : متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

 

کشف 10 کيلو گرم ترياک در شهرستان جويبار

گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامي شهرستان “جويبار”، از شناسايي و دستگيري دو سوداگر مرگ و کشف قريب به 10 کيلو گرم ترياک از خودروي آنان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرگرد ” اکبر درويشي” با اعلام اين خبر، افزود: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت افرادي در امر تهيه وتوزيع موادمخدر، در سطح شهرستان جويبار موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با شناسايي متهمان، اين افراد را مورد تعقيب ومراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار، افزود: ماموران با شناسايي خودروي متهمان با هماهنگي قضائي در ساعت يک بامداد امروز (چهارشنبه) موفق شدند، در بازرسي از خودروي متهمان نه کيلو و 950گرم ترياک را کشف کردند.

سرگرد درويشي خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *