غلامرضا كرمي نماينده مردم كرمان در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، با اشاره به تكميل جبهه متحدد اصولگرايان با اضافه شدن لنكراني و زارعي به 7+8، اظهار داشت: تجربه نشان داده است كه اصولگرايان براي پيروزي راهي جز رسيدن به وحدت ندارند.

وي افزود: قرار گرفتن تشكل‌هاي گوناگون اصولگرا در كنار يكديگر لازمه حراست از انقلاب اسلامي و مباني ارزشي انقلاب است، لذا اصولگرايان بايد در مسير وحدت از خود‌گذشتگي كنند و منافع اصولگرايي را بر منافع شخصي ترجيح دهند.

كرمي با بيان اينكه تصميم جامعتين و نظر آيت‌الله مهدوي كني و آيت‌الله يزدي براي اصولگرايان حائز اهميت است، تصريح كرد: اصولگرايان بايد تمامي فعاليت‌هاي انتخاباتي خود را با نظر آيت‌الله ‌مهدوِي‌كني و آيت‌الله يزدي هماهنگ كنند و در عمل تابع نظر آنها ‌باشند.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي از تمامي كساني كه خود را در ذيل جبهه اصولگرايي تعريف مي‌كنند، خواست پايبند به روحيه تشكيلاتي باشند و با در نظر گرفتن مصالح كلي از هر اقدامي كه منجر به تهديد وحدت اصولگرايان مي‌شود، پرهيز كنند.

وي با بيان اينكه كميته7+8 از تمامي ظرفيت‌هاي اصولگرايان براي رسيدن به وحدت استفاده مي‌كند، گفت: مباني انقلاب اسلامي و تبعيت از ولي‌فقيه از اركان ركين جريان اصولگرايي است و كساني كه در فتنه88 با سكوت معنادار خود به جريان فتنه كه به دنبال براندازي انقلاب بود، كمك كردند، در جرگه اصولگرايي تعريف نمي‌شوند.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *