معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان با اشاره به نقش آحاد جامعه در توليد امنيت، گفت: مردم، رسانه و دستگاه‌ها و نهاد‌ها سه ضلع مثلث توليد امنيت هستند.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ”يارعلي نيازي” در برنامه تلويزيوني “خدمت عاشقانه” بود به تشريح اهداف و برنامه هاي هفته گراميداشت نيروي انتظامي پرداخت.

وي با بيان اينکه هفته ناجا،فرصتي مناسب براي ارائه عملکرد و دستاوردهاي يک سال گذشته نيروي انتظامي در عرصه نظم و امنيت عمومي است، تصريح کرد:ما در اين هفته نيروي انتظامي به دنبال برقراري ارتباط دو سويه با مردم و جامعه هدف هستيم .

رئيس ستاد گراميداشت هفته ناجا فرماندهي انتظامي مازندران با اشاره به شعار امسال هفته ناجا، که ” همه با هم براي امنيت و آرامش” است، افزود: تعامل مردم با پليس، كليد حل بسياري از آسيب‌هاي اجتماعي است.

وي افزود: مردم بستر تعاملات و روابط اجتماعي و كانون اصلي مفهوم سرمايه اجتماعي پليس هستند و سرمايه اجتماعي پليس باعث همبستگي ملي، توسعه پايدار، قانون‌گرايي، افزايش كنترل اجتماعي، احساس امنيت و مسئوليت در جامعه مي شود.

سرهنگ نيازي تعامل دو سويه مردم با پليس را باعث ايجاد امنيت پايدار در جامعه دانست و افزود: امنيت يك توليد جمعي است و همه سازمان‌ها و نهادها بايستي به پليس در توليد امنيت كمك كنند.

وي مردم، رسانه ها،دستگاه‌ ها و نهاد‌ها را سه ضلع مثلث توليد امنيت دانست و افزود: مردم، مهمترين نقش در توليد امنيت را بر عهده دارند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان مازندران، در ادامه به تشريح برخي برنامه هاي مهم هفته ناجا پرداخت و افزود: برگزاري صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح ، ديدار با نماينده محترم ولي فقيه، همايش بزرگ پياده روي خانوادگي، شرکت در نماز عبايد سياسي جمعه، اهداء خون،ديدارهاي مردمي، تجليل از خانواده هاي کارکنان و تکريم خانواده هاي شهدائ و ايثارگران از جمله اين برنامه ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *