هرازنیوز : نامه سرگشاده جمعی از فعالان رسانه ای اصولگرای شهرستان آمل در انتقاد ازگزینه منتخب جبهه متحد اصولگرایان در این شهر

اعضای محترم جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران

با عرض سلام و ارادت

در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تشکیل ساز وکار جبهه متحد اصولگرایان در سراسر کشور و خصوصا در استان مازندران موجی از امید و اطمینان را در میان نیروهای مومن و مذهبی علاقه مند به نظام مقدس جمهوری

اسلامی پدید آورد تا در برهه ای که جریان های فتنه و انحرافی با تمام توان برای کسب کرسی های مجلس شورای اسلامی دندان تیز کرده اند، گروهی امین و قابل اعتماد نسبت به شناسایی و انتخاب کاندیداهای منطبق با

معیارهای اصولگرایی تشکیل شده و در این راستا ملت بزرگ ایران را جهت تشکیل مجلسی ولایی و مقتدر یاری می کند.

حضور چهره های عزیز و ارزشمندی چون حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی در راس جبهه متحد اصولگرایان نیز بر وزانت و مقبولیت این جبهه افزوده تا جایی که امروزه اقبال عمومی نسبت به این جریان در استان های مختلف روز به روز بیشتر و بیشتر می شود.

در استان مازندران نیز راه اندازی این ساز و کار متشکل از چهره های ارزنده و امتحان پس داده ای چون جناب آقای امامزاده و امینی موجب شد تا نیروهای اصولگرا با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به این جبهه اعتماد کرده و رای و نظر آن را در انتخاب نامزدهای اصلح بر سایر لیست های منتشر شده در استان ترجیح دهند. با این حال و در شرایطی که نامزدهای معرفی شده از سوی این جبهه (همانگونه که انتظار می رفت) در بیشتر شهرهای مازندران با تحسین عموم مردم مواجه شده، معرفی جناب آقای رضا حاجی پور به عنوان نامزد منتخب اصولگرایان مازندران در حوزه انتخابیه آمل موجی از بهت و حیرت را در میان نیروهای ارزشی و اصولگرای این شهر رقم زده  و پرسش های بسیاری را در این خصوص ایجاد کرده است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود:

 

مسئولان ارشد جبهه متحد اصولگرایان کشور در ماه های اخیر  و در خصوص تبیین شاخصه های انتخاب نامزدهای این جبهه بارها به سه شاخص محوری  ضدیت با فتنه فساد و انحراف تاکید کرده و این سه مورد را خط قرمز 7+8 اعلام

نمودند که از آن جمله می توان به سه مورد زیر اشاره کرد:

 

الف) دکتر علیرضا زاکانی، رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان درتاریخ 9 بهمن ماه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این جبهه، ضد فسادبودن،ضد انحراف بودن و فتنه ستیز بودن را از جمله ملاک ها و معیارهای مهم درانتخاب نامزد های جبهه متحد معرفی کرده و حتی تاکید می کند که نامزدهای این جبهه باید مرزبندی شفاف با فتنه، فساد و انحراف داشته باشند.

 

ب)دکتر علی اکبر ولایتی، سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان نیز طی گفتگویی تفصیلی با سایت این جبهه تاکید می کند که «ساکتین فتنه» و «ساکتین انحراف» هیچ جایی در میان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان نخواهند داشت.

وی همچنین می افزاید: “قطعا کسانی که در آن زمان(دوران فتنه) که کشور نیاز به مساعدت آنها داشت و این خطر بود که ضررهای جبران ناپذیری به جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی آن و همچنین حاکمیت ملت بر سرنوشت خود

وارد شود، باید جوابگوی رفتار خود باشند؛ جبهه متحد اصولگرایان تلاش می.کند نامزدهایی را به مردم معرفی کند که به طور قاطع در مقابل نظام سلطه و عوامل آنها (فتنه، انحراف، فساد) ایستاده باشند.

ج)همچنین دکتر منوچهر متکی، رئیس ستاد اجرایی جبهه متحد اصولگرایان هفته گذشته و در گفتگو با یک سایت خبری از فتنه، انحراف و فساد به عنوان سه مرز ممنوعه جبهه متحد نام برد.

 

با این حال و در شرایطی که گزینه های ارزشی و با سابقه اصولگرایی دیگری نیز در این دوره از انتخابات مجلس در آمل حضور داشتند، جبهه متحد اصولگرایان مازندران متاسفانه گزینه ای را انتخاب کرد که طی ماه های گذشته و همچنین زمان مسئولیتش هم در برابر جریان انحرافی نفوذ کرده در دولت سکوت مطلق اختیار کرده و حتی در میان بیشتر مردم آمل به کاندیدای یک جریان خاص شهرت دارد. علاوه بر این عدم وجود شفافیت در منابع مالی گسترده وی، این شبهه را در اذهان پدید آورده که این میزان از هزینه تبلیغاتی از چه کانالی تامین شده و نقش برخی جریانات سیاسی در این میان چیست؟

 

همین ابهامات گسترده در میان مردم بود که موجب شد تنها یک روز پس از اعلام لیست جبهه متحد مازندران و معرفی آقای حاجی پور در آمل، اعتراضات زیادی متوجه این انتخاب شده تا جایی که سخنگوی محترم این جبهه در اقدامی قابل تقدیر اعلام کرد که لیست منتشر شده قطعی نبوده و احتمال تغییر افراد در برخی حوزه ها وجود دارد.

 

نظر به موارد یاد شده، ما؛ امضا کنندگان این نامه به عنوان جمعی از فعالان رسانه ای اصولگرای شهرستان هزارسنگر آمل از اعضای جبهه متحد اصولگرایان مازندران می خواهیم تا در فرصت باقی مانده تا انتخابات نسبت به این قضیه تجدیدنظر کرده و ان شالله با انتخاب گزینه اصلح در این شهر به عنوان نامزد اصولگرایان، اعتماد نیروهای ارزشی این شهر را نسبت به گزینه جبهه متحد در آمل جلب کرده و زمینه ساز حضور نامزد ولایی و کارآمد از این حوزه به مجلس شوند.

 

رونوشت به

جناب آقای دکتر زاکانی رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان

جنای آقای منوچهر متکی رئیس ستاد اجرایی جبهه متحد اصولگرایان

21 thoughts on “نامه سرگشاده جمعی از فعالان رسانه ای اصولگرای شهرستان آمل به جبهه متحد اصولگرایان/در لیست تجدید نظر کنید”
  1. با عرض سلام خدمت همه همشهریهای عزیز
    به اعتقاد بنده تهمت زدن به یکدیگر بدون دلیل و مدرک گناه بزرگیست.شاید خداوند ما را در چنین مواقعی امتحان می کند.فرقی نمی کند که ما طرفدار چه کسی باشیم.باید به یاد داشته باشیم که رعایت اخلاق اسلامی مهمترین اصل در مبارزات انتخاباتیست.این بحثها تا روز انتخابات وجود دارد باید طوری عمل کنیم که بعدا در درگاه خداوند متعال و پیش مردم شرمنده نباشیم.
    بنده آقای حاجی پور را می شناسم تا جایی که بنده می دانم موارد اشاره شده در نامه مربوط به منابع مالی نامعلوم ایشان صحت ندارد این موارد برای نامزدهای دیگر هم مطرح می شود که به نظر بنده تا زمانی که ثابت نشده نباید مطرح گردد.خداوند همه ما را عفو نماید.انشا الله

  2. نه حاجی پور اصول گراست و نه یوسفیان برای تورنگ هم شاه و ….فرق نداره

  3. امل فقط یوسفیان بقیه الکی هستن مگه مجلس شوخیه

  4. آنهایی که در روز مییتیگ موسوی درسالن پیامبر اعظم (ص) آمل در بالای جایگاه همه ارزشهای نظام را به مسخره میگرفته اند حالا درستاد حاجی پور شدند اصولکرا!!!! وآنهایی که در اون روز درجای جای شهر بخاطر ارزشهای نظام روبروی این حصرات قرار گرفتند!!!؟؟؟؟؟؟ متاسفانه تصمیمگیرندهگان اصولکرا درطی همه این مدت در هیچ جا به اجماع درست وحسابی نرسیدند که آمل هم یکی ازآنهاست .شاید هم امسال بعد پیروزی یوسفیان مثل چهار سال قبل باز هم دفتر اصولکرائی آمل بیاید وخطابه بخواند

  5. اگر اصولگراها پایبند اصولگرائی(ادامه راه وافکار امام خمینی)می بودند که حالا این همه تیکه وپاره پاره نمی شدند امام یک بار بر اساس مصلحت تصمیم گرفت که اعلام کرد مانند این است جام زهر رانوشیدم در حالی که در شرایط فعلی همه تصمیمات این آقایان آبکی است مثل انتخاب حاجی پور البته این تصمیم راهمشهریهای آملی نکرفتند. خارج از آمل گرفته شد: که آنها منظور ومنافع دراین انتخاب دارند!!! یقین بدانند گو ر خوانند؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *