خسرو شهراز و فرخ نعمتی در نمایش ˝دو مرد در یک اتاق˝ مسعود رایگان

هرازنو: خسرو شهراز از حضورش در نمایش ˝دو مرد در یک اتاق˝ به کارگردانی مسعود رایگان خبر داد.

خسرو شهراز بازیگر شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره با فعالیت این روزهای خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این روزها به شکل همزمان در فیلم‌برداری سریال جلیل سامان و تمرینات نمایش مسعود رایگان حضور دارم.

او با ارائه توضیحات بسیار کوتاهی در مورد این نمایش عنوان کرد: نمایش “دو مرد در یک اتاق” نوشته بنگت آلفورش و یوهان برگوم به کارگردانی مسعود رایگان است که این روزها در حال تمرین آن هستیم.

شهراز بیان کرد: این نمایش اواخر مهرماه اجرا خواهد شد؛ قصد داریم این اجرا را به تعدادی از شهرستان‌ها ببریم و به احتمال بسیار در تهران هم به صحنه خواهیم رفت.

بازیگر نمایش “ماضی استمراری” ادامه داد: این نمایش پرتابل است و امکان اجرا در هر مکانی را دارد؛ هدف بیشتر شکل آموزشی آن است که باید در دانشگاه‌ها دیده شود.

شهراز خاطرنشان کرد: “دو مرد در یک اتاق” به مضمون ایدز می‌پردازد؛ من همراه با فرخ نعمتی در این نمایش ایفای نقش می‌کنم. حضور در کنار این دو هنرمند برایم بسیار ارزشمند است.

او همچنین در رابطه با سریال “نفس” به کارگردانی جلیل سامان گفت: جلیل سامان نویسندگی و کارگردانی این نمایش را برعهده دارد؛ او کارنامه موفقی در کارگردانی داشته و هنرمند حساس و منضبطی است. در این کار نقش دکتر ارتش را بر عهده دارم. داستان این کار به قبل از انقلاب بازمی‌گردد. عاشقانه زیبایی است که مسائلی مختلفی را مطرح می‌کند. حضور در این سریال برایم جذاب است و می‌تواند تجربه‌های خوبی را برایم به همراه داشته باشد.

منبع:هنرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *