بازگشت کمبریج، آکسفورد و مک گراهیل به ایران

هرازنو: دانا خواجوی مدیر شرکت همراه علم در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات اظهار داشت: طبق سنوات گذشته در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت برای مذاکره با ناشران خارجی حضور فعال خواهیم داشت.

خواجوی به وجه تمایز حضور در این دوره از نمایشگاه کتاب در کشور آلمان اشاره کرد و افزود: فرق حضور امسال همراه علم با سال‌های گذشته این است که برداشتن تحریم‌ها و سرعت کم فعالیت‌های بانکی باعث شده بسیاری از ناشران بزرگ را به بازار ایران بازگردانیم.

مدیر شرکت همراه علم در ادامه مطالب خود  به موضوع فعالیت مجدد این ناشران در عرصه بازار ایران و تامین منابع اشاره و تصریح کرد: از سال 2011 تقریبا بسیاری از ناشران بزرگ با ایران به دلیل عدم فعالیت بین‌ بانکی که مسئله اصلی شمرده می شود قطع ارتباط کرده بودند اما این مسئله با سرعت اندک در حال ترمیم است.

این ناشر فعال بین‌المللی به اسامی برخی از این ناشران اشاره و تاکید کرد: ناشرانی چون: کمبریج، پیتر سان، مکمیلان، مک گراهیل، آکسفورد و…  در حال بازگشت و فعالیت مجدد با ایران هستند که مذاکرات پایه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت در غرفه همان ناشران انجام می‌پذیرد.

شرکت انتشاراتی همراه علم که خود از واردکنندگان عمده کتب دانشگاهی کشور به شمار می‌آید در تلاش است در این عرصه بین‌المللی از ظرفیت‌های نشر بین‌الملل برای تامین کتب دانشگاهی استفاده کند.

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *