هراز نیوز :اخبار رسیده از کشور اسپانیا حاکی از آن است که دقایقی پیش «تسیوی اشکالف» معاون رییس سازمان اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) ترور شد.

شبکه خبری BBC نیز این خبر را تأیید کرد و مدعی شد که این کار توسط حزب الله لبنان بخاطر گرفتن انتقام خون شهید «عماد مغنیه» فرمانده نظامی حزب الله لبنان انجام شده است. ناگفته نماند این روزها مصادف شده با سالگرد ترور شهید «عماد مغنیه».

به گزارش شيعه آنلاین، اخبار رسیده از کشور اسپانیا حاکی از آن است که دقایقی پیش «تسیوی اشکالف» معاون رییس سازمان اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) ترور شد.

گفته می شود ترور این مقام ارشد امنیتی صهیونیستی بر اثر انفجار یک بمب که در خودروی وی جاسازی شده بود، رخ داد.

تا به این لحظه هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این کار را بر عهده نگرفته است. مقامات و رسانه های صهیونیستی نیز تا به این لحظه خبری در این مورد منتشر نکرده اند.

این در حالیست که وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی عصر امروز این خبر را رد کرد . 

قابل ذکر است شبکه خبری BBC نیز این خبر را تأیید کرد و مدعی شد که این کار توسط حزب الله لبنان بخاطر گرفتن انتقام خون شهید «عماد مغنیه» فرمانده نظامی حزب الله لبنان انجام شده است. ناگفته نماند این روزها مصادف شده با سالگرد ترور شهید «عماد مغنیه».

3 thoughts on “تسیوی اشکالف معاون رييس موساد ترور شد+تکمیلی”
  1. ترور هاي دانشمندان ايراني بي پاسخ نميماند

  2. چوب خدا صدا نداره.الان تو چه حالی بسر میبره؟کجا بردنش؟چی بسرش دارن میارن؟ایکاش میشد یجوری با خبر شد

  3. اخبار رسیده از کشور اسپانیا حاکی از آن است که «تسیوی اشکالف» معاون رییس سازمان اطلاعات اسرائیل(موساد) توسط سردار محمدرضا جعفری فرمانده قرارگاه عاشفان شهادت ( استشهادیون ) به تلافی بشهادت رساندن شهید مصطفی روشن ،ترور شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *