جمشید مشایخی و علی مرادخانی میهمانان اختتامیه ˝تئاتر رضوی

iهرازنو: مهمانان ویژه آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی به بجنورد آمدند.

ب گزارش هرازنو و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی، آیین اختتامیه این رویداد، در حالی امشب برگزار می شود که استاد جمشید مشایخی و دکتر علی مرادخانی مهمانان ویژه این مراسم خواهند بود.

اجرای مراسم اختتامیه تئاتر رضوی که از ساعت 20:30 دقیقه در تالار گلشن مجموعه تئاتر شهر بجنورد برگزار می شود، بر عهده شهرام شکیبا خواهد بود.

استاد جمشید مشایخی هنرمند تئاتر و سینما، علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی، حسین ثابت قدم وحید مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، محمود عزیزی دبیر جشنواره، سیاوش طهمورث، سهراب سلیمی و تاجبخش فناییان داوران این دوره و اصغر همت، حسین مسافر آستانه، حسین پارسایی، نادر برهانی مرند، ایوب آقاخانی، نسیم ادبی، هدایت هاشمی، میرطاهر مظلومی، احمد کاوری از چهره های شناخته شدن آیین اختتامیه خواهند بود.

بر اساس این گزارش، علی مرادخانی، جمشید مشایخی و سهراب سلیمی از سخنرانان مراسم اختتامیه هستند و اجرای موسیقی مقامی استاد عیسی قلی پور، اجرای قطعات نمایشی و پخش گزارش تصویری جشنواره، از جمله برنامه های ویژه این مراسم خواهد بود.

جشنواره تئاتر رضوی که از پانزدهم مرداد ماه با اجرای نمایش هایی در دو بخش مسابقه و ویژه آغاز شده بود، با تهدای جوائز و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *