امین از دیار مردم دوست داشتنی لیتکوه

aminak0016@gmail.com

 

 

هراز نیوز – سخن شما – ببینید دوستان این انقلاب الکی ۳۳ ساله نشده که شما بخواهید بیخودی تنش ایجاد بکنید و نماینده ها رو زیرسوال ببرید.ما به همه احترام می گذاریم و علی الخصوص به همه ی نیروهایی که انشاالله انقلابی هستند و واقعاً پیرو خط ولایت هستند.

اینجا میدون رقابته و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری طبیعی هست که فضای بحث آزاد باشه که به نوعی خودش کرسی آزاد اندیشی هست. ولی تخریب نباید در اون باشه چون همه این دوستان برای ما مردم آمل زخمت کشیدند و این که ما مثلا ظاهر یک سری از امور رو مورد نقد قرار میدیم شاید منصفانه نباشه و به نظر من کاندید مجلس بودن رو نمیشه از ظاهر آدم ها فهمید.این حرکت بعضی از ما آملی ها داره طایفه بازی ها رو علم میکنه که بهتون بگم به نفع هیچکس نیست.(جنگل که آتیش بگیره خشک وتر با هم میسوزه)

همه ی این دوستانی که اومدن وسط این میدون خوب میدونن که این دوره دیگه از اون دوره های قبل نیست که بخوان اشتباهات قبلشون رو تکرار کنند.چون به شدت تحت رصد مردم بودند وهستند.پس دلیلی نداره که بخوان از این به بعد تو این ایام باقی مونده محافظه کاری هاشون رو به رخ هم بکشند. وبگن ما اینجوری کردیم و شما اونجوری بودی و فلانی انحرافی هست و یا فلانی از دیدار با مردم فراری بود ویکی اصلاً معتاد یا دزد بوده و…..اصلاً به این چیزا توجه نکنید.به قول فرمایش حضرت آقا ملاک حال فعلی افراد هست.(آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است)

آخر حرفم اینه که یک کاندید علاوه بر نماینده شهر نماینده کشورش هم هست وباید فکر ساخت و آبادانی همه کشور باشه.

به امید موفقیت تمام کاندیدای محترم.بهشون سفارش میکنم مطمئن باشید انشاالله که آقا امام زمان خودش در این مورد عنایتی می فرمایند و منتخبان ملت باید بتونن زمینه ظهور اون عزیز رو فراهم کنند.

امین از لیتکوه

 

سخن شما

پایگاه اطلاع رسانی هراز نیوز یادداشتها ، دست نوشته ها ، دلنوشته ها، مطالب اختصاصی و گردآوری شده شما را در قالب جدیدی با عنوان « سخن  شما» منتشر می نماید .

برای اینکه سخن  شما در این وبگاه منتشر شود فقط کافی است آن را به صورت یک کامنت و یا به نشانی الکترونیکی http://info@haraznews.ir ارسال نمایند.

مخاطبان محترم برای ارسال مطالب خود باید چند نکته  را در نظر داشته باشند:

۱٫ “سخن شما “برای ارائه و معرفی «نگاه بییندگان به تمام موضوعات» می باشد.

۲٫” سخن شما ” می تواند در قالب: ایده ، فیلم، عکس، گزارش تحلیلی، گزارش خبری، کاریکاتور و... باشد.

۳٫ مطالب ارسال شده حتی الامکان با ذکر نام و نام خانوادگی فرستنده باشد.

۴٫ موارد ارسالی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی نداشته باشد.

۵٫ مطالب ارسالی به زبان و فونت فارسی باشد.

۶٫مطالب ارسال شده  حاوی اطلاعات دقیق باش

3 thoughts on “سخن شما -این انقلاب الکی ۳۳ ساله نشده”
  1. هنر هراز نیوز باید بر انگیختن مردم به حضور درمسایل سیاسی اجتماعی و مسایل شهری بوده و بدون دخالت گرایشات سیاسی واعمال نفوذ تابلوی نظرات مردم باشد نه نعوذ بالله انرا به تیغ سانسور بکشد نا بمانند یک رسانه مقتدر در اجتماع حضور چشم گیر داشته باشد

  2. سلام
    آقای امین غیر لیتکوهی!!!!!!!
    این چه وضعه صحبت کردنه. مگه داری با لات و لوط ها صحبت می کنی؟ هرکی مطالب هراز نیوز رو میخونه باسواده نه اسکل.
    یه خورده صحبت کردن رو یاد بگیر، درست حسابی حرف بزن ببینیم چی میگی؟
    موفق باشید.

  3. سلام :
    امین آقااین دوره هم مثل دوره قبل هیچ فرقی نمیکنه مثل انتخابات شوراکه میگفتن همه چیزدرست میشه آیانمی بینیدکه افرادی که درشورای شهربیشترین رای راآوردندالان در شوراهیچ مسولیتی ندارندودرپستوی درانزوافقط زمان رامیگدرانندانسانهای پاک نیتی که قلبشان ازجنس انقلاب ونظام وولایت فقیه است ،کجا ی کاری برادرمن !!!!!!وآقای آملی آیابهترنیست مودبانه ترصحبت کنیم وایرادهارادرقالب صداقت ونوع دوستی عنوان داریم شایدامین آقاکمی دلش پربود.خدایاولایتمداران ماراسلامت بدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *