اگرچه تمام نطق​های امروز نمایندگان با تبریک میلاد حضرت علی (ع) همراه بود اما تبریک محمدکاظم دلخوش به سبکی متفاوت بود.

به گزارش خبرآنلاین، نماینده صومعه سرا سخنان خود را با شعری با این ابیات آغاز کرد که «تاریخ ورق ورق پر از داد علی است، برخیز که روز جشن میلاد علی است». وی سپس گفت: پیشاپیش روز ما موجودات دلسوز و دوست داشتنی و مدیر و مدبر و شایسته پاداش و حساس که لازم نیست کسی بداند ما چه جواهراتی هستیم را به خودمان تبریک می گویم!

دلخوش افزود: ضمنا ما خودمان هم جورابمان را تهیه می کنیم!

وی سپس لحنی جدی به نطق خود داد و گفت: در کنار رهبری نظام هم دولتمردان و هم مجلسی ها باید این تذکر را به خودمان بدهیم که باید با تبعیت از رهبری نظام، گوش به فرمان باشیم. این شعر هم ضمیمه این بخش از سخنانش شد که «ما همواره به فکر خدمت و ایثاریم، از فتنه و فتنه گران هم بیزاریم».

این نماینده اصولگرا ادامه داد: شرایط حساس فعلی، شرایطی است که باید دولت مراقب سهم تولید در هدفمند کردن یارانه​ها باشد تا صنعتگران وکشاورزان دچار ضرر و آسیب نشوند. ای دولت برس به داد تولید کنندگان وگرنه تا چند ماه دیگر کل جامعه دچار مشکل می​شود!

دلخوش در پایان نطق خود نیز گفت: یکی از اعضای دولت گفته بود که اکثر تذکرات نمایندگان نامربوط است. من از سخنان ایشان متاسفم و امیدوارم رئیس​مجلس پاسخ مناسبی ارائه دهند تا اینگونه درقبال مجلس موضع گیری نکنند. از یکسو مردم از نمایندگان می پرسند که چرا از رئیس​جمهور سوال نمی​کنیم و بعد از سوی دیگر دولتمردان به جای توجه به تذکرات نمایندگان، این حرف​ها را می​زنند.

One thought on “ما خودمان هم جورابمان را تهیه می کنیم!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *