هراز نو : مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره تی تی روز گذشته در سالن همایش های اریکه آریایی آمل با حضور مسئولین شهری و استانی،اهالی فرهنگ و هنر و مردم علاقمند برگزار شد.
در ابتدای این برنامه شاهین جمشیدی مجری توانمند و آملی صدا و سیما که اجرای برنامه را نيز بر عهده داشت به تمجید از اهالی هنر آمل و محمدی رییس اداره ارشاد پرداخت و گفت:محمدی فردی است که با خوش ذوقی و پشتکار خود امروز با برگزاری جشنواره تی تی همه ما را در کنار هم جمع کرده است.
در ادامه محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دقایقی به سخنرانی برای حاضرین پرداخت و افزود:جشنواره تی تی با همه سختی های خود امروز دومین دوره خود را به پایان رساند و بنده از این بابت خوشحالم.
وی ادامه داد:جشنواره تی تی باید در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار ميشد اما خبر تلخ شهادت مدافعان حرم مازندرانی و از جمله شهید حاجی زاده شهید مدافع حرم آملی موجب شد تا این جشنواره را به احترام شهدا به تعویق بيندازيم.
محمدی همچنین به تشکر از کلیه دست اندرکاران تی تی پرداخت و تصریح کرد:جا دارد یک خداقوت جانانه به همه ی عوامل تی تی بگویم که چندین ماه برای برگزاری این جشنواره زحمت کشیدند تا این جشنواره به بهترین شکل برگزار شود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل به علل های تغییر مکان برگزاری بخش موسیقی نیز اشاره کرد و گفت:بنا به علل های مختلفی مکان برگزاری موسیقی عوض شد و مکان نهایی محل نمایشگاه آمل انتخاب شد و ما تنها پنج ساعت برای آماده کردن این مکان زمان داشتیم،در این زمان کوتاهی که داشتیم نه تنها کلیه اهالی موسیقی بلکه هنرمندان سایر رشته ها نیز به کمک ما آمدند و هنرمندانی که دارای مقام های کشوری بودند آمدند و به ما در آماده کردن مکان جشنواره کمک کردند که واقعا جای خوشحالی دارد که آمل چنین هنرمندان فهیمی دارد.
محمدی در انتهای صحبت های خود به تشکر از خبرنگاران و اهالی رسانه آمل پرداخت و اذعان داشت:باید از خبرنگاران عزیز تشکر صمیمانه ای کنم که با اطلاع رسانی های خود به ما کمک کردند و اگر امروز شاهد سالن مملو از جمعیت هستیم نیز با اطلاع رسانی همین خبرنگاران صورت گرفته که من صمیمانه از آن ها تشکر میکنم.
در ادامه احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دقایقی به صحبت برای حاضران پرداخت و افزود:آمل همیشه هنرمندان توانمندی داشته است و در سالیان اخیر نیز با توجه به حضور پر رنگ هنرمندان آملی در جشنواره های مختلف نشان میدهد که رشد خوبی را در هنر آمل شاهد هستیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد:من در همه جلسات خود چه در سطح استان و چه در سطح کشور اعلام میکنم که همه شهرهای ما در حد توان شورای شهر و سایر نهاد های شهری فعالیت میکنند اما دو شهر واقعا جایگاه ویژه ای دارند یکی ساری و یکی آمل.
وی به تشکر از شورای شهر و سایر مسئولان آمل پرداخت و گفت:صمیمانه از اعضای شورای شهر،شهرداری،فرمانداری و سایر نهادهای مربوط تشکر و قدردانی میکنم که با تعامل خود به برگزاری هر چه بهتر این جشنواره کمک کردند.
جاودانی در پایان به تمجید از محمد محمدی پرداخت و بیان داشت:واقعا باید از زحمات بی دریغ آقای محمدی تشکر کنم،وقتی دیدم محمد محمدی به شدت مورد تشویق شما قرار گرفت به نوعی به خودم افتخار کردم که چنین مدیر توانمندی را در مجموعه فرهنگ و هنر مازندران داریم.
جواد نیک پرور هرازنو

 

2

3 5.5 5.8 6 7.5 7 8 9 10 11.5 11.9 12 13 14 15 17 18.5 18 19 20.2 20.5 21 22 24 25 26 27 28 29 30 31 32 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *