هراز نو : روابط عمومی شهرداری امام زاده عبدالله در خبری اعلام کرد حریم شهر امام زاده عبدالله(ع) به مساحت ۱۹۶۰ هکتار وبه اندازه ۴/۶ برابر محدوده۴۲۶هکتاری به تصویب رسید

🔹 حریم شهر امام زاده عبدالله(ع) که مطابق مصوبه کمیسیون مغایرت طرح هادی استان در تاریخ ۹۳/۴/۹ به تصویب رسیده بود با پیگیری های دکتر فاطمی شهردار امام زاده عبدالله(ع) وکمک واحد فنی شهرداری در تاریخ ۹۵/۳/۳۰ با حمایت جناب آقای فلاح استاندار ومعاونین استاندار به تصویب رسید

🔹 لازم به ذکر است تهیه نقشه محدوه وحریم شهر امام زاده عبدالله(ع) با توجه به تخصص آقای شهردار در زمینه جغرافیای برنامه ریزی شهری بدون گرفتن مشاور تهیه گردیده است.

گفتنی است در این حریم بخشی از حریم شهر آمل نیز جزو حریم امام زاده عبدالله قرار گرفت .

7 thoughts on “پایان منازعه شهرداری های آمل و امام زاده عبدالله”
  1. یعنی چی
    مگه میشه حریم مشترک باشه
    تخصصش منو کشته

  2. با این حساب بیمارستان امام خمینی هم در محدوده ی شهر امامزاده عبدالله قرار گرفته. شاید این مطلب باعث بشه لااقل چند نفری از جوانان بیکار منطقه در بخش خدماتی بیمارستان بکار گرفته بشن.

  3. قطعا متخصصان شهر و بخش امام زاده عبدالله بهتر از امل در اداره مناسب تر این بیمارستان ایفایی نقش خواهند نمود

  4. عزیز من بیمارستان در محدوده قانونی نیست و تو حریم هست
    دوما خدمات رسانی بیمارستان شعاع شهرستانی و استانی دارد مگه دبستان ساختن که پچه های این شهر در این مدرسه تحصیل کنند

  5. سلام چه لزومی داره املی یا بابلی حتما دراین بیمارستان ایفای نقش کنند شهرستان امام زاده عبدالله کم دکتر وپرستار ندارد

  6. با سلام خدمت همه دوستانی که کامنت گذاشتند.به نظرم بهتر است آمل را بیش از این تفکیک نکنیم . شهرستان آمل باید برایمان مهم باشد. از اینکه امام زاده عبدالله به عنوان یک شهر مستقل شده , به عنوان یک فرصت باید استفاده کرد و انرا مغتنم شمرد نه اینکه به شهر مادر(آمل) اسیب وارد شود.
    جالب که شهرستان سورک از ساری جدا شده ولی فرودگاه دشت ناز همچنان به نام ساری است . پس بهتر به فکر شهرستان آمل باشیم.

  7. من یک اسکومحله ای هستم وباتوجه به شهرشدن متطقه دوست دارم به شهرم آمل عزیز – وهرگز نباید چنین مناقشه های این چنینی باعث گردد عظمت شهر دارالمومنین لطمه پیدا کند .اینها همه جنگ زرگری است وعده ای برای معروف شدن خود چنین حرفهای نسنجیده ای برزبان جاری میکنند. ضمنا” آقایان کاری کنند نام شهر را به لیتکوه تعغیر دهند که خواست همه لیتکوهی های منطقه است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *