هراز نو: خبر استعفای دکتر عباس قدیر رییس بیمارستان امام رضا (ع) آمل صبح امروز در فضای مجازی شهرستان آمل دست به دست گشت ، با این وجود هنوز هیچ مقام رسمی آنرا نه تایید کرده ونه تکذیب  ، پیگیری های خبرنگار هراز بیان گر صحت موضوع است .

استعفای قدیرسوالات زیادی را برای افکار عمومی در بر داشته است، چرا قدیر استعفا داده است؟ ،سکوت بزرگان ونخبگان پزشکی چه دلیلی دارد ؟
آیا حمزه قاسمی نمیتواند هم به مدیریت بیمارستان امام خمینی و هم به مدیریت شبکه برسد؟

چرا مدیری کار آمد و با سابقه مانند قدیر باید استعفا دهد ،فردی که به گفته دوست ودشمن به کار آمدی و عملکرد مثبت شهرت دارد .

آنچه به نظر می رسد استعفای قدیر به دلایل شخصی نیست ،  با این وجود نخبگان و بزرگان بهداشت ودرمان شهر دراین زمینه سکوت کرده اند ، شبکه بهداشت نیز ظاهرا دست روی دست گذاشته وساکت است .
دکتر حمزه قاسمی رییس شبکه بهداشت هم به خاطر  موضوعات اداری و سیاسی  و هم به خاطر مسوولیت جدیدش به عنوان رییس بیمارستان تازه تاسیس امام خمینی عملا فرصت سر خاراندن ندارد .

از دکتر قاسمی  با  سالیان سال سابقه مدیریتی اش  بعید است ،در این زمینه سکوت کند، پیگیری مطالبات سایر بیمارستان های آمل از وظایف اوست .

سکوت بزرگان طبابت آمل نیز جای سوال دارد ، بعید است پزشکان و نخبگان شهر این اخبار را نشنیده  باشند  و از سایر مسوولان شهری در خصوص مشکلات شبکه بهداشت و بیمارستان های آمل  طلب مساعدت نکنند  .

آنچه امروز آمل شاهد ان است سکوت بزرگان ومسوولان در باره برخی اخبار ناخوشایند در حوزه بهداشت و درمان است ، به نظر می رسد کالبد بیمار بهداشت و درمان شهر نیاز به درمان دارد . و طبیبی مدیر را می طلبد تا روح جدید بر کالبد آن بدمد .

5 thoughts on “کالبدبیمار بهداشت ودرمان آمل،نیازمند درمان”
  1. هراز نیوز محترم خودتون میگین پزشک!!! پزشک رو چه به مدیریت!! پزشک باید طبابت کنه نه مدیریت…هم پول طبابت میگیرن هم حقوق مدیریتی،حالا یه جوون که رشته مدیریت خونده وتحصلات عالیه داره باید بره گوشه خیابون دست فروشی کنه…هرکی به فکر منافع خودشه و دم از مسلمونی هم میزنیم

  2. مگه قانون این نبود که هر فردی فقط یه شغل داشته باشه پس چرا آقای قاسمی میتونه در دو جا شغل داشته باشه؟؟؟حالا طبابتشون بماند…چی میشد یه جوونی که مدیریت خونده رو رییس بیمارستان امام خمینی(ره) میکردن؟؟

  3. سلام، پارسال آقای دکتر قدیر در چنین ایامی استعفا داده بود ولی … برگشت. آقای دکتردر زمان تودیع و معرفی رسیدن پست ریاست بیمارستان امام رضا(ع)آمل گفته بودید که کشتی به گل نشسته را تحویل گفته اید حالا چی؟

  4. جناب پرفسور:مدیریت بیمارستان کاری تخصصی ست که از کسی مثل شما که مدیریت دانشگاه پیام نور شعبه قنبر آباد سفلی خوندین برنمیاد!مثال شما مثال کسی که توی جمعی یکی رو بهش معرفی کردند گفتند دکتر فلانی هستند سریع گفت :آقای دکتر چند وقته سرم درد میکنه چکار کنم؟بهش گفتند ایشون دکتر حقوقند!گفت خب بهتر!آقای دکتر خیلی وقته حقوق ما رو سر برج نمیدن!

  5. جناب آقای داروساز بزرگوار. تکبر و مفاخره مذموم و توهین نهادینه شده ای که در بیان جنابعالی موج میزند رهاورد فرهنگی است که در دهه های اخیر در میان پزشکان این سرزمین متحکم شده است. نمیدانم با چه ادبی به خود اجازه میدهید که ذهن خوانی کنید و به ان جوان محترم که سهم درستی را بیان کرده اینچنین جسارت نمایید؟
    نمیدانم به چند کشور جهان سفرعلمی داشته اید و تجارب مدیریت بیمارستانی را از نزدیک دیده اید که چنین بی پروا سخن میگویید. خلاصه این دیدگاه شما حدیث مصیبتی است که یک داروساز محترم خود به آن اعتراف نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *