هراز نیوز :اتحادیه کارگران رژیم صهیونیستی با ادامه اعتصاب سراسری برای دومین روز روزانه پانصد میلیون دلار به اقتصاد این رژیم خسارت وارد کرد.

به گزارش  العالم ، اعتصاب با مشارکت کارگران بخش های مهم اقتصادی خصوصی و دولتی از جمله بورس ، بانک ها ، حمل و نقل ، فرودگاه بن گورین ، کشاورزی و بنادر و دفاتر دولتی برگزار شده است.

این اعتصاب پس از شکست مذاکرات طولانی اتحادیه کارگران( هستدروت)  با دولت صهیونیستی برگزار ‌شد که در رسیدن به توافق برای بهبود اوضاع و تحقق خواسته‌های کارگران ناکام ماند.

اتحادیه کارگران از رژیم صهیونیستی خواسته است تا 350 هزار کارگر موقت و بازنشسته مانند کارگران دائمی حقوق و مزایا بگیرند زیرا اوضاع آنان بسیار سخت است ؛  اما وزارت دارایی اعلام کرد که چنین رقمی شدنی نیست و فقط حاضر است اندکی حقوق آنان را افزایش بدهد.

یووال اشتاینس وزیر دارایی تل‌آویو پیش از شروع اعتصاب ابراز امیدواری کرده بود که دو طرف (دولت و اتحادیه کارگران) بتوانند تا عصر روز سه‌شنبه به توافق برسند و حقوق برخی کارگران افزایش یابد.

روزنامه صهیونیستی ” یدیعوت احرانوت ” امروز نوشت : که قرار است دادگاه با حضور دو طرف دعوا در باره ادامه اعتصاب یا پایان دادن به آن تصمیم گیری کند.

نمایندگان دولت و اتحادیه کارگری چهارشنبه شب جلسه مشترکی برگزار کردند که هیچ نتیجه ای برای پایان یافتن اعتصاب یا توجه به خواسته اعتصاب کنندگان در برنداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *