کشف 68 کیلو مواد مخدر از 2سوداگر مرگ در ” سوادکوه

هرازنو : فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه، از کشف 68 کيلوحشيش از دو سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”مهدی خادمی” در گفت و گو با خبر نگار پايگاه خبري پليس، گفت:ماموران کلانتری پل سفید اين فرماندهي با انجام اقدامات اطلاعاتي دوعامل تهيه و توزيع مواد مخدر را در سطح این شهرستان شناسايي کردند.

وي افزود:ماموران با تشديد اقدامات اطلاعاتي متهمانبه نام هاي “بهمن – م ” و ” محمد- ح ”  را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند .

خادمی خاطر نشان کرد :در بازرسی از خودروی متهمان 68 کيلوگرم  و 800گرم مواد مخدر از نوع حشيش کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در ادامه با اشاره به این که اعتياد سرمنشاء بسياري از آشفتگي‌ها و از هم گسيختگي‌هاي اجتماعي همچون طلاق، انحراف جنسي، نزاع‌هاي خانوادگي و … است گفت : همکاری خانواده ها با نیروی انتظامی برای مقابله با این بلای خانمانسوز مهم‌ترين و اساسي‌ترين نقش را در پيشگيري از اعتياد جوانان به مواد مخدر ايفا مي‌كند.

سرهنگ خادمی در پايان ضمن اشاره به برخورد قاطع و قانوني پليس با سوداگران مرگ از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعاليت قاچاقچيان و توزيع کنندگان مواد مخدر مراتب را سريعاً به پليس110 اعلام کنند.

 

خودروی پژو با 300 فقره تخلف رانندگي در شهرستان “نور “متوقف شد

گروه استان ها -مازندران- رئیس پلیس راهور شهرستان “نور” از توقيف يك دستگاه سواري پژو با خلافي 61 ميليون و 500 هزار ريالي خبر داد و گفت: در سوابق اين خودرو 300 فقره تخلف رانندگي ثبت شده است.

سرگرد “اسرافیل نصیری” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : ماموران پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان “نور” هنگام تامين امنيت ترافيكي و انتظام بخشي به عبور و مرور يك دستگاه سواري پژو را به علت عدم پايبندي راننده به قوانين راهنمايي و رانندگي متوقف كردند.

وي افزود: با استعلام از سيستم جامع پليس راهنمايي و رانندگي مشخص شد ، اين خودرو داراي 61 ميليون و 500 هزار ريال خلافي با300 فقره تخلف در رانندگي است .

سرگرد نصیری خاطر نشان کرد : با هماهنگي مرجع قضایی خودرو توقيف و به پاركينگ انتقال داده شد.

رئیس راهور شهرستان “نور” رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي را ضامن سفر ايمن و پيشگيري از حوادث رانندگي دانست و تصريح كرد: قانونمندي رانندگان پليس را در تامين امنيت ترافيكي ياري خواهد كرد.

 

دستگیری سوداگر مرگ در “عباس آباد”

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری عاملی افیونی با 1کیلو و300 گرم تریاک در این شهرستان خبرداد .

سرهنگ “مجید خان آرموئی ” فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در گفت وگو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس گفت :  در راستای تامین امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی ، ماموران بخش کلارآباد این شهرستان موفق به شناسائی یکی از سوداگران مرگ در این شهرستان شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد افزود : ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی ودر عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کردند .

سرهنگ خان آرموئی درادامه تصریح کرد : در بازرسی های انجام شده از منزل این متهم 1 کیلو و314 گرم تریاک به همراه 16 میلیون ریال وجه نقد حاصل فروش مواد مخدر کشف شد .

وی با اشاره به اینکه عاملان سودجوی مواد مخدر همواره برای کسب منفعت خود سعی در آلوده کردن محیط اجتماعی را دارند از خانواده ها خواست : برای مقابله با این بلای خانمانسوز و عاملان سودجوی مواد مخدر با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

 

سارق اموال داخل خودرو با 15 فقره سرقت در “عباس آباد” مازندران دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از شناسائی ودستگیری سارق اموال داخل خودرو با 15 فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان خبر داد .

“سرهنگ مجید خان آرموئی” فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال از داخل خودروهای پراید موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت  .

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد افزود : سارق که فقط خودروهای پراید مدل 84 را مورد دستبرد قرار می داد ، با تلاش های گسترده وشبانه روزی ماموران گروه تجسس کلانتری سلمانشهر شناسائی شد .

سرهنگ خان آرموئی خاطر نشان کرد : پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم به نام ” ابوطالب – ر ” شناسائی و دستگیر شد .

وی همچنین تصریح کرد : در بازرسی از منزل وی 6 دستگاه موتورسیکلت سرقتی ، یک عدد دستگاه جوش ، دو دستگاه ضبط خودرو 4- 10 حلقه لاستیک و 64 عدد قالپاق خودرو ، 4 عدد جک و تعدادی باند اتومبیل ، یک دستگاه آمپلی فایر ، دو بسته کابل و سیم برق ،  3 حلقه لاستیک موتور سیکلت ، مقداری شیرآلات و …کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد درادامه اظهار داشت : متهم تاکنون به 15 فقره سرقت اموال داخل خودرو و سرقت منزل در شهرستان عباس آباد و سایر شهرستان های همجوار اعتراف کرد .

متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد .

 

کلاهبرداری 5 میلیون ریالی با چک های تقلبی

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از شناسائی و دستگیری جاعل چک پول های 50 هزار تومانی در این شهرستان خبرداد .

سرهنگ ” محدعلی اتباع طبری ” فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس گفت : درپی تماس تلفنی متصدی کی از واحد های صنفی  با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی با ارائه دو فقره چک پول تقلبی 50 هزار تومانی اقدام به خرید عطر از واحد صنفی وی کرده است ، بلافاصله ماموران کلانتری 11 این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود : ماموران پس از بررسی های همه جانبه و دریافت مشخصات ظهاری متهم ، با تقویت گشت های اننتظامی موفق شدند متهم را در حین خرید از یکی دیگر از واحدهای صنفی این شهرستان شناسائی ودستگیر کنند .

سرهنگ طبری خاطر نشان کرد :  متهم که در بازرسی از وی 11 فقره چک پول های تقلبی 50 هزار تومانی کشف شد به تهیه و استفاده از  اسکناس وچک پول های تقلبی با همدستی فردی به نام ” د – ب ” اعتراف کرد .

طبری در ادامه تصریح کرد : در اقدامی غافلگیرانه همدست متهم که اقدام به چاپ این اسکناس ها کرده بود نیز شناسائی و دستگیر شد .

وی در خاتمه گفت : متهم وهمدست وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند .

 

دستگیری 4 شرور و سارق به عنف در “محمود آباد”

مازندران – 4 شرور مسلحی که با فریب افراد متمول از آنان اخاذی می کردند در عملیات ضربتی ماموران انتظامی  ” شهرستان محمودآباد ” دستگیر شدند .

سرهنگ ” زمان شالیکار ” فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس گفت : در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی ، ماموران انتظامی این شهرستان در حین اجرای ماموریت به سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 مظنون شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد افزود : سرنشینان خودروی مورد نظر با مشاهده خودروی گشت ماموران اقدام به فرار کرده بودند ، که در عملیاتی ضربتی خودروی آنان متوقف و متهمان دستگیر شدند .

سرهنگ شالیکار خاط نشان کرد : در بازرسی از خودروی این متهمان یک قبضه سلاح شکاری ، قمه، آلات مصرف مواد مخدر صنعتي، مقادير قابل توجهي ساعت مچي ، گوشي تلفن همراه گران قيمت، چک ، اوراق شاسايي و گذرنامه افراد مختلف کشف شد .

وی در ادامه تصریح کرد :  سرنشینان این خودرو به نام های” مجتبي- ر”،” مريم – ز”،” طيبه – م “و” احمد ف” در بازجوئی های به عمل آمده به شرارت و زورگیری در این شهرستان اعتراف کردند .

به گفته سرهنگ شالیکار ، یکی از این متهمان پس از شناسائی افراد متمول از طریق تلگرام با آنان رابطه دوستی برقرار کرده و پس از جلب اعتماد سوژه خود ، وی را به ويلايي در بخش چمستان شهرستان نور کشانده ، سپس ساير همدستان وي با سلاح گرم و سرد به طعمه حمله ور شده و خودروي مدل بالا و تمامي اموالش را به سرقت مي بردند .

شالیکار در خاتمه با اشاره به این که تاکنون 5 نفر از مالباختگان شناسائی شده اند گفت : متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *