هراز نو : کانال تلگرام آمل کلام که منتسب به جوانان اصلاح طلب آمل است با انتشار تصویری از یک مجتمع 11 طبقه در خیابان شیخ فضل الله نوری در آمل نوشت:

ساختمان ۱۱طبقه‌ای که محصول #رانت باشدفرقی برایش نمی‌کند که در #معبر ۱۰متری در‌کنار ساختمان‌های ۱ الی ۲طبقه، سر از خاک برآورد. (۱۰متری اول خیابان نور)

تبریک به آقای شهردار خدمتگزار(‼️)

Untitled

photo_2016-05-22_10-01-26

9 thoughts on “طعنه اصلاح طلبان به شهردار آمل !+عکس”
  1. متاسفانه این ساختمان بی قواره و بسیار زشت در ده متری اول هست و کل منظره یکی از قدیمی ترین محلات شهر رو بهم ریخته…رانت این ساختمان مربوط به دولت قبل و …… می باشد…جای تاسف بسیار داره که این آقایان با دهن کجی نسبت به این ملت شریف هرکاری که دلشون میخواد انجام میدن و مطمعنم اینها ………

  2. از اول خدمت دوستان می گفتند که دوران این شهردار به پایان رسیده و ….. ایشون از افراد متول شهر که گاهاً رفاقتهایی هم با ایشون دارند در بعضی نقاط شهر دردسرهایی رو ایجاد کرده. از جمله ترافیکی که همیشه جلوی بریدگی روبروی شیرنی سرای شاه بلوط ایجاد میشه و شهرداری اصلاً فکری نمیکنه که مانند این معضلات در شهر فراوانه.

  3. جناب اقای شهردار محترم امل احتراما بعرض میرساند مسیر پیاده رو خیابان بهشتی از جنب قالی سلیمان تا حمام تاج قدیم وارایشگاه مرحوم روشن بدلیل ساخت وساز پیاده رویی ندارد وعابرین باید در طول خیابان اصلی تردد کنند ومدت حدود دوسال شهرداری هیچ واکنشی در حفظ جان عابرین بعمل نمیاورد بااینکه بارها تصادف و حادثه تلخ افرید اما نه مالکان ساختمان ها ونه شهرداری برخورد درستی بعمل نمی اید لطفا دستور فرمایید تا مالکان ساختمانهای فوق در بازگشایی راه عابران پیاده اقدام مناسب را بعمل در اورند تا خسارت جانی بهمراه نداشته باشد . با تشکر ——— رونوشت : شورای اسلامی شهر جهت پیگیری و اقدام

  4. منم ….میزارم مثل همه چون هرچی بنویسم حذف میشه

  5. با انتصاب اینکه ساختمان فوق 10 طبقه وهر طبقه 2 واحد است وبر بالای واحد تجاری احداث گردیدو تعداد واحد تجاری را 2 فرض کنیم تعداد حداقل 24 پارکینگ نیاز دارد لطفا اقای شهردار توضیح فرمایند پارگینگ موردنیاز هر واحد درکجایی این واحد تجاری مسکونی قرار دارد؟؟ واگر بفرماید که زمین جداگانه ای برای پارگینگ در نظر گرفته شد باید فاتحه شهر وشهرداری را بخوانیم. همان بلایی که در کوچه 15خرداد برسر واحدهای مسکونی وپارکینگهایش امد وتبدیل به مطب وداروخانه وازمایشگاه گردید دوباره در ده متری نور که در واقع با کسر پیاده روهشت متری است که ده متری خوانده میشود ” امده است. راستی طول یک خیابان هشت متری چند متر طبق قانون میتواند باشد؟؟”؟

  6. لطفا در خصوص بحث مالی وتخفیفات ویژه این پلاک تحقیق نمایید..

    حتما به جواب خوبی خواهید رسید….

  7. صاحب این خانه کیست که اینگونه اداره برق در مقابل داربست زدنش وعبور دادن از کابل فشار قوی کوتاه امده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *