هـراز نـو: چهارمین دوره مسابقات شطرنج کانونهای مهندسی ساختمان استان مازندران به میزبانی جامعه مهندسین مستقل شهرستان امل در دو روز 30 و 31 اردیبهشت ماه با حضور ده تیم و شصت شرکت کننده برگزار شد.

این مسابقات که به اذعان اکثریت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود با نظم خوبی در سالن سرای مهر آمل برگزار شد.
در پایان این دوره مسابقات در بخش بانوان تیم جامعه مهندسین آمل،کانون مهندسی بهشهر و کانون مهندسی بابل مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش آقایان نیز تیم های کانون مهندسی ساری،کانون مهندسی بابل و جامعه مهندسین مستقل آمل توانستند مقام های اول تا سوم را کسب کنند.
در بخش انفرادی بانوان مرجان اکبری از جامعه مهندسین مستقل آمل،فرناز شاکری اسکی از جامعه مهندسین مستقل آمل و هاجر محمدیان از کانون بابل مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش انفرادی آقایان حسین باباپور از کانون مهندسی بابل، رضا نیکزاد مشیری از کانون مهندسی ساری و امین نامی از جامعه مهندسین مستقل آمل اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

مهدی تبار عضو کمیسیون ورزش نظام مهندسی مازندران و سرپرست تیم شطرنج مازندران افزود:مسابقات واقعا در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تا حدودی میتوان گفت این مسابقات فراتر از مسابقات استانی بود.
وی درباره اینکه آیا نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد یا خیر اذعان داشت:این مسابقات بیشتر جنبه رفاقتی و رقابت داخلی دارد،برای مسابقات کشوری نیز انتخابی برگزار خواهد شد چرا که نحوه و شرایط آن در مسابقات انتخابی با این مسابقات متفاوت است،ضمن اینکه برای ما درخشش استان مازندران در مسابقات کشوری مهم است و برای این مهم از تمام ظرفیت های خود بهتره خواهیم گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *