اولین نشست روابط  عمومی های دستگاه ها و نهاد های شهرستان آمل با حضور و سخنرانی احمدمنفرد فرماندار ویژه شهرستان آمل و دکتر حمید صبری متخصص رسانه و روابط عمومی و اجرای مهیار کمانگری مجری و کارشناس برجسته روابط عمومی در تالار همایش های دانشگاه شمال برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه روابط عمومی ها چشم ،گوش و زبان ومشاوری امین برای سازمان ها هستنداظهار داشت: جلسه امروز فقط یک جلسه نبود بلکه به این منظور برگزار شد که این شورا شکل گیرد و آنچه که مجموعه اهداف روابط عمومی ها است در غالب یک شورای هماهنگی محقق شود.

منفرد با اشاره به اینکه تعامل و ارتباط دوسویه بین روابط عمومی هادر حقیقت یک همبستگی است که منتج به هم افزایی می شود افزود: یکی از ابعاد مهم روابط عمومی تبلیغات در سازمانها می باشد .

این مسئول خاطر نشان کرد : روابط عمومی  تلاشی است آگاهانه و قانونی که به منظور تفاهم و استقرار شناخت متقابل با عموم می تواند با تحقیق علمی و عملی مستمر میسر شود.

دکتر حمید صبری  مولف دایره المعارف روابط عمومی و عضو انجمن روابط عمومی های جهان اسلام  با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در جامعه کنونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند تصریح کرد: جایگاه روابط عمومی در سازمان­‌ها از آن نظر دارای اهمیت است که تصویری از سازمان را با ابزارها و فناوری­‌های گوناگون برای ذی‌نفعان سازمان ارائه می­دهد.

این مولف با اشاره به اینکه نیروی انسانی در روابط عمومی می‌تواند شکل دهنده جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها باشد، اضافه کرد: همچنین روابط عمومی قادر است که روابط دو سویه بین مردم و سازمان ایجاد کند.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین یکی از مهم­‌ترین عناصر افزایش بهره­‌وری و برنامه‌ریزی‌های سازمانی، برنامه­ریزی و توانمندسازی منابع انسانی است.

عضو انجمن روابط عمومی های جهان اسلام با بیان اینکه شش شاهراه برای توانمند سازی یک روابط عمومی وجود دارد اظهار کرد :طراحی استاندارد حرفه ای در روابط عمومی،تخصص گرایی،آشناسازی مدیران،رویکرد علمی حرفه ای آموزشی و تمرکز بر تحقیقات و مطالعات تخصصی، توسعه روابط عمومی حرفه ای در دانشگاه ها و تعامل اساتید با سازمانهای دولتی برای رسیدن روابط عمومی به جایگاه واقعی،تمرکز روابط عمومی بر وظایف اصلی اش و شناخت مشکلات فعلی وحل آن برای توانمندسازی روابط عمومی ضروری است .

در این مراسم از دو پیش کسوت عرصه روابط عمومی شهرستان آمل تجلیل شد ، علیرضا عزیزکمالی مدیر سابق روابط عمومی شهرداری آمل که پس از خدمت صادقانه به درجه بازنشستگی نایل شد  و عبداله نوایی مسوول سابق روابط  عمومی فرمانداری آمل که وی نیز پس از خدمت صادقانه به درجه بازنشستگی نایل شد .

در این مراسم از خبرنگاران فعال در ستاد تسهیلات  سفر های نوروزی شهرستان آمل تجلیل شد.

در ادامه با اعلام نامزدی از سوی 12 نفر برای تصدی عضویت در شورای 5 نفره روابط عمومی هریک از نامزدها فرصت یافتند تا در مدت 2 دقیقه خودشان را معرفی کنند پس از معرفی ، نوبت به رای گیری و بعد آن شمارش آرا رسید .در جریان برگزاری انتخابات شورای روابط عمومی شهرستان آمل  49 نفر از مدیران روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان آمل حضور داشتند .

نعمت الله قربانی ، حسین نورانی و صدیقه حق شناس به عنوان معتمد درب صندوق را گشودند تا نتیجه نهایی انتخابات پرشور روابط عمومی ها مشخص شود .

مهیار کمانگری در بازه خواندن آرا ماخوذه شور انتخاباتی در تالار همایش برپا کرد وی هر بار با اعلام اینکه به اطلاعیه ای که همکنون از ستاد برگزاری انتخابات به دست ما رسیده توجه کنید موجب شادی و سرور در بین حاضران شد .

بالاخره آرا اعلام شد و مهدی غلامی  ،موسی حسن زاده  ،روزبه نصیری ،حسین ریحانی ،عباس اقوامی ، اسماعیل قصابی ، حسن اسماعیلی  نفرات اول تا هفتم شدند .

روزبه نصیری از فرماندار خواست تا هفت نفر  به جای 5 نفر عضو شورای روابط عمومی شوند فرماندار نیز با کسب نظر از حاضران این موضوع را تایید کرد و تعداد اعضا منتخب به هفت نفر افزایش یافت .

گزارش مریم اکبر پور ،هراز نو

photo_2016-05-14_14-18-40 photo_2016-05-14_14-18-50 photo_2016-05-14_14-18-55 photo_2016-05-14_14-18-58 photo_2016-05-14_14-19-02photo_2016-05-14_14-26-21 photo_2016-05-14_14-26-24photo_2016-05-14_14-26-30 photo_2016-05-14_14-26-33

 

 

 

One thought on “اعضای شورای روابط عمومی دستگاه های آمل مشخص شدند+عکس”
  1. روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی آمل ضمن تشکر فراوان از آقای غفاری مسئول محترم روابط عمومی فرمانداری ویژه آمل در جهت پیگیری و برگزاری این همایش ، انتخاب اعضاء محترم شورای روابط عمومی ادارات شهرستان آمل را تبریک گفته و برای این عزیزان موفقیت و بهروزی را از درگاه خداوند منان مسئلت می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *