هراز نیوز :علی طاهری مجری برنامه طلوع شبکه چهار سیما گفت : این اولین برنامه از سلسله برنامه های طلوع می باشد که در یک واحد دانشگاه آزاد اسلامی حاضر می شویم و دستاوردهای آنرا در قالب مصاحبه با مسئولان دانشگاه در یک ارتباط زنده به تصویر می کشیم .

عوامل برنامه طلوع از شبکه چهار سیما با حضور در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی گوشه ای از دستاوردهای علمی و پژوهشی این واحد دانشگاهی  را در قالب گفتگو با دکتر علی محمد صفانیا رییس واحد برای بییندگان خود به تصویر کشیدند .
“خاطر نشان می کند طلوع″ نام برنامه صبحگاهی شبکه چهار  است که هر روز به جز روزهای جمعه از ساعت ۷ تا ۹  بامداد به صورت یک جنگ علمی، فرهنگی، با موضوعات مختلف پزشکی، روانشناسی، تازه های نشر، تازه های علم و فناوری و خانواده از این شبکه روی انتن می رود.

برنامه طلوع در یک سال گذشته در میان برنامه های صبحگاهی شبکه های تلویزیونی توانست به جایگاه قابل توجهی در میان مخاطبان دست پیدا کند.

علی ملکی که مسئولیت تهیه کنندگی  برنامه طلوع در سری جدید را بر عهده دارد می گوید قصد دارد برنامه طلوع را به یک میهمانی علمی صبحگاهی برای خانواده های ایرانی تبدیل کند.
یاد آور می شود : قسمت دوم  گفتگو علی طاهری مجری این برنامه با تعدادی از معاونان این واحد دانشگاهی از جمله دکتر یحیی کامیابی معاون آموزشی ، قربان درزی معاون اداری و مالی و مجتبی ابراهیمی معاون پژوهشی  قرار است در هفته آینده و در برنامه آتی طلوع در معرض دید مخاطبان فرهیخته این برنامه قرار گیرد .

همچنین عوامل این برنامه با آیت الله محمد تقی طباطبایی از اساتید حوزه علمیه امام حسن عسکری شهرستان امل نیز در محل مسجد هدایت این شهر گفتگویی ترتیب داده اند که در برنامه های اتی پخش خواهد شد .

5 thoughts on “برنامه طلوع شبکه 4 در آمل”
  1. به آقای صفانیا تسلیت عرض می کنم!
    باخت استقلال را
    ظاهرا ایشون هم مانند آقای نصیری استقلالی است
    از لباس آبی رنگشان حدس می زنم

  2. با سلام.
    از روابط عمومی شبکه چهار خدمتتون تماس می گیرم. ما علاقمند هستیم که هم از نظرات شما استفاده کنیم و هم اگر مطلب یا خبری دارید با سایت شبکه چهار در ارتباط باشید و ارتباط دو سویه ای بین ما و شما شکل بگیره .در ضمن شما میتونید بسیاری از برنامه ها رو از سایت شبکه دانلود کنید .
    منتظر شما هستیم.
    آدرس سایت ما : http://www.tv4.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *