دکتر سید عبدالله حسینی نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آمل امروز یکشنبه بیانیه ای صادر کرده است که در ادامه می خوانیم ، دفتر ارتباط مردمی دکتر حسینی تاکید داشته مطالب منتشر شده در فضای مجازی با عنوان بیانیه  از سوی دکتر حسینی نبوده است و  بیانیه پیش رو از سوی ایشان صادر گردیده است و تنها مرجع اطلاع رسانی دفتر ارتباط مردمی ایشان می باشد .

باسمه تعالی
مردم شریف وعزیز وشهید پرورشهرستان آمل
با اهدای بهترین سلام و تحیات ، لازم می دانم از حضور پرشور شما در صحنه انتخابات هفتم اسفند ۱۳۹۴ صمیمانه قدردانی وسپاسگزاری کنم. بدون شک انتخابات مجلس روز قدر و سرنوشت هر شهرستان ونیز کشور عزیز ماست، مردم هر شهرستان در طول چهار سال آتی فرصت خواهند داشت تا دقت وهوشمندی خودرادر انتخاب معرض نقد قراردهند، وطبعا این تجربه ونقد فرصتی خواهد بودبرای انتخابهای آتی.
فیلسوفان بزرگ علوم سیاسی معتقدند، در تجربه دموکراسی ومردمسالاری که اساسا مبتنی بررای کمی است نبایستی از نتایج عجیب ان متعجب ونگران شد، باید فرصت تجربه کردن و آموختن رابه همگان داد.
رای هفتم اسفند فرصتی استثنایی برای مردم ، نخبگان اجتماعی ،سیاسی ودینی است تا گمانه زنی ها وباورها ومسلمات خود رامورد بازبینی قراردهند، و آینده سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی وفرهنگی شهرمان صحت یا خطای این باورها وجزمیات ما رابه مانشان خواهد داد.
من لازم میدانم از دوستانی که با حضور وهمکاری در ستادانتخاباتی ما، یا از عزیزانی که بارای خود ،به ما ابراز لطف کردند صمیمانه تقدیر وتشکر کنم.
از اعضای ستادمان سپاسگزارم که علیرغم همه فشارها زیر بار تحمل ارای کثیف از جمله فشار شدید برای خرید رای نرفتند، وافتخار می کنم که حتی یک رای کثیف وغیر اخلاقی در سبد ارای ما ریخته نشد.
از بزرگواری مسئولینی که علیرغم تحمل تهدیدات صریح وضمنی ، ابراز لطف کردند ممنون ومتشکرم .
لازم میدانم علیرغم فضای غیرعادلانه ویکسویه ایجادشده در سطح شهرستان از سوی بعضی از مسئولین شهرستان ، از فرماندار محترم ، ورئیس محترم هیات نظارت شهرستان واعضای هیات اجرایی انتخابات تشکر وسپاسگزاری کنم، هرچند توقع بیشتری برای حفظ عدالت در فضای انتخابات در ایام قبل از انتخابات وروز هفتم اسفند داشتم، چه بسا با فضایی متفاوت در سطح مسئولین شهرستان تا سطح دهیاریها، نتیجه انتخابات غیر از انی بود که اعلام شد.
امیدوارم در اینده شهر با مسئولینی مواجه نباشیم که در مقابل بد اخلاقی های رسانه ای وسیل تهمت ها وناجوانمردیها سکوت ویا حمایت ضمنی پیشه کنند،و،با برخورد های دوگانه ، در حد کارکنان یک ستاد انتخاباتی خود را تنزل دهند.
اینجانب در صورت لزوم شکایات خویش وانتقادات به فرایند انتخابات وتخلفات انجام شده را صرفا از طریق مجاری مشخص قانونی پی گیری خواهم نمود.
در پایان امیدوارم به عنوان فرزند کوچک این شهرستان که دست تک تک احادشما را می بوسم در سایر چهار چوب ها و عناوینی به غیر از نمایندگی مجلس در خدمت شما عزیزان باشم وکمی از درد ورنج شما را کاهش دهم وبه نوبه خودم به توسعه متوازن وپایدار شهرستان آمل کمک کنم.

والعاقبه للمتقین
فرزندکوچکتان: سید عبدالله حسینی

11 thoughts on “بیانیه مهم سید عبدالله حسینی”
  1. دکتر جان در قلب ما جا داری ،من خودم برای هماهنگی سخنرانی برای روستایمان رفتم دهیار روستا که از بستگان من بود اجازه هماهنگی را ندادند و میگفت: اگر ما در این روستا رای بالایی نگیریم بودجه ما قطع و من هم بیکار میشوم و …

  2. جناب دکتر حسینی، با عرض سلام و خداقوت به شما و تمامی طرفدارانتان، باید به عرض برسانم بنده از طرفداران رقبای انتخاباتی شما هستم و بارها و بارها از نزدیک با شما دیدار داشته و نسبت به شخص جنابعالی ارزش و احترام خاصی قائل هستم، همانگونه که جنابعالی هم در این بیانیه مرقوم فرمودید، تعداد آرای مأخوذه در شهرستان آمل و در کل نتیجه انتخابات باعث بهت و حیرت همگان شده است، حتی پیروز انتخابات هم در خیالاتش چنین نتیجه ای را برای خود متصور نبود!!!!
    اما چه اتفاقاتی افتاده است؟
    بنده از شما خواهشمندم با تمام توان و قدرت و نفوذی که دارید پی گیر شوید تا بلکه صاحبان قدرت اینبار نتوانند با هزینه های میلیاردی که همگان بر آن واقف هستند و حتی با خرید آراء مردم مجددا بر کرسی سبز بهارستان تکیه بزنند. البته بر اساس شنیده ها نامه ای برای عزل فرماندار هم در روز رأی گیری توسط نماینده فعلی نوشته شده بود که نمی دانم تا چه میزان صحّت دارد.
    اما به هر روی بنده به عنوان یک شهروند، از شخص شما عاجزانه تقاضا مندم تا با راه اندازی کمپینی توسط طرفدارانتان که مطمئنا طرفداران دیگر نامزدها هم عضو آن خواهند شد، پیگیر ابطال انتخابات در این حوزه شوید تا مردم آمل مجبور نباشند مدت چهار سال دیگر این جرثومه فساد را تحمل کنند.

  3. سلام
    آفرين بر اين همه ادب و تواضع سيد بزرگوار. انشاءاله موفق باشيد. متوجه باشيم همچون شما آخرت خود را به بهاي اندك دنيا نفروشيم سلامت و موفق باشيد. دكتر عزيز

  4. با سپاس از ایستادگی شما مطمنا با توجه به تغییر 66 درصدی نمایندگان کل کشور و همسو با دولت تدبیر و امید ،،انتخاب نماینده ای همسو و همگام با این دولت بسیار به نفع پیشبرد امور شهرستان بود،، البته بعضی از نمایندگان مسیر انتخاب را ابتدا از فرودگاه استارت زدند و بعد ادامه مسیر را با مترو رفتند،،امیدواریم ادامه راه 4 ساله را در گوشه مجلس روی صندلی خوابشان نبرد و رویاپردازی نکنند

  5. سیدبزرگوار، ضمن تشکر از حضور مردم شریف اایران اسلامی در انتخابات کشور، ما به تجربیات گرانسنگ شما و خدمات ارزشمند شما در توسعه آینده شهرستان و استان بسیار امیدواریم، امیداست زمینه‌ و فرصتی فراهم کنیم تا افکار سازنده جنابعالی بیش از پیش در جامعه تحقق یابد.

  6. حیف واقعا حیف که دوباره این آقا نماینده شده
    کاش مردم شهرم به عملکرد سه دوره ایشون یه نگاهی مینداختن و بعد تصمیم به رای دادن میگرفتن
    کاش به جای انتخاب ایشون به بقیه کاندیداها که واقعا اگه صلاحیتشون بیشتر از این آقا نبود کمتر هم نبود هم فرصت رو میدادن که نماینده شهر ما تو مجلس دهم باشن
    میخام به آینده شهرم خوشبین باشم اما هنوز 4 سال تاریک بعد 12 سال فریبکاری این مردم پیش رو داریم

  7. اکثریت مردم یا تقریبا 90 درصد مردم شهر، آقای دکتر حسینی رو تا همین 1 ماه قبل نمی شناختند، (منظورم شناختن سابقه آقای دکتر هستش)، بنابراین میشود به آینده امیدوار بود.
    انشاالله آقای دکتر حسینی هر چند وقت یکبار دیداری با مردم داشته باشند تا زمینه شناخت بیشتر فراهم شود و هم ارتباط مردم با ایشان بیشتر شود.

  8. بنرهای شما سطح شهرو پوشونده بود.. چندین ستاد داشتین.. دیگه اعتراض به چی..آخرشم که سوم شدین

  9. با سلام و احترام,
    من خودم سر صندوق بودم و دیدم که از بیرون در چه کارها که نمی کردند و کلام دکتر حسینی را کاملا تایید می کنم
    و در نهایت اینکه خدایی هست و جواب خواهد داد به هر کسی که خیانت کردند
    قول سبحانه: انُا لانّضیع اجر من احسن عملا
    خدا پاداش کسانی را که بهترین عمل را کردند و بدترین عمل را مرتکب شدند ضایع نمی کند

  10. من شوهرخاله ام دهیار یکی از روستای دشت سر هستش
    حرفهاش و کارهاش را نگاه می کنم و عملکرد شورای روستا که همه فامیل مادرم هستم را نگاه کردم و می کنم کاملا واضحه که دربست دهیارا و شوراهای روستا در خدمت ستاد یوسفیان بودند.
    به صورت کاملا تابلو و بدون هیچ ترسی
    نگاهشون میکردی انگار اینا ستاد یوسفیان هستند نه نماینده مردم بعنوان دهیار و شورای روستا

  11. اشکالی نداره ولی آمل شهر طایفه ای باید قبول کرد رای من بگم تو بگی داده میشه در حالی که همزمان با با سید حسینی ما آقای نجفی هم بهب بابل رفتندر بابل 68 رای آوردن ولی سید 23 تا. عجیبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *