سرهنگ پاسدار محمد کرمی جانشین سابق فرماندهی سپاه ناحیه آمل و از چهره های ارزشی و ولایی شهرستان آمل بر اثر سکته قلبی به دیار باقی شتافت.

مراسم تشییع جنازه مرحوم کرمی روز دوشنبه از ساعت 14 عصر از سپاه ناحیه آمل به سمت امام زاده ابراهیم(ع) آمل می باشد.

هـراز نـو درگذشت سرهنگ کرمی را تسلیت گفته و برای ایشان آرزوی غفران الهی و بازماندگان صبر از درگاه ایزد منان خواستار است.

 

8 thoughts on “سرهنگ محمد کرمی به دیار باقی شتافت”
  1. خدا رحمتش کنه! با همرزمانش محشور بشه الهی!

  2. خدا بیامرزتش روحش شاد..خدا به خانوادش صبر بده

  3. خدا رحمتش کند خیلی خوش اخلاق و متواضع بود

  4. روابط عمومی وبسیج اداری کارکنان شهید دستغیب دانشگاه پیام نور مرکز آمل گفت:

    بازگشت همه بسوی اوست-یاران چه غریبانه رفتند ازاین خانه—هم سوخته شمع ما هم سوخته پروانه–درگذشت یادگار8سال دفاع مقدس جانباز حماسی جانشین اسبق سپاه ناحیه آمل انسان وارسته مومن-ولایتی سرهنگ پاسدارمحمد کرمی رامحضر خانواده محترم وسوگوارش وکلیه همرزمان وهمکارانش تسلیت عرض نموده امیدواریم روحش باهمرزمان شهیدش مهشور گردد(روابط عمومی و پایگاه بسیج اداری کارکنان شهید دستغیب دانشگاه پیام نور مرکز آمل)

  5. روح بزرگ در انسانی متعالی
    (در بزرگداشت وفات سردار حاج محمد کرمی)
    کمتر کسی است که در آمل ما جناب سر هنگ و یا اجازه بفر مائید بگویم “سردارکرمی” ما را نشناسد :قامتی رشید ؛تواضع و فر وتنی چون کوه ؛صاحب سخنانی استوار و ارتباطات محبت آمیز توام با اقتدار ؛با رویه ای پرهیز از ژاژخواهی وبا گامهای قوی در تحصیل استراتژی نظامی .
    درمجتمع رزمندگان و یا به قول امروزیها “مجتمع ایثار گران “که مجموعه ای از خو بان روز گار و سلحشوران دیروز و امروز جبهه های جنگ و جانبازان و ایثار گران و گاها” فرزندان شاهد می باشد حضور داشته ایم که سر داربا تو اضعی خاص در کلاس حضور می یافت وتا قلم را به پشتوانه سلاح بگیرد و بدان ارزش دهد و با تمام بزرگی و اقتداری که داشت در گوشه ای از کلاس ساکت و صامت ولی دقیق حضور می یافت ،گوش جان به کلاس می سپرد و سر تا سرهوش بود ودر تکریم معلیمن بی نظیر .
    اهل شکوه و شکایت نبود همانطور که در کارش جدی بود در فرا گیری علوم روزهم جهد فراوان به خر ج می داد چه خوب می دانست پیکار و جنگ علیه دشمنان اگر با دانش و فهم علمی و نظامی همراه نباشد ره به جایی نمی برد .
    به هر طریق آمل و گو چه ها و پادگان نظامی و معلمینش همه به افتادگی و بزرگیش مفتخرند واز اینکه با او حشر و نشر داشتند به خود می بالند .
    به حقیقت معلیمن واقعی درمجتمع رزمندگان جناب سر دار کرمی ودو ستانش بوده اند وما ابزای برای انتقال علوم و فنون و مهمان سفرهای معنویت و عشق وایمان و ایثاراین عزیزان بطوریکه تدریس در مدارس ایثار گران و رزمندگان برای ما عشق بود و سازندگی و تنبه و بیداری ؛به خاطر موانستی که با این عزیزان وباسر دار عزیز داشته ام روز گاری ایشان را در مقام جانشینی سپاه آمل یافته ام به قصد تبریک به حضورش مشرف شد م ؛مثل همیشه مشحون از عشق و خنده و مهر بانی بود و چون همیشه ما را مورد محبت خویش قرار داد و از خاطره های با ما بودن و مدرسه ودرس و بحث برای همرزمانش سخن گفت که برای ما زنده شان آن زمانها پراز حلاوت و شیرینی بود .
    یادو خاطره اش همشه زنده باد گر چه می دانیم تا آزادگی و ایثار و انسانیت هست این انسانها ی آزاده زینت تاریخنند و زنده خواهند ماند ؛ خدایش بیامر زاد آمین یا ربالعالمین.

  6. یکی از مردان راست قامت و اخلاق مدار سپاه ناحیه امل از پیش ما رفت ، در یکی از بهترین روزهای زندگیم در خدمت سردار درس ادب اموختم .
    من از شما راضی بودم سردار و برای امرزش شما دعا می کنم.

  7. خدایش بیامرزد ،مرد وارسته و شریفی بودن سابقه خدمت سربازی در کنارشون رو داشتم ،خیلی رئوف و مهربان و متواضع بودن..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *