رژیم اشغالگر یگانی را از نیروهای کماندوی خود برای انجام عملیات نفوذی در عمق کشورها ایجاد کرد.

به گزارش هراز نیوز به نقل از العالم، روزنامه “ایندیپندنت” در خبری فاش کرد، ایجاد این یگان کماندو برای انجام عملیات نفوذی داخل کشورها است؛ و اعلام تشکیل این یگان هنگامی صورت گرفته که وزارت جنگ رژیم اسرائیل از افزایش قابل توجه عملیات این رژیم در خارج طی سال گذشته خبر داده است.

ایندیپندنت افزود: سرلشکر “شای اویتال” فرمانده سابق تیپ شناسایی، فرماندهی این یگان جدید را برعهده گرفته؛ و فعالیت آن بسیار محرمانه است؛ با این حال مسئولان وزارت جنگ اسرائیل تأکید کرده اند که هدف از این یگان ایران نیست.

این درحالی است که ایندیپندنت به نقل از “دان میریدور” وزیر اطلاعات و امور هسته ای رژیم اشغالگر تأکید کرد: “واقعیت این است که ایران به برنامه هسته ای خود با وجود تحریم ها ادامه می دهد … این امر به معنای آن است که ایران آماده پرداخت هزینه سنگین آن را دارد”.

One thought on “تشکیل یگان کماندو اسرائیل برای عملیات نفوذی”
  1. دوران هیمنه اسرائیل درمنطقه شکسته شد .اسر ائیل ها چون مهاجر هستند واز کشور های دیگر به آن سرزمین آمدند برای رفاه ورفاهطلبی بوده عملیات در خارج از کشور عشق وایمان قوی میخواهد شاید اینها با خرید مزدور در ایران ولبنان دست به کارهایی بزنند اما دیگر آن هیمنه دهه 50و60 اسرائیل شکست وپودرشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *