هراز نیوز : 10 نفر از سرنشينان 4 وسيله نقليه در حادثه سقوط بهمن در جاده هراز اسیر بهمن شدند

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري آمل ، سقوط سه باره بهمن در اواخر شب گذشته (12 /11/1390) ، 10 نفر از سرنشينان 4 خودرو در این حادثه محبوس شدند.

بنابراين گزارش خوشبختانه اين حادثه تلفات جانی در برنداشت و با كمك راهداران و امدادگران مستقر در منطقه اين 10 سرنشين ، نجات يافتند.

به گفته مسئول اتاق فرمان سازمان ، يكي از سرنشينان اين خودروها ساعت 22 و 31 دقيقه (شب گذشته 12/11/1390) طي تماس تلفني با سامانه 125 از آتش نشانان آملي طلب كمك كرد .

صمد صابر افزود: اين سرنشين كه در تماس هاي مكرر وضعيت خود را براي مسئول اتاق فرمان شرح مي داد گفت : سنگيني برف سقف ماشين را خم كرده و موجب كاهش اكسيژن داخل كابين خودرو شد.

صابر با اشاره به اينكه اين فرد كه در آخرين تماسها در وضيعت بدي بود و حال خود و همراهانش را ناگوار توصيف مي كرد ، تصريح كرد: با پيگيري هاي بعمل آمده ، نيروهاي امدادي و راهداري مستقر در منطقه از طريق تماس تلفني ، از آدرس دقيق محل محبوس شدن سرنشينان اين خودرو ها در زير بهمن با خبر شده و براي كمك رساني به منطقه اعزام شدند.

در پي گيري هاي مسئول اتاق فرمان با شماره فرد تماس گيرنده (محبوس در بهمن ) ، ساعت 10 دقيقه بامداد راننده خودروي يدك كش به تماس آتش نشاني پاسخ داده و از نجات يافتن سرنشينان اين خودروها از حادثه بهمن خبر داد.

به گفته اين فرد حادثه دیده ،شب گذشته وي به همراه سه خودرو با خانواده از تهران به مقصد آمل در حال حركت بودند كه در منطقه “ منظريه پلور“ ، گرفتار حادثه بهمن شدند.

One thought on “سقو ط بهمن ، در جاده هراز”
  1. دست شما درد نکنه خبر دادید. رسانه های دیگر که تا پلور و کوه دماوند و لاریجان، دست تهران نیوفته، خبری از لاریجان نمی دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *