هراز نو : هفته گذشته مدیرکل سیاسی استانداری مازندران در آیین معارفه بخشداران جدید بخش های لاریجان ، دابودشت ودشت سر ، دلیل  عزل بخشداران معزول را تخلفات انتخاباتي و اداري دانست .

به استناد مطلب درج شده در پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری آمل ابراهیمی گفت :  بعضي از اين انتصابات و عزل و نصبها به خاطر مسائل اداري است و برخي به خاطر تخلفات انتخاباتي و اداري مي باشد.

اما فرماندار آمل روز بعد در گفتگو با یک سایت محلی گفته است :هیچگونه تخلف انتخاباتی از سوی این ۳ بخشدار معزول صورت نگرفته است.

آقای فرماندار ظاهرا خبر ندارند که تمامی خبرنگاران حاضر در جلسه تودیع و معارفه  سخنان مدیرکل سیاسی استانداری را منعکس کرده اند و سایت فرمانداری آمل نیز همین سخنان مهرداد ابراهیمی  را مبنی بر تخلف انتخاباتی و اداری منتشر کرده است

. مشخص نیست آقای فرماندار افکار عمومی را چه فرض کرده است !

 

1 2 3

 

4 thoughts on “مردم را چه فرض کرده اید ؟”
  1. مردم را چه فرض کرده اید ؟
    غضنفر!

  2. بسم رب الشهدا
    با سلام سلامی به گرمی قله امام زاده هاشم که از دل امل جدا شده سلامی به بلندای جاده هراز که هنوز معلوم نیست چه موقع افتتاح می شود و سلامی به گرمی رود کبیر هراز که تمامی معادنی که در ان شروع به فعالیت دارند و از درامد ان چیزی نصیب شهرم نمی شود و سلامی به روح بلند شهدای مدافع حرم که برای امنیت خاک و ناموس و حفظ حریم ولایت و پاسداری از حریم اهل بین جان فدا نمودند و سامی به بلندای دریای خزر که زباله ماهیانش را تهدید می کند ..
    جناب اقای فرماندار از اینکه شما را بر مسند فرمانداری امل دیدی گمان کردیم دیگر مشکلات فرمانداری امل به انتها رسیده است و کسی امده تا به تمامی حرف و حدیث های داخل فرمانداری پایان دهد اما چه شد …………………………………………………………………………….

  3. راستی چگونه است که در سخنرانی های انتخاباتی آقای یوسفیان آن هم پیش ازموعد رئیس بعضی از ادارات آمل باماشین دولتی ایشان را همراهی می کنند.عکس هم موجود می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *