به گزارش خبرنگار هراز نو  در دو سال گذشته اداره دارایی در کلیه استانهای کشور با فشار بر بازاریان و تهدید جریمه های میلیونی   بازاریان و بعضی از صنوف را مجبور به نصب نرم افزار  صندوق فروشگاهی کرده است .با توجه به اهمیت موضوع صندوق مکانیزه فروش که طول  این دو سال نصب شده است براساس پیگیری خبرنگار هراز حتی یکبار هم کارشناسان اداره دارایی در این دو سال شروع طرح به سراغ کسبه نیامدند تا فایل خروجی را از  صندوق فروش اخذ کنند .

علاوه بر آن بسیاری از مدیران فروشگاهها و بازاریان،کار با این نرم افزار را به خوبی آموزش ندیده اند و نمی توانند برای مشتریان فاکتور صادر کنند .

براستی ایا هدف این طرح فقط به نمایش گذاشتن این صندوق ها بوده و بار خرید این صندوق ها بر دوش کسبه و بازریان با هزینه های بین 100 الی 600 هزار تومانی  افتاده یا دلیلی دیگر دارد .

معضل دیگر د ر این طرح حضور  عده ای افراد سود جو است که غالبا  در بعضی از کافی نت ها هستند و در سیستم های کافی نت ها یک نرم افزار صندوق فروش نصب می کنند و برای هر کسی که به انها مراجعه کند مبلغی حدود 50الی 60 هزار تومن اخد می نمایند  و پنج الی 6 برگ به او می دهند و صاحبان مشاغل ازترس جریمه های 4.5 میلیون تومانی اداره دارایی مبادرت به این کار می کنند .

جواد حیدری هراز نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *