روزنامه قدس در ستون “جهت اطلاع” خود با اشاره به تاخیر دولت در ارائه لایحه بودجه 91 به مجلس، در خبری نوشته است: رئیس جمهور در حالی قرار است لایحه بودجه سال 91 را به مجلس ارائه دهد که هنوز بودجه نویسی به مرحله نهایی خود نرسیده و ظاهراً تدوین لایحه دولت در دقیقه 90 هم ادامه دارد. بودجه نویسی برای سال 91 در حالی دقایق پایانی را پشت سر می‌گذارد که به گفته ممبینی، معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور هنوز ارقام بودجه نهایی نشده است.

اعلام جنگ اقتصادی بین ایران و آمریکا توسط محسن رضایی

قدس در خبری دیگر آورده است: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام جنگ اقتصادی بین ایران و آمریکا مقاله‌ای در پایگاه اطلاع ‌رسانی خود منتشر و در آن عنوان کرده است: ادامه روش‌های اقتصادی بیست سال اخیر، حتی اگر در گذشته هم موفقیت‌هایی داشته، اکنون بدون نتیجه خواهد بود.

پاسخ قاطع ترکیه برای تحریم نفت ایران

قدس همچنین در خبری تحت عنوان “پاسخ قاطع ترکیه برای تحریم نفت ایران” نوشت: یک سخنگوی وزارت انرژی ترکیه به خبرگزاری آلمان گفت: ملزم به رعایت تصمیمات اتحادیه اروپا یا آمریکا نیستیم، بنابراین فقط واردات نفت را در صورتی که سازمان ملل تصمیم به اعمال چنین تحریم هایی علیه ایران بگیرد، ممنوع خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *