عکس/ پلیس، آرزوی کودک سرطانی را برآورده کرد
به همت نیروی انتظامی اهواز و یک انجمن خیریه ، عباس برای یک روز به آرزویش رسید .



عکس جدید ناسا از سطح کره مریخ

این روزها بازوی روباتیک مریخ‌نورد کنجکاو درحال بررسی یک تپه شنی سیاه بر روی مریخ است. عکس روز ناسا به تصویری با کیفیت و رنگی از این تحقیق اختصاص پیدا کرده است.



پرونده اسیدپاشی به مدیر بیمارستان ضیائیان به کجا رسید؟

وکیل مدافع مدیر سابق بیمارستان ضیائیان که پیشتر مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفته بود از اظهارنظر پزشکی قانونی در این پرونده خبر داد.


بیماری وحشتناک مرد درختی (+13)+عکس
ابول بجاندار از کشور سنگاپور دچار یک بیماری نادری شده که زایده هایی به شکل ریشه و شاخه های درخت از دست ها و پا های او در حال رشد هستند.


آیا آب تهران سرطانزاست!
وزارت نیرو عنوان کرد: در چند سال گذشته در نقاط معدودی از جنوب شرق و جنوب غرب تهران افزایش غیرعادی نیترات در آب گزارش شده بود که بر این اساس طرح‌های مختلفی همچون طرح فاضلاب تهران و عملیات انتقال آب از سد ماملو به جنوب تهران در برنامه اجرایی قرار گرفت.


جزییاتی از عیدی و پاداش بازنشستگان و تامین اجتماعی
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، بسیاری از کارمندان، کارگران، بازنشستگان و مستمری‌ بگیران دغدغه دریافت عیدی و پاداش پایان سال را دارند و خبرهای مربوط به افزایش میزان عیدی، نحوه و زمان دریافت آن را با وسواس خاصی دنبال می کنند.



مترو قائم و نوبنیا تعطیل شد

به دلیل نقص فنی ایجاد شده در سیستم برق در دو ایستگاه قائم و نوبنیاد در خط 3 فعلاً‌ مسافرگیری انجام نمی‌شود.



زمانی که پرداخت حقوق به بازیکنان جرم بود

یک قرن پیش پرداخت دستمزد به بازیکنان فوتبال جرم به حساب می‌آمد و باشگاه پرستون نورث‌اند به همین خاطر، یک سال محروم شد.



اوباما به مسجد می‌رود

طبق اعلام کاخ سفید رئیس جمهور آمریکا قرار است در هفته جاری برای نخستین بار به یک مسجد در این کشور برود.



علی دایی در میان 48 اسطوره فوتبال دنیا

فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فو‌تبا‌ل فهرست 48 اسطوره فو‌تبا‌ل دنیا را اعلام کرد که در این فهرست نام علی دایی نیز مشاهده می‌شود.



ورشکسته‌های دنیا برای ایران کیسه دوخته‌اند

مقایسه ظرفیت های کلان کشور و تفسیری که کشورهای غربی برای دوره پس از برجام ارائه داده اند نشان می دهد خطر عدم استفاده از توانایی های داخلی جدی است و باید منتظر تبدیل کشور به بازار کالاهای مصرفی وارداتی بود.



۴۰ میلیون نفر بیکار در کشور!

آمارهای ۱۰ ساله مرکز آمار ایران نشان می‌دهد با افزایش ۶.۸ میلیونی جمعیت غیرفعال کشور، هم‌اکنون جمعیت خانه‌نشین به ۴۰.۲ میلیون نفر رسیده است.



جاسازی یخچال‌های ساید در ۵۲ کانتینر! + عکس

یک محموله بزرگ ۵۲ کانتینری قاچاق یخچال امروز در گمرک شهیدرجایی کشف و ضبط شد.



گوگل، مرجع تقلید وهابی‌ها شد!

مجری یکی از شبکه های وهابی مدعی شد که مراد از آیه «فاسئلوا اهل الذکر» در این زمانه سایت گوگل است.



ضرب و شتم کادر اورژانس+عکس

روز گذشته پرسنل اورزانس ۱۱۵ تقی آباد مورد ضرب و شتم جمعی از اهالی روستای بیاض قرار گرفتند.



با خوردن این میوه ها از پیری جلوگیری کنید!

پژوهشگران دانشگاه هاروارد با بررسی سوابق پزشکی 124 هزار نفر در مدت 24 سال، به نقش مهم مواد موسوم به فلاونوئیدها که به میوه‌جات و سبزیجات رنگ می دهند، در حفظ سلامت، کاهش وزن و جلوگیری از گسترش پیری پی بردند.



گران‌ترین آیفون در دنیا؛ ارزان‌ترین آیفون در دنیا؛ قیمت آیفون در ایران

هم اکنون گوشی هوشمند اپل، یکی از گوشی‌هایی است که در سرتاسر دنیا دیده می‌شود؛ اما بین همه این آیفون‌های یک‌شکل و یکسان یک تفاوت وجود دارد: قیمت! درواقع برای یک مدل از آیفون قیمت‌های متفاوتی وجود دارد که تفاوت آن‌ها گاهی به بیش از 100 دلار هم می‌رسد. اکنون باید دید که گران‌ترین و ارزان‌ترین آیفون در کجای دنیا فروخته می‌شود و البته وضعیت قیمت آیفون در ایران چگونه است؟



محبوب‌ترین ستاره آمریکا کیست؟

بر اساس رأی‌گیری «هریس»، تام هنکس محبوب‌ترین ستاره آمریکا محسوب می شود.



چگونه بـا جیب‌های خالی سفـر کنیم؟

در ماه بهمن قرار داریم و اغلب خانواده‌های ایرانی کم‌کم دارند خود را برای استقبال از بهار آماده می‌کنند. برای خیلی از آنها تعطیلات نوروز یکی از بهترین فرصت‌ها برای سفر است. با این حال ولی منابع مالی اقشار متوسط و پایین جامعه معمولا در بازار و خریدهای شب عید خالی می‌شود و هزینه چندانی برای خرج سفر کردن باقی نمی‌ماند.



بیش از 2100 زن باردار در کلمبیا مبتلا به ویروس زیکا هستند

همزمان با گسترش ویروس زیکا در قاره آمریکا، وزارت بهداشت کلمبیا از ابتلای بیش از 2100 زن باردار کلمبیایی به این ویروس خبر داد.



راه‌های پیشگیری از بیمار شدن

یک دستیار تخصصی طب سنتی ایران راه‌های پیشگیری از بیمار شدن و تدابیر رفع عوارض آلودگی هوا در زمستان را تشریح کرد.



محله‌ای که کوچکترین خانه‌اش 1.2 میلیارد تومان می‌ارزد

با توجه به آگهی‌های موجود، قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در محله کامرانیه از 5.5 میلیون تومان شروع شده و تا 30 میلیون تومان ادامه دارد.



لوازم عامل انتحاری مسجد امام رضا + تصاویر

نیروهای امنیتی عربستان سعودی تصاویری از وسایل و لوازم عامل انتحاری دوم مسجد امام رضا (ع) منتشر کردند.



غرامت شاهزاده سعودی به 3 زن آمریکایی

یک شاهزاده سعودی که 3 رانندۀ زن خود را در آمریکا اخراج کرده بود ، محکوم به پرداخت غرامت شد .



فیروزه ایران به نام ترک‌ها !

سنگ معدنی ارزشمند فیروزه که از دیرباز مورد توجه زیبایی‌شناسان قرار گرفته، هنوز نتوانسته در ایران، کشوری که معادن فیروزه‌اش مشهور است، آن‌طور که باید نام و ارزش کسب کند؛ به طوری‌که با صادرات سالانه 170 کیلوگرم از این سنگ با ارزش، کمتر از 360 میلیون تومان عاید کشور می‌شود و امسال هم ارزش صادراتی این سنگ زیبا به کیلویی یک میلیون و 110 هزار تومان، یعنی 45 درصد ارزان‌تر از قیمت صادرات پارسال تنزل کرده است.



ناپدید شدن 10 هزار کودک پناهجو در اروپا

سازمان پلیس اروپا از ناپدید شدن بیش از 10 هزار کودک پناهجوی بدون همراه در خاک اتحادیه اروپا و احتمال سوء استفاده جنسی و بردگی از آنها خبر داد.



ارزان ترین روش درمان زخم با جلبک دریایی

مطالعات جدید نشان می دهد جلبک دریایی حاوی یک ماده طبیعی است که سلول های بنیادی را برای ترمیم زخم، به مدت سه روز زنده نگه می دارد.



رقص گروهی با خوانندگی عروس ها!

مراسم ها , تشریفات و تجملات مختلف با هزینه های بالا در عروسی های مدرن امروزی با ما همراه شوید تا با تعدادی از اینگونه مراسم هاآشنا شوید



مرگ سفـــــــــــــــید، آری یا نه؟

معاون وزیر بهداشت به چالش‌های اتانازی یا همان مرگ سفید در ایران و دیگر کشورهای دنیا پرداخت و گفت: براساس فتواهای فقها می‌توان در زمان‌های خاص، تصمیم های خاصی گرفت.



آیا خاوری دستگیر می شود؟

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا گفت: پلیس کانادا گفته تنها اعلان قرمز برای دستگیری خاوری کافی نیست و باید مقام قضایی این کشور دستگیری این متهم را تائید کند.



2.5 میلیون‌ بدهید، بدون حکم همسر دوم بگیرید!

رضایت همسر اول تا دو سال قبل، تنها شرط ازدواج دوم آقایان محسوب می‌شد تا اینکه پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان در مجلس شورای اسلامی قانون حمایت از خانواده در سال 92 به تصویب رسید و بر اساس این قانون هیچ مردی اجازه ندارد بدون حکم دادگاه و حتی در صورت رضایت همسر اول، همسر دوم اختیار کند اما ظاهرا کسانی وجود دارند که این قانون را با پول دور می‌زنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *