هـراز نـو: نشست خبری كنسرت گروه موسیقی رستاك به سرپرستی سیامك سپهری در سی و یكمین جشنواره موسیقی فجر روز دوشنبه در سالن كنفرانس ساختمان معاونت هنری وزارت ارشاد برگزار شد.

سیامك سپهری سرپرست گروه در ابتدای این نشست خبری گفت: در اجرای امسال گلچینی از آثار قبل به اضافه آثاری جدید از موسیقی نواحی مانند لرستان، كردستان و… را اجرا خواهیم كرد.

سرپرست گروه رستاك ادامه داد: چون كارها از موسیقی مناطق مختلف است حتماً در ترکیب‌بندی گروه هم از همان ساز منطقه مربوطه استفاده خواهیم كرد. البته شاكله اصلی گروه طبق روال سابق خواهد بود.

فرزاد مرادی یكی از خوانندگان این گروه ضمن تأیید صحبت‌های سرپرست گروه اضافه كرد: ما یعنی من و برادرم بهزاد هم طبق روال همیشگی به‌عنوان خواننده گروه حضور داریم.

سپهری در پاسخ به سؤال خبرنگار هنرآنلاین درباره تور کنسرت‌های خارج از كشور گفت: به خاطر تداخل یك سری برنامه‌ها فعلاً تور خارج از كشور منتفی شده و از آنجایی كه تسریعی در این برنامه نیست آن را به بعد موكول كردیم.

او ادامه داد: هر منطقه ویژگی خاص خودش را دارد. ما هر وقت به منطقه‌ای سفر می‌کنیم با كمك اساتید آن مناطق یا مردمان محلی با این ویژگی‌ها آشنا می‌شویم.

خواننده رستاك در پایان این نشست گفت: خوشحالیم كه امسال در كنار دیگر گروه‌های شاخص مشغول كار هستیم. حضور در جشنواره موسیقی فجر وظیفه خود دانسته و از حضورمان خوشحالیم.

گروه رستاك ٢٩ بهمن‌ماه ساعت ٢١ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت.

عکس: مرتضی محمدی

IMG_5636 IMG_5642 IMG_5658 IMG_5671 IMG_5680 IMG_5708 IMG_5710 IMG_5720 IMG_5725 IMG_5729 IMG_5739

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *