در آستانه ی روی داد حماسه ای دیگر و جهت سهیم بودن در این حماسه، سایت بهارستان 9 به عنوان تخصصی ترین و جامع ترین پایگاه تیلیغات کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در استان مازندران، آغاز به کار نمود.
این پایگاه با ارائه خدمات متنوع، منحصر به فرد، جدید و ارزان با الهام از سال جهاد اقتصادی و در آستانه حماسه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد
در بخشی از اهداف بهارستان 9 که بر روی وب سایت این پایگاه منتشر شده است آمده است:
سایت بهارستان 9 به عنوان تخصصی ترین و جامع ترین پایگاه تیلیغات کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در استان مازندران، مستقل از هرگونه گرایش های سیاسی اهداف زیر را دنبال می کند:
1- حضور حداکثری واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات.
2- کاهش هزینه تبلیغات کاندیداها در راستای اهداف سال جهاد اقتصادی.
3- ایجاد بستری ارزان و شرایطی یکسان جهت معرفی کاندیداهای محترم.
4- گردش بهتر اخبار و اطلاعات جهت کمک به مردم برای انتخابی آگاهانه.
لذا اگر شما جز کسانی هستید که می خواهید با کمترین هزینه، بیشترین مخاطب را پوشش دهید بهارستان 9 شیک ترین، جذاب ترین، ارزان ترین و پر مخاطب ترین وبسایت تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در سطح استان می باشد.
از ویژگی های منحصر به فرد این پایگاه ارائه خدمات متنوع و ارزان به کاندیدا ها می باشد که این مسئله یکی از اصلی ترین شعار ها و اهداف این پایگاه است به طوری که مسئولین این پایگاه بیان می دارند کاهش هزینه تبلیغات کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی بارزترین جهاد اقتصادی است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت 9 خدمت ویژه از بهارستان 9 برای کاندیداهای محترم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به آدرس زیر رجوع کنید
http://baharestan9.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *