هراز نو : مهندس علی اکبر ترکان مشاور عالی رییس جمهور  در دانشگاه شمال آمل در خصوص پروژه مترو گفت : خواست قلبی ما اتمام این پروژه هاست ، یک چیزی بگوییم که بشود ما باید واقعیت های مملکت را ببینیم .

طرح های عمرانی نیمه تمام یا به عبارتی طرح های زخمی شده بالغ بر 450هزار میلیارد تومان است در حالی که بودجه عمرانی جاری کشور 30 هزار میلیارد تومان است و پول همین هم در وضعیت فعلی موجود نیست.

درصورت ثابت ماندن قیمت پروژه ها در سالهای آینده! آیا دولت توان رسیدن به این چرخه عقب ماندن پروژه ها را دارد!
اکثر پروژه ها مثل مترو آمل به تهران شماست،آیا پولی برای ساخت آن داریم!!؟خواست قلبی ما اتمام این پروژه هاست ، یک چیزی بگوییم که بشود ما باید واقعیت های مملکت را ببینیم .

 

برای دانلود صدا (اینجا )را کلیک کنید

10 thoughts on “نظر مشاور رییس جمهور در خصوص مترو آمل + صوت”
  1. این اقای ترکان همان کسی است که اعلام کرده که بزرگترین هنر ایرانیان قورمه سبزی و ابگوشت است در ضمن پسر همین اقا در فتنه 88 در همین دانشگاه شمال تحصیل میکرده و در اشوب های فتنه در شهر امل دستگیر شده است پس نباید به حرفهای فتنه گرها و ساکتین فتنه اعتنایی کرد

  2. سلام
    پس عكسهايي كه از اجراي پروژه تهيه ميكني از كجاست ؟ پشت پارك جنگلي را به ترفندهاي مختلف قطع اشجار مي كنيد و يك پيمانكار آورديد از بودجه ؟؟؟؟ تامين اعتبار ميشود براي ترفند تبليغاتي شما ؟؟؟؟ دم خروس را ببينيم يا قسم حضرت عباس را ؟؟؟ حق با مشاور اجرايي رييس جمهور هست يا ترفندهاي تبليغاتي چهارماهه شما كه بعد انتخابات تعطيل كنيد ؟؟؟؟؟ خداوكيلي كمي صادق باشيد؟؟؟ 12 سال نماينده مردم آمل هستيد چند بار به مزار و تربت شهداي آمل در گلزار شهدا مشرف شديد؟؟ كمتر از 10 بار در شبهاي جمعه ؟؟؟ كجاييد تا انتخابات مي شود حضورتان را پررنگ مي كنيد. بخدا خيانت است.

  3. بدبخت کسی که برای کوبیدن نماینده به این آقا اقتدا کنه

  4. وقتیکه به شعور مردم توهین میکنند و ما را خوش باور و ساده لوح فرض میکنند، البته که باید بهم بپریم . امروز کشور نیاز بافراد و شخصیت های سالم و پر انرژی و خوش فکر و صادق نیازمند است.

  5. مثلاٌ کدام شخصیت لطفاٌ نام ببرید ؟

  6. اين هم وعده انتخاباتي يوسفيان است مردم آمل هوشيارباشندتابازي نخورند

  7. برادر واقعيت راقبول كنيد حتي ……………… برويد سايت مازندمجلس ومصاحبه جوان معلول آملي رابخوانيد وجوابيه نماينده را بخوانيد نماينده دراين 12سال چه كرده براي معلولان آمل بيآيد وپاسخ دهد مامنتظريم

  8. خواهش شما تایید بفرمایید. من یک سوال از جوگیرهای سوت و کفی دارم. این آقا وزیره یا رئیس؟ ایشان یک مشاور سادست و مدیر بخش منطقه آزاد همین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *