هرازنو: 17 و 18 دی ماه سالن نمایشگاه میلاد شبی پرهیجان و متفاوت را با اجرای زنده ی گروه موسیقی «سون» با خوانندگی امیر و آرش قنادی و کیارش پوزشی تجربه کرد.

گروه موسیقی سون در این شب سرد زمستانی با قطعات محبوب و پرطرفدار خود همچون یه راهی پیش روم بزار, من عاشقت میشم, دوست دارم, ادعا, خواهش, عشق من, بوی عید, ستاره و … در کنار مخاطبین خود شب گرمی را تجربه کردند.

«اولین عشق» سورپرایز این کنسرت به شمار می رفت که شب قبل از این اجرا در فضاهای اینترنتی منتشر شد. با توجه به زمان کم انتشار این قطعه همراهی و همخوانی حاضرین در این قطعه با گروه «سون» به خوبی دیده میشد.

بهروز علیاری (کیبورد و پیانو)، سعید حسن زاده (گیتار باس)، محمد زمانی (کیبورد)، حمید نصراللهی (پرکاشن)، پژمان فرهمند (پرکاشن)، محمد رضوانی زاده (گیتار الکتریک)، هادی جداری (ساکسفون)، احمد حضرتی (گیتار الکتریک), پیمان لطیفی (درامز)، حسین کیانی (ترومپت)، حسین شریفی (ترومبون) در این کنسرت «سون» را همراهی کردند.

صدرالدین حسین خانی, محمدرضا فروتن و یاشار خسروی از مهمانان شب اول این کنسرت بوده اند که توسط گروه سون معرفی و مورد تشویق حاضرین قرار گرفتند.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «آوای دوران» به مدیریت خانم «کاویانی» و به تهیه کنندگی «رسول ترابی» به روی صحنه رفته است.

عکس: سید محمدحسین موسوی

h1 h2 h3 h4 h5 h6 h7 h8 h9 h10 h11 h12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *