هـراز نـو: انتشار خبری با عنوان  توزیع چک پول در همایش مبلغان توسط آقای نماینده ! در پایگاه خبری هـراز نـو  واکنش های متفاوتی را در بر داشت .

یکی از مبلغان حاضر در جلسه  ضمن تماس با هراز نو  تاکید داشت  حضور سه نفر از مسوولان و تایید این برنامه موجب حضور مبلغان شده است .

وی همچنین تصریح کرد  تعداد مبلغان حاضر در گردهمایی 140 نفر بوده و اکثر قریب به اتفاق  حاضران در جلسه  از ابتدا از حضور نماینده و اهدا هدیه از سوی ایشان مطلع بودند و جلسه مطالبات روحانیت شهرستان از نماینده و گزارشی از عملکرد 4 ساله نمایندگی اش بوده است .
مبلغی دیگر با تماس با هراز نو  تاکید داشته است  دعوت به صورت پیامکی و با عنوان همایش نهم دی بوده است و قرار نبود آقای نماینده تشریف بیاورند و اکثر مبلغان از حضور و نیت  ایشان مطلع نبودند و هدیه مذکور را از جانب امام جمعه محترم تلقی کرده اند و من مطمنا پس از اطلاع از اینکه این پاکت توسط آقای نماینده اهدا شده  است آنرا عودت خواهم داد .
حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم چند نفر از مبلغان هدیه اخذ شده را پس خواهند فرستاد،  انتظاری که افکار عمومی در محافل و مجالس  این روزه ها در خصوصا آن سخن می گویند.

4 thoughts on “هدیه آقای نماینده را پس می فرستم !”
  1. چرا نمیگی مال کدوم شهره؟دیگه اخرشی دکتر جان

  2. انحراف به توان 2
    انحراف اول اصل پول چگونه ایجاد شده آیا همین سه شاهی صنار حقوق نمایندگی که هیچوقت دقیق اعلام نشدوآیا این پولشویی جواب قانونی دارد
    انحراف دوم تطمیع مردم و فریب آنان خود جرم مضاعف است که اشخاص راتحریض به جهسل و نادانی می کند و اسفناکتر آنکه برخی مبلغین و رو حانیون که خود باید مبدا رو شنگری واعتلای انسانی .مقابله به هر احتیال و مکر باشند خود در تله این و آن گر فتار می شوند وتاسفتر آنکه اگر گزارش هراز نیوز درست باشد آموزگار دین فریب می خورد و تطمیع می شود به قول حافظ :
    پرسشی دارم زدانشمند مجلس باز پرس +چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند

  3. خب مرد حسابی پول چرا میدی، بجاش سیب زمینی، ساندیس یا یه زهر مار دیگه میدادی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *