هـراز نـو: جلسه سخنرانی نامزدهای احتمالی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آمل به همت هیات آل طاها آمل برگزار شد مهمان این هفته آقایان سید عباس فاطمی و حمید توکلایی بودند .

فاطمی در ابتدای جلسه خود را اینگونه معرفی کرد : من سید عباس فاطمی هستم اهل آمل در دبستان فرسیو ابتدایی بودم و در دبیرستان امام جعفر صادق (ع) و در دانشگاه پزشکی بابل درس خواندم در سال 78 تخصص مغز و اعصاب پذیرفته شدم.

جهت نمایندگان دارد عوض می شود

وی در باره هدفش از ورود به عرصه رقابت برای ورود به مجلس دهم گفت : من واقعا برای خدمت به مردم وارد عرصه رقابت شدم . فقط خدمت احساس می کنم جهت نمایندگان دارد عوض می شود و آنطور که رسالت نمایندگی است انجام نمی شود مثل زمان جنگ که پزشکی در کنار رزم دنبال می شد می خواهم مطب و پزشکی را در کنار این عرصه قرار بدهم تا بتوانم مثمر ثمر بشوم .

فرد جوان می تواند به این شهر کمک کند 

وی سپس از برنامه هایش گفت و اشاره کرد : مقوله های متعددی را برای پیشرفت در نظر گرفتم شما می دانید نمایندگان فقط صاحب نظر در مورد شهر نیستند در مورد کشور و حتی فرا ملی می توانند اظهار نظر کنند. یک جا دیدگاه و نگاه باید شهری اتخاذ شود و یک جا نگاه باید سراسری باشد . بهبود اوضاع شهرستانمان داریم و جای کار در این شهرستان زیاد است احساس می کنم یک فردی جوان که خودش روی پای خودش ایستاد و بزرگ شد میتواند به این شهر کمک کند .

فاطمی  ادامه داد : من یک اتاق فکر دارم که در آن اینطور عمل می کنم که هرکسی که هر طرز تفکری دارد باید حرف بزند و مطرح کند ،من یک کاندیدای مستقل در انتخابات شرکت کردم به طور کلی ما در واقع حزب نداریم اینها گرایش های سیاسی هست.

ولایت فقیه محور تمام امور است

فاطمی تاکید کرد : خدا می داند نه منفعت مادی آن را می خواهم و نه اسم و رسمش را . می خواهم پایه هایی را بگذارم که که کارها اساسی جلو برود . شالوده و بنیان باید خوب باشد تا کارها خوب پیش برود .

سید عباس فاطمی با اشاره به این که ولی فقیه محور مملکت ماست  گفت : داستان ولایت فقیه در کشور ما از همگان جداست و ولایت فقیه محور تمام امور است . تمام مشکلاتی که در دور و بر مملکت ما بوجود آمده اگر ولی فقیه نبود ممکن بود برای ما بوجود می آمد.

به جریانات سیاسی اعتقاد دارم

فاطمی در مورد وجود جریانات سیاسی در کشور عنوان کرد : به جریانات سیاسی اعتقاد دارم انتقاد بسیار خوب است  تا وقتی که بر وضع موجود انتقاد نباشد پیشرفتی حاصل نمی شود احزاب باید این کار را بکنند ایده های جدید و افکار نو  را به جامعه تزریق کنند.

وی نقش نهادهای مردمی در اداره امور شهری را مناسب دانست و تاکید کرد : این ها میتوانند بار مشکلات زیادی را از دوش دولت بردارند .

چند تا بخیه صد و پنجاه تومان ؟؟؟

نامزد نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گریزی به جریان خمینی شهر اصفهان زد و گفت : دو تا بخیه را گفتند از صورت بچه ای کشیدند که واقعا اینطور نبوده و بخیه ها کشیده نشد سوار بر موج شدن در کشور ما اصل شده است این موضوع را طوری دیگر بررسی کنیم چرا یک نفر نیامد از وزیر بپرسد که چرا چند تا بخیه صد و پنجاه تومان ؟؟؟

مردگی اخلاقیات نیز در اوج

فاطمی گفت : چرا من پزشک باید با پول با مردم سر وکار داشته باشم چرا نباید پزشک به عنوان کارمند کارش را بکند و حقوقش را بگیرد  مردگی اخلاقیات نیز در اوج است . مردم هنوز بررسی نکرده همه اظهار نظر کردند که پزشک چه کرده همه تهمت می زنند  قانونی که در اورژانس مجبور می کند از مریض پول گرفته شود را همان وزیری که روی موج سوار شد گذاشت . پزشک هم همان قانون را انجام می دهد . آمدند از این قضیه یک موج درست کردندو روی موج سوار شدند  در قضیه فتیله نیز با احساسات مردم بازی کردند و مردم را به شورش وا داشتند .

من الان گرسنه ام تو داری به من هندوانه تعارف می کنی

وی در ادامه با طرح یک مسئله به نقد مدیریت کلان شهری و نقش نماینده پرداخت و گفت : یک بیمارستان امام رضا (ع) داریم که قبل از انقلاب ساخته شده خدا پدرشونو بیامرزه که ساختنش هنوز بار بسیاری از معضلات را به دوش می کشد  مریض دارد می میرد و بعضا در این شهر محتاج چند تخت آی سی یو هستیم . باورکنید ما فرودگاه نمی خواهیم ما تخت آی سیو می خواهیم  من الان گرسنه ام تو داری به من هندوانه تعارف می کنی من نان می خواهم  ما خیلی نیازهای دیگر داریم  ما بیمارستان احداث شده داریم چرا افتتاح نمی شود ؟؟؟ البته فکر کنم قبل از انتخابات آن را  افتتاح کنند !! این درست نیست اخلاقی نیست . چند تا آی سیو می خواهیم و چون نداشتیم و نداریم چندین انسان مردند . چه کسی  باید جوابگو باشد  تقابل بین مریض و پزشک درست نیست .اصل کاری این است که باید ساپورت کند نماینده شهرمان باید پیگیر باشد .

آب معدنی سه هزار تومان

وی افزود : ما مشکل فرهنگی داریم ما بی اخلاقی شدیم . ما همه چیز رو می خواهیم بدون تلاش  27 میلیون نفر رفتند کربلا آنطرف مرز غذا رایگان ، جا رایگان اما اینطرف ، آب معدنی سه هزار تومان ، بلیط مهران به تهران صد هزار تومان !!!! این در کشور ما رخ داد ما گذشت را فراموش کردیم مهربانی را داریم فراموش می کنیم .

عربستان در قضیه منا مدیریت کرد 

وی در این مورد گفت : به نظر من عربستان در قضیه منا مدیریت کرد ، به نظر من کار درستی کرد تنش نباید درست کرد . ما را احساساتی می کنند توقع بیجایی داریم هی ما را دارند احساساتی می کنند  بی کفایتی در شروع حادثه را قبول دارم اما بعد از آن مدیریت شد !!! و کاری نمی شد کرد ما نباید بیایم مته به خشخاش بگذاریم همه ما متخصص در ایراد گرفتن داریم بگذاریم کسی که بلد کار است حرف بزند

این بخش از سخنان دکتر فاطمی عکس العمل هایی   را دربین حاضران در جلسه به وجود آورد.

9 thoughts on “فاطمی: ما فرودگاه نمی خواهیم ما تخت آی سی یو می خواهیم”
  1. بنده به شدت به این اظهار نظر غیر کارشناسانه ایشان در مورد فاجعه منا اعتراض دارم .
    این چه حرفی است خیلی ها دیدند وهابی هالی کثیف اگر مجروحی ایرانی بود به او اصلا رسیدگی نمی کردند . دوست خودم دید که بی شرف ها روی مجروحین ایرانی با پوتین رد می شدند.
    عربستان اصلا دغدغه حجاج را نداشت او دنبال بمباران مناطق مسکونی مردم مظلوم یمن بود . از دکتر فاطمی بعید بود این حرفهای کم ارزش

  2. سلام، اينجانب و تعداد زيادي از پرسنل حوزه درماني از ورود دكتر خوشنام ،بسيجي و مردمي جناب آقاي دكتر سيدعباس فاطمي به عرصه انتخابات( مجلس شوراي اسلامي ) به فال نيك گرفته و حمايت قاطعانه خويش را به جناب دكترفاطمي اعلام مي داريم. به اميدحضور پرشور مردم ولايتمدار آمل در روز انتخابات (7 اسفند94) در سر صندوقهاي راي و انتخاب فرد اصلح.

  3. دکتر انشاالله رزمنده دلاوری چون شما صاحب این منصب بشه تا از حق مردم دفاع کنی

  4. ادامه صحبت های جناب آقای دکتر فاطمی در خصوص حادثه منا :
    در مورد غلبه احساسات عرض شد،و نیز با توجه به نظر حقیر مبنی بر ایجاد احساسات موجی در مردم و اینکه برخی رسانه‌ها و بویژه رسانه ملی گاهی بطور خواسته یا ناخواسته به این احساسات پاک دامن میزنند، نکاتی چند موکدا”و مجدداً اعلام مینمایم1_بی کفایتی و بی لیاقتی آل سعود در ایجاد و شکل گیری حادثه فجیع منا بر کسی پوشیده نیست و اینجانب نیز همانند سایر مسلمان آزاده، آل سعود را لایق پرده داری آن بیوت شریف نمیدانم….2_در شرایطی که مقام معظم رهبری حفظ وحدت بین مسلمانان را از اهم واجبات ميدانند، رسانه ملی پس از حادثه بطور مکرر اعلام میکرد که عربستانی ها در شناسایی اجساد و مجروحان مخالفت میکنند و….حال عرض بنده این بود که،در شرایطی که 7000جسد رو دست مانده وهزاران نفر مجروح،درخواست بازدید انفرادی وتک تک مدیران کاروانها از اجساد غیر منطقی است و عملاً قابل انجام نبود….حال در این شرایط رسانه ملی بطور مکرر روی همین کار مدام بر احساسات پاک مردم دامن میزد و نوعی شورش ضد عربستانی رو که شاید برای کل منطقه و مسلمانان خطرناک میشد،در حال شکل‌گیری مینمود…در نهایت مجدداً ضمن برائت کامل از آل سعود ضد اسلام و ناپاک خبیث، منظورم احساسی نکردن مردم در شرایط بغرنج بود

  5. حکم سنگین پزشکان خاطی “بخیه چانه صدرا” صادر شد
    تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲

    با وجود غیرقطعی بودن حکم دادگاه بدوی پرونده حادثه بیمارستان خمینی‌شهر، جزئیات حکم در رسانه‌ها منتشر شد.
    حکم سنگین پزشکان خاطی “بخیه چانه صدرا” صادر شد
    به گزارش جهان، با وجود اعلام مدیر کل دادگستری اصفهان مبنی بر غیرقطعی بودن حکم متهمان پرونده بیمارستان اشرفی خمینی‌شهر، برخی از رسانه‌ها اقدام به انتشار حکم صادر شده کرده و از طرفی تصاویر این حکم در برخی شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر شده است.

    بر اساس این گزارش دادگاه پس از بررسی پرونده ختم دادرسی را اعلام کرد و در خصوص اتهام سه خاطی پرونده صدور رای کرد.

    با توجه به حکم دادگاه خمینی‌شهر درباره محکومان ماجرای بخیه پسر بچه خمینی‌شهری به نام صدرا، خاطیان به پرداخت دیه، حبس تعزیری و انفصال از خدمت محکوم شده‌اند.

    روز گذشته احمد خسروی‌وفا ضمن اعلام صادر شدن حکم دادگاه بدوی پرونده حادثه بیمارستان خمینی‌شهر اظهار کرد: این پرونده پس از انجام تحقیقات مقدماتی به دادگاه ارسال و حکم غیرقطعی در خصوص متهمان آن صادر شد.

    وی افزود: از آنجا که به موجب ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی، دادگستری تنها مجاز به اطلاع‌رسانی احکام قطعی دادگاه‌هاست و حکم صادره غیرقطعی بوده و اصحاب دعوی ظرف ۲۰ روز مهلت اعتراض و تجدیدنظرخواهی از آن را دارند؛ از ذکر جزئیات بیشتر خودداری به عمل می‌آید.

    به گزارش فارس از اصفهان، صدرا زاهدپور کودک ۵ ساله از اهالی استان خوزستان و شهرستان ایذه ساکن خمینی‌شهر که به‌علت بریدگی زیر چانه به طول ۶-۱۰ میلی‌متر در اوایل آذر ماه به همراه مادر خود به بیمارستان اشرفی مراجعه کرد و زخم وی بخیه شد؛ پس از پایان مداوا بخیه‌های این کودک به علت همراه نداشتن مبلغ ۱۰۵ هزار تومان هزینه درمان، مجدداً به دستور پزشک و توسط پرستار متخلف باز می‌شود.

    پس از انجام این عمل دردناک از سوی پزشک و شکایت خانواده کودک از پزشک متخلف، دادگاهی برای رسیدگی به آن تشکیل شد.
    کد مطلب: 464094
    قابل توجه آقای سید عباس فاطمی

  6. واقعابرای این کشورمتاسفم که یک پزشک بخواهدتخصص خودرارهاکند وکاندیدشود.پس تکلیف سیاسیون چه میشود؟!

  7. اقای خامنه ای بر وحدت بین مسلمانان تاکید دارن ولی در فاجعه منا موضع صریح حضرت اقا را دیدیم و ایشان هیچ گاه از جنایات ال سعود چشم پوشی نکردند.لطفا با بصیرت مسایل روز را تحلیل کنید و پا تو کفش امثال هاشمی نکنید.

  8. سلام، يك قسمت از سخنان دكتر: فاطمی گفت : چرا من پزشک باید با پول با مردم سر وکار داشته باشم چرا نباید پزشک به عنوان کارمند کارش را بکند و حقوقش را بگیرد.
    من بعوان كارمند بيمارستان، هيچ يك از پزشكان رسمي و پيماني… در روز 1ساعت كار نمي كنند. يك پزشك مثل يك كارمند بايد حداقل 7ساعت كار(7الي 30/14)بكند.آيا اين آقا پزشك محترم اينقدر در بيمارستان كار مي كند. بعد از يك ساعت كار سريع به مطب خصوصي رفته و تا مي توانند از خلق الله (نوارونقشه) و غيره گرفته و جيب شان خالي مي كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *