7 thoughts on “سفیر حسینی آمد/عکس”
  1. سلام ، اتصافا حضور جناب آقای دکتر سید عبداله حسینی در عرصه انتخابات دهمین دوره مجلس ؛بسیار ارزشمند و فرصت خوبی برای مردم فهیم و شریف شهرستان ولایتمدار آمل می باشد ، زیرا اینجانب با شناخت کاملی که از این سید باتقوا و توانا سراغ دارم ؛ فردی آگاه ، برنامه محور ، باتدبیر ، عملگرا و قاطع می باشند . لذا امیدواریم انشاءالله مردم عزیز آمل نیز با انتخاب ایشان ، کار را ؛ به فردی کاردان و شایسته بسپارند .

  2. سلام و درود ؛ جناب آقای حسینی مدیری پارسا ، باتجربه ، توانمند و دپیلماتی کهنه کار و جهان دیده اند . قدر مسلم حضور ایشان در صحنه انتخابت شهرستان آمل ؛ فرصت طلایی برای همشهریان خوب و بزرگوار آملی است . لذا به نظر اینجانب ، از میان سایر کاندیداهای محترم ؛ ایشان فردی اصلح و افضل هستند .

  3. سلام ؛ حضور جناب آقای دکتر سید عبداله حسینی در انتخابات دهمین دوره مجلس ، فرصت مغتنمی برای مردم شریف و فهیم شهرستان آمل است . زیرا اینجانب با شناخت کاملی که از این سید باتقوا و پارسا دارم ؛ ایشان فردی توانا ، دیپلماتی کهنه کار و جهان دیده ، مدیری با تدبیر ، برنامه محور ، عملگرا و قاطع هستند . لذا به نظرم در بین همه کاندیداهای محترم ، گزینه اصلح و افضل می باشند .

  4. با سلام واحترام تا به حال این سی سال کجا بود

  5. هراز نیوز هرچی به نفع خودته رو تایید میکنی و نظر بنده که بر علیه آقای حسینی هست را تایید نمیکنی؟؟ متاسف هستم برات
    چرا از آمدن دکتر یوسفیان چیزی نمیگی؟؟
    آقای حسینی هرجا میره (مثل میرحسین موسوی ) همسرش رو همراهش میبره.

  6. لایق ترین فرد برای رای دادن – سفیر دیپلمات آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *