هـراز نـو: فعالان اجتماعی و سیاسی نظرات خود را در خصوص شاخص های یک نماینده اصلح بیان کردند،بنا داریم در هر نوبت بخشی از این نظرات را منتشر نماییم در ادامه نظر چهار فعال سیاسی اجتماعی را می خوانیم

یدالله اکبر زاده فرماندار اسبق آمل:

مدافع ارزشهای انقلاب اسلامی و شهدا باشد ،صداقت در گفتار و رفتار داشته باشد ، کسی که دهها وعده تو خالی و غیر قابل عمل به مردم داده فقط به دنبال محکم کردن جایگاه خود می باشد  نمی تواند لیاقت نمایندگی را داشته باشد.

لیاقت و شایستگی و شهامت (دفاع از جایگاه ولایت در زمان نیاز)از هیچ قدرت و مقام و منصب نترسد ،توجه به محرومان  و درماندگان ،پرهیز از تجمل گرایی نظارت بر دستگاههای دولتی نه دخالت ،وظیفه نماینده قانون گذاری و نظارت است ،استفاده از فرصت ها برای تقویت سازندگی شهرستان در فضای عمرانی فرهنگی نه برای جابجایی مدیران از وزارتخانه ها حتی آبدارچی یک اداره (این فرصت سوزی است).

اجتناب از کینه ورزی ،مردمی بودن ،مردم محور ،یک نماینده باید که از بطن مردم برخاسته شود ،بهره مندی از مشاوره افرا د نخبه و جوان ،اولویت بندی مشکلات حوزه ی استحفاظی .

توجه به اشتغال و ازدواج جوانان ،حمایت از تولید کنندگان در عرصه کشاورزی و صنعت.

 

محمد محمدی  رییس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی :

تعهد  و تخصص و صداقت و از همه مهمتر عاشق مردم شهرستان باشد.

نعمت الله قربانی رییس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران :

قانون را خوب بداند و از حقوق حقه مردم در مجلس به خوبی دفاع کند  ،مردم دار باشد ،در صحن علنی مجلس در زمان تصویب لوایح حضور داشته باشد،از نخبگان جامعه استفاده کند حرف و عملش یکی باشد و جوانان را باور داشته باشد.

سید احسان واعظ جلالی  عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان آمل:

پرسشگری و نظارت بی تعارف بر اساس منافع عمومی برای تحقق سلامت و انضباط سیاسی و مالی.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *