هراز نیوز :طلای خارجی و گوشی‌های تلفن همراه قاچاق تا عید امسال از بازار جمع‌آوری می‌شود.

عباسعلی زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه برای مبارزه با قاچاق کالا طرح شبنم به اجرا درمی‌آید، اظهار داشت: براساس این دستورالعمل باید برخی کالا در مهلت داده شده از بازار جمع‌آوری شود.
وی با اشاره به اینکه در استان تهران فرصت سه ماهه به اصناف برای تعیین تکلیف این اقلام داده شده است، تصریح کرد: از ابتدای بهمن ماه طرح جمع‌آوری این کالاها اجرایی می‌شود.
زمانی با اعلام اینکه برخی اقلام لوازم خانگی و گوشی‌های تلفن همراه در زمره این کالاها قرار دارند، بیان داشت: جمع‌آوری گوشی‌های تلفن همراه قاچاق و طلای خارجی به صنوف مربوطه اعلام شده است.
به گفته وی، به دلیل مهلت بیشتر بازاریان تهران در این زمینه و مهلت اندک بازارهای شهرستان انتظار می‌رود مهلت بیشتری به اصناف داده شود.
رئیس اداره بازرگانی آمل گفت: براساس این دستورالعمل طلافروشان موظف شدند تا شب عید طلاهای خارجی را بفروشند و یا از گردونه بازار خارج کنند.
وی با اعلام اینکه براساس طرح شبنم با تمام متصدیان که دارای کالای خارجی باشند برخورد می‌شود، افزود: این امر به دنبال حمایت از تولید داخلی صورت می‌گیرد.
زمانی از اجرای طرح‌های نظارتی ویژه نوروز مانند هر سال خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح‌ها به دلیل اینکه در کاهش قیمت‌ها موثر است مورد رضایت مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *