هراز نیوز :در کنکاشی که از فعالیت انتخاباتی برخی کاندیداهای شهرستان آمل برای در اختیار گرفتن کرسی مجلس شورای اسلامی و صندلی سبز بهارستان داشتیم با خبر جالب توجهی روبرو شدیم.

شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در این شهرستان برای ارایه عملکرد و نظراتش ، برای حضور در ماراتن انتخاباتی در  مجالس ترحیم و ختمیشرکت می کند

به گزارش شاهدان عینی در یکی از روستاها وی که با معرفی خود قصد داشت دقایقی به سخنرانی بپردازد با واکنش تند صاحبان مجلس ترحیم روبرو شد.

یاد آور می شود :هراز نیوز  در اشاعه اخبار انتخابی قصد دفاع از شخصی یا تخریب هیچ یک از کاندیداها را نداشته بلکه تنها به رسالت اطلاع رسانی خود در راستای ارایه اخباری با صحت و درستی ،عمل خواهیم کرد.

پیشاپیش اعلام می کنیم هراز نیوز در انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور مستقل در عرصه اطلاع رسانی شرکت داشته و بر له یا علیه کاندیدایی فعالیت نخواهد کرد.

4 thoughts on “ناکامی کاندیدا انتخاباتی برای سخنرانی در مجلس ختم”
  1. آقای تورنگ اصولا ” گرا دستت نیست. چه برسه به اصولگرایی ،اون یه دفعه هم بنا به شرایط پیرامون رای آوردی . من به عنوان کارشناس ارشد کشاورزی که شاهد حرکات غیر مسؤلانه شما در جهاد و نظام مهندسی بودم انزجار خودم را از شما اعلام می کنم. درود بر حاجی پور

  2. اصلا نباید رای داد چون مجلس با این وضعیت لیاقت رای مردم نداره

  3. داداش، آقایی که خودتو بسیجی معرفی می کنی، این چه وضعشه، از تورنگ خوشت نمیاد، خب نیاد، بی خود می کنی خودتو طرفدار حاجی پور معرفی می کنی!
    کارت خیلی زشت بود، اصلا بگو ببینم، تو کدوم پایگاه بسیج آمل پرونده داری که خودتو بسیجی معرفی کردی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *