هراز نیوز : به مناسبت اربعین حسینی، 3 هزار نفر از دانش‌آموزان پسر شهر آمل با همراهی مربیان و مدیران مدارس دسته‌روی عزاداری امام حسین(ع) را برگزار کردند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل در حاشیه این دسته‌روی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه یکی از راه‌های جذب دانش‌آموزان به معنویت در پایگاه‌های دینی مسئله عاشورا و امام حسین(ع) است، افزود: هر ساله عزاداری امام حسین(ع) در میان دانش‌آموزان برگزار می‌شود اما امسال خواستیم این امر در سطح شهر و با حضور اولیای مدارس انجام شود.
اکبر لطفی با بیان اینکه امروز در اربعین حسینی بیش از 3 هزار دانش‌آموز این شهرستان شرکت داشتند، یادآور شد: در این مراسم خود دانش‌آموزان مداحی و مرثیه‌خوانی کردند.
وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان با روحیه ازخودگذشتگی و ایثار و آنچه برای آن قیام عاشورا صورت گرفته است به خوبی آشنا هستند، اظهار داشت: این معانی و اهداف در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به خوبی دیده شده است.
لطفی با اعلام اینکه این راهپیمایی‌ها در تربیت اسلامی دانش‌آموزان براساس اهداف سند تحول بنیادین موثر خواهد بود، تصریح کرد: معتقدم واقعه عاشورا بیشترین تاثیر را بر روح و فکر دانش‌آموزان دارد.
‌رئیس اداره آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه باور ما این است که اگر راه امام حسین(ع) توسط دانش‌آموزان طی شود تنها راه سعادت خواهد بود، گفت: قطعا اقتدای جوانان ایرانی و اسلامی به سیدالشهدا تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی است.
وی افزود: دشمن با هیچ ابزاری نمی‌تواند در برابر تفکر عاشورایی مقابله کند.
لطفی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با اقتدا حضرت قاسم و علی اکبر(ع) تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

One thought on “دسته‌روی 3 هزار نفری دانش‌آموزان آملی”
  1. سلام داداش خدارو شکر که شما ها تو شهرستان، با بصیرت خوبتان از آقا امام خامنه ای و نظام مقدس مان که با خون بالای دویصت هزار شهید بر سرکار آمده حمایت میکنید
    اما در مورد انتخابات آمل یه نکته ای بگم اینکه شاید من از همه کاندیدا شناخت کافی نداشته باشم اما آقای علی میرزایی خدائیش هم ادم باسواد (مدرس دانشگاه) و تحصیل کرده هستش هم از قشر متوسط و پائین جامعه و واقعا با خدا و با اخلاص می باشد
    به امید اینکه هر کی با خدا تره رای بیاره یاحق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *