هراز نیوز : سرهنگ پاسدار داریوش بهزدای مسئول سیاسی سپاه ناحیه امل در گفتگویی با خبر نگار هراز نیوز گفت : در حال حاضر این مجمع 39 نفر عضو دارد که این تعداد در ماه های آینده افزایش خواهد یافت .

بهزادی اذعان داشت :مجمع نخبگان بسیجی در حوزه های سیاسی ، محلات ، دانش اموزی ، دانشجویی ، دانشگاهی و قشری برای ایده پردازی و تولید فکر و اندیشه و ار ائه راهکار اجرایی برای سازمان بسیج تشکیل شده است .

مسوول سیاسی سپاه ناحیه آمل افزود : در نشست امروز سرهنگ حیدریان فرمانده سپاه آمل ، حجت الاسلام حیدریان مسئول نمایندگی ناحیه امل و محمد علی ابراهیمی رییس هیات نظارت انتخابات شهرستان آمل به عنوان مهمانان جلسه سخنرانی نمودند در پایان هریک از اعضا به ایراد سخن و راهکار در خصوص دستور جلسه پرداختند .

4 thoughts on “نشست کانون هادیان و مجمع عالی نخبگان بسیج سپاه ناحیه آمل”
  1. ماشالا چه جمعیت انبوهی هم اومدن؟

  2. باغبانا ز خزان بی خبرت می بینم

  3. این مجمع 39 نفره شما سبزه ها توهم دارید

  4. سلام داداش خدارو شکر که شما ها تو شهرستان، با بصیرت خوبتان از آقا امام خامنه ای و نظام مقدس مان که با خون بالای دویصت هزار شهید بر سرکار آمده حمایت میکنید
    اما در مورد انتخابات آمل یه نکته ای بگم اینکه شاید من از همه کاندیدا شناخت کافی نداشته باشم اما آقای علی میرزایی خدائیش هم ادم باسواد (مدرس دانشگاه) و تحصیل کرده هستش هم از قشر متوسط و پائین جامعه و واقعا با خدا و با اخلاص می باشد
    به امید اینکه هر کی با خدا تره رای بیاره یاحق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *