هـراز نـو: سعید عابدی رییس هیئت والیبال بسیج مازندران در گفت و گویی اذعان داشت که تعامل خوبی بین دو هیئت والیبال استان مازندران برقرار است.
سعید عابدی رییس هیئت والیبال بسیج مازندران در گفت وگویی با خبرنگار هرازنو در آمل بيان داشت:خوشبختانه با همکاری جناب تقوی تعامل خوبی بین دو هیئت برقرار شده است که جا دارد از ایشان تشکر کنم.
عابدی همچنین ادامه داد:هردو هیئت استان برای رشد والیبال این خطه تلاش میکنیم و فرقی بین ما نیست چرا که دوست داريم والیبال مازندران حرف اول را بزند.
وی با اشاره به مسابقات ساحلی سلمانشهر که در رده نوجوانان بسیج استان برگزار شد افزود:خوشبختانه سطح این مسابقات بسیار بالا بود و تیم های خوبی در این بازی ها شرکت کردند که جا دارد در این جا از اعضای کمیته ساحلی بسیج تشکر کنم که به خوبی این بازی ها را برگزار کردند.

عابدی ضمن گلایه از هیئت هایی که تیم برای بازی های ساحلی اعزام نکردند بیان داشت:متاسفانه چند هیئت تیمی را به این بازی ها نفرستادند که جای تاسف دارد و من حتما با آقای تقوی در این باره مکاتبه خواهم کرد تا ایشان از زیر مجموعه خود توضیح بخواهد که چرا با ما همکاری لازم را نداشتند.
این مسئول همچنین در پایان صحبت های خود اعلام کرد که به زودي مسابقات والیبال ساحلی بسیج رده سنی جوانان در چالوس برگزار خواهد شد.
جواد نیک پرور هرازنو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *