هـراز نـو: دیروز جمعه نشست دوستانه ای با حضور بسیاری از بزرگان منطقه و یاران قدیمی حاج احمد ناطق نوری در روستای ییلاقی کپ شهرستان نور برگزار شد.

قاصدک:در این دیدار که پس از چهار سال شاید اولین و مهمترین نشست یاران احمد ناطق نوری در کنار هم بود حضار که تعداد آنها به بیش از یکصد نفر می رسید از ویخواستند که با توجه به عدم حضور خانواده ناطق نوری به عنوان کاندیدا در انتخابات مجلس آینده در حوزه نور و محمودآباد و نظر به اینکه حاضرین سالیان متمادی به حاج احمد ناطق لبیک گفته و همراه وی بودند،در این دوره نیز پدر پارلمان ایران به ندای دوستانش در انتخابات مجلس آینده لبیک گفته و یاریشان کند که این موضوع با استقبال بسیار خوب نماینده ادوار مختلف شهرستان های نور و محمودآباد همراه بود.
لازم به ذکر است علاوه بر حاج احمد ناطق نوری،علی اسماعیلی که یکی از کاندیداهای مجلس آینده می باشد مهمان ویژه این جلسه بود که حضور ش در این جلسه  بازتاب های زیادی در افکار عمومی به همراه خواهد داشت.

66

6 thoughts on “حاج احمد ناطق از چه کسی در انتخابات حمایت می کند؟+عکس”
  1. حاج احمد در این ضیافت چمد صد نفره،صراحتا اعلام کرد که کاندیدای مورد حمایت ما ، دکتر علی اسماعیلی ه. سه ماه آخر تمام قد برای ایشان حاضر خواهم شد.

  2. با عرض سلام و ادب .در چند روز اخير عكسي در محافل مجازي شهرستان نور و يك سايت محلي چمستان در حال نمايش است و چند نفر با تبليغ اين ديدگاه كه گزينه حاج احمد ناطق نوري براي انتخابات فلان كانديدا مي باشد. چند دليل بسيار محكم براي رد اين قضيه وجود دارد و بايد خاطرنشان كرد با استفاده از منابع معتبر در روستاي كپ شهرستان نور ديدار اين عزيزان كاملا اتفاقي بوده است.حتي افرادي هم كه با حاج احمد ناطق بوده اند اتفاقي بودن اين ديدار را تاييد نموده اند. اگر قرار باشد عكس بيان كننده حمايت از افراد باشد بايد گفت سيدحسن خميني احمدي نژادي ميباشد چون با احمدي نژاد ديدار داشته و عكس يادگاري انداختند. حاج احمد ناطق نوري پدر پارلمان ايران فردي كه 27 سال نماينده مردم شريف نور و محمودآباد بود حتما بايد در خصوص اين عكس توضيحاتي ارائه نمايند تا مبادا از چهره ايشان سوء استفاده شود.ضمنا اگر قرار بر حمايت باشد حتمان از يك تريبون رسمي اين كار انجام خواهد شد نه با دعوت به يك مهماني چند نفره.اگر دوستاني كه با اين عكس ادعاي حمايت از كانديداشون توسط حاج احمد وجود دارد بنده به جاي يك عكس چند عكس دو نفره منتشر خواهم كرد . و اين سوال وجود دارد كه چرا فقط يك عكس؟؟؟؟؟؟؟دوستان به جاي دامن زدن به شايعات بهتر آن است براي جلب توجه مردم و گرفتن آرا به داشته ها و پتانسيل هاي كانديداتون تكيه نماييد نه درست كردن شايعه.متاسفانه اين گروه دائم در حال ساختن شايعه براي كانديداها هستند و از همين تريبون به اين دوستان هشدار خواهم داد به قانون انتخابات احترام بگزاريد و آخرت خودتان را به دنياي ديگران نفروشيد و بترسيد از آن روزي كه مجبور باشيد در محضر پروردگار مجبور به پاسخگويي باشيد.

  3. با عرض سلام و ادب
    دوست عزیز که از وب سایت جناب آقای دکتر محسن فلاح هشدار می دهید
    فضای انتخابات فضایی نیست که یک فرد فقط با داشتن یک مدرک تحصیلی بدون هیچ گونه تجربه مدیریتی و سیاسی بتواند کارآیی لازم را داشته باشد ..

  4. با عرض سلام.من از نزديكان و مريدان حاج احمد ناطق نوري هستم.دقيقا با تحليل دكتر محسن فلاح موافقم.براي صداقت گفتار دكترمحسن فلاح از هراز نيوز خواهشمندم مصاحبه اي با حاج احمد ناطق داشته باشند. …..

  5. چشم محمودآبادی هایی که 30 سال به او رای دادند بخصوص فرزانه ها روشن!!!!!!!!

  6. فقط دكتر محسن فلاح.اين خبر كاملا كذب ميباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *