توصیه به مسئولین محترم شهرستانی و استانی و وزارت محترم کشور در انتخاب فرماندار ویژه شهرستان آمل و امر مشورتی با ائمه جمعه/ باید فرماندار بومی و نیز کارکشته و توانمند بوده تا موجبات عزت و موفقیت را ایجاد نماید.
بسم الله الرحمن الرحیم
خطبه اول :
اوصیکم عبادالله و نفسی بتقوی الله .
 در این لحظات عرفانی و ملکوتی ، در این فضای نورانی دراین روز جمعه محضر شما عبادالرحمن ، بندگان خوب خداوند متعال، مؤمنین و مؤمنات درابتدای امر خودم و بعد همه ی شما را به مراعات تقوای الهی دعوت می کنم . بهره ای که بنده ی خوب خدا با حضور در ساحت مقدس خدا برای خود ایجاد می کند هم موجب جاودانگی خودش می شود و هم موجب ماندگاری خودش می شود در مسیر آموزه های دینی که در سیره ی علمی و عملی انبیاء الهی سخن از تقوا بوده است . هم نبی مکرم اسلام (ص) و هم ائمه ی عترت طاهرین (ع) گفته شد ، شنیده شد و دیده شد بندگان خوبی که در مسیر ترک معاصی بوده اند و خود را در محضر خدا دیده اند موجب عزت و صلابت شده اند . پستی و خواری ای که در گناه است در جای دیگر وجود ندارد . عزت و صلابتی که در دوری از گناه و با خدا بودن هست در جای دیگر سراغ نداریم . ماه رمضان باهمه ی حلاوت ها وشیرینی هایش در گذر زمان رفت . ان شاءالله بتوانیم آنچه را که در این ماه بدست آورده ایم حفظ کنیم که یکی از مهم ترین برکاتش مراعات تقوای الهی بوده است . در نزد خداوند معال بودن و آشتی نمودن با خدای مهربان مان می باشد. خوش به سعادت آن شخصی که توانسته ارتباطش را با خدای خودش حفظ کند و روز عید فطر مراسم آشتی کنان خود را ایجاد کرد و قطعاً در ادامه ی مسیر زندگی خود حفظ آن کسب معنویات ها را جزئی از برنامه ی خود می داند . همه ی این برنامه ها در گرو تقوا بودن و در مسیر خدا بودن ایجاد می شود . اما ان عبد مؤمنی که خود را در محضر قران قرار میدهد و برنامه ی زندگی اش را از قران می گیرد ، سعی می کند کاری کند که موجب عزت و سربلندی زندگی خودش و خلانواده اش شود . خانه ای که در آن قرآن هست و از نور به شعاع همه ی آفرینش ها ایجاد می شود . پس آن عبد مؤمن و کیس با بهره گیری از قران سعی می کند که زندگی خدش را نجات بخشد و هم موجی ثواب شود و هم موجب صواب شود . عرض کردیم یکی از آفریده های خوب خداوند متعال مسئله ی ازدواج هست . وخلقناکم ازواجا . می فرماید ما شما را به صورت زوج در آورده ایم . عرض کردیم جهت استحکام بخشی به آن عزتی که خداوند متعال در روح لطیف بشر قرار داد نیاز هست که در محضر قرآن باشیم و از آن بهره بگیریم . خانه ای قرانی بسازیم و خانه ای بسازیم که در مسیر قران و عترت باشد . و رسیده ایم به زن و شوهر که خود شاگرد و مکتب قرآن هستند و تا امروز که آمده ایم ترسیم کردیم مهندسی کنیم به این که چه کسانی در شکوفا نمودن استعدادهای فرزندان مان تأثیرگذار هستند . گفته شد در زمینه ی عاملان تربیت اولین رسالت بر عهده ی پدر و مادر می باشد . دوم محیط و سوم وراثت است . هم پدر و مادر در شکل گیری شخصیتی فرزندان نقش به سزایی دارند هم محیط در شکل گیری شخصیتی فرزندان و هم وراثت . و محضر شریف شما عرض شد که آموزه های متعددی را داریم و در این مکتب خانه و خانواده یکی از مقوله های حساسی که امروز باید به آن اشاره شود مسئله ی حجاب و عفاف هست . چون اصالت عبد مؤمن به فرهنگ آن است و فرهنگی که برگرفته از آموزه های قرآنی باشد موجب ماندگاری می شود . هفته ی گذشته از حجاب عرض کردیم اگر سخن از حجاب می شود فقط مختص به پوشش نیست . پوشش مقوله ای از حجاب است . رفتارمان ، کردارمان ، گفتارمان باید توأم با حجاب باشد . نمی تواند حرفش در مورد یک مسئله ای باشد ولی عملش در چیز دیگر . این شخص در مسیر حجاب نیست . آن شخصی می تواند در مسیر و مکتب قرآنی باشد که هم رفتارش در مسیر قرآنی باشد هم گفتارش باشد و هم کردارش باشد . بازخورد اعمال حسنه در عالم معنا به خود شخص بر می گردد . چه یک کارگری که در مسند بزرگ کارگری وجود دارد کم بگذارد اولین شخصی که ضرر می کند خود این شخص است . کار بکند اولین شخصی که بهره مند شود خود شخص . شاید کارفرما و صاحب کار نبیند . ولی آن کارفرمای اصلی در حال مشاهده است . که فردا در مسند قضاوت قرار می گیرد و الی آخر هر شخصی در هر مسندی . پس مقوله ی حجاب حجب و حیا داشتند در محضر ذات ربوبیت ، پوشیدن لباس تقوا در کنار مسئله ی حجاب مسئله ای است به نام عفت . هر جایی که سخن از حجاب است از عفت نیز سخن به میان می آید . سروران عزیز عفت در لغت به معنای پدید آمدن حالتی در نفس انسان است . یا در درون انسان این مقوله ی عفت باید ایجاد شود و این باعث می شود که آدمی را از غلبه ی شهوت باز میدارد . کسی که فریفته ی شهوت است بداند که از عفت فاصله گرفته و عفیف به کسی گفته می شود که دارای رسول باطنی باشد که آن رسول باطنی انسان را از آن غریزه های جنسی دور کند . شخص را به خدایش نزدیک کند . عالم را محضر خدا بداند و در حضر خدا گناه نکند . به چنین شخصی می توان عفیف گفت . عفت فقط در مقوله ی محور زندگی زن تنها نیست . هم مرد باید عفیف باشد و هم زن باید عفیفه باشد . این ماده ی عفت در اصل به معنای حفظ نفس از تمایلات و شهوات نفسانی است . یعنی اگر توانستیم نفس خود را مهار کنیم از این مقوله ی سرکشی که موجب آبروریزی می شود . سربزنگاه آبروی بشر را می برد . همان گونه که در مقوله ی تقوا عنوان کردیم که به معنای حفظ نفس از انجام گناه هست . اگر بخواهیم تقوا را معنا کنیم این هست که انسان نفس خود را در مقابل گناه حفظ کند . این انسان متقی است . بنابراین در مورد عفت باید عرض کنیم که یک صفت درونی است . همان رسول باطنی است . در حالی که تقوا ناظر اعمال خارجی مان هست . از درون انسان خودش را محسور به خداوند متعال کند و از وسوسه های شیطانی دور شود ، مسیر عزت و صلابت را ایجاد کند آن وقت هست که در مسیر تقوا قرار می گیرد . پس عفت می تواند به معنای خود نگه داشتن با مناعت باشد . اگر بخواهیم عرض کنیم که چگونه انسان می تواند از گناه دوری کند انسان باید از درون فرهنگ دوری از گناه را برای خودش ایجاد کند . باید آن رسول باطنی خودش را شکوفا کند . آن استعداد درونی خودش که سخن از تربیت هست شکوفا شود . آن وقت هست که تقوا به وجود می آید . آن وقت هست که در مسیر حجاب بودن ایجاد می شود . آن وقت هست که مدینه ی فاضله ایجاد می شود . اگر خدایی ناکرده فرهنگ مان با مقوله ی عفت و حجاب فاصله بگیرد آن فرهنگ قرآنی نیست . اما عفت در اصطلاح قوه ی شهوتی را که خداوند متعال  از آن بعنوان نعمت انسانی یاد کرده اند . نمی توانیم  بگوییم که انسان توأم با شهوت نباشد . این هم از نعمت ها است . ولی شهوتی که در تحت کنترل مسیر عبودیت و بندگی باشد که با این مقوله ی عفت می توانیم ان را محصور و محدود کنیم . در دست خودمان قرار دهیم . آن وقت هست که مدیریت ایجاد می شود و مدینه ی فاضله می شود . پس عفت در اصطلاح این است که قوه ی شهوت مطیع عقل باشد . در صورتی که قوه ی شهوت در مسیر عقلانیت قرار بگیرد . از عقل دستور بگیرد که چه مسیری را باید برود . کجا باید مورد استفاده قرار بگیرد . در چه مسیری خطوط قرمزی وجود دارد . این حد اعتدال است و اصراف و تبذیر یکی از چیزهایی است که قانون و دین مبیان اسلام ما را منع کرده . انسان باید در همه ی ابعاد زندگی در حالت اعتدال قرار بگیرد و معتدل باشد . که این هم در عقل و هم در شرع پسندیده است . بحث اعتدال را هم عقلانیت و می پسندد و هم شارع مقدس به آن دستور داده . و دو طرف افراط و تفریط هم مورد مذمت عقل قرار گرفته و هم شرع . هم افراط معنایی ندارد و هم تفریط . پس سروران عزیز باید دقت کنیم . در این صورت هست که مکتب ما برگرفته از مکتب قران است . در حکمت عملی تشیع هم عفت یک مفهوم زیبایی دارد که بوسیله ی این عفت اخلاق و فضائل اخلاقی موجب حفظ و احیای زندگی بشر خواهد شد . مرده بودم زنده شدم ، گریه بودم خنده شدم ، دولت عشق آمد و من ، دولت پاینده شدم . این انسان خودش را در دولت عشق قرار می دهد و موجب زندگی می شود . احیا می شود . روح انسان لطیف می شود . خمیرمایه ی وجودی انسان در مسیر تقوای الهی قرار می گیرد . پس بنابراین انسان نیاز دارد و لازم هست که قبل از هر چیزی و قبل از کسب هر فیض و فرازاتی در فراهم آوردن چیزهایی که در مسیر اخلاق فضیلت محوب می شود قدم برداریم . تا مادام این که انسان در مسیر اخلاق فضیلت نباشد یک زندکی ایده آل نخواهد داشت . آن وقت هست که دغدغه و اضطراب وجود دارد . عفت را هم می توانیم هم عفت ظاهری و هم عفت باطنی تفسیر کنیم . عفت باطن مشتمل بر مراقبت از ذهن و قلب با توجه به مناهی شرع است . این ذهن و عقل را در مسیری قرار دهیم که شرع ما در چه مسیری منع کرده . اگر انسان از آن خطوط قرمز شرع خروج نکند آن وقت هست که عفت باطنی را برای خودش ایجاد کرده . در مقابل می بینیم که ضایع گردیدن عفت باطنی که توسط افراط ایجاد می شود و آن وقت دیگر غلبه بر تداوم شهوت ایجاد نمی شود شهوت به مرحله ی عمل می آید و موجب به آبروریزی می شود . پس سروران عزیز ما باید شهوت خود را در مسیر فضیلت اخلاقی قرار دهیم . و کنترل کنیم و مسیر زندگی را برای شان تفسیر و تعریف کنیم که این جا خدا حق ورود به آن را به ما نداده . این جا است که مقوله ی نامحرم بوجود می آید . همین چیزی که امروزه دارد عادی می شود . یک زمانی و یک صباحی سفره ای پهن می شد و در آن سفره تقوا و حجاب و عفت و پاکدامنی بود . امروز بعضی از زندگی ها روابط مان خوب نیست . چون که آنها دیدند که نمی توانند این فرهنگ توأم با شهادت و عشق و ایثار عبودیت مان را جدا از ولایت کنند آمده اند ماهواره ها در خانه های مان قرار دادند و سر سفره ی زندگی مان قرار گرفته و ناخود آگاه مسیر زندگی مان را در مسیر غرب قرار داده . آن جا دیگر عفت باطنی وجود ندارد . آن جا دیگر غریزه ی شهوانی می آید چشم های انسان را کور می کند و به مرحله ی هلاکت می رساند . آن جا هم جریان افراط بوجود می آید و هم جریان تفریط . پس شاگرد مکتب قرآن کسی است که حقیقتاً خودش را شاگرد محض قرآن قرار دهد . فقط نگویم که در مسیر قرآن هستم . فقط قرآن نخوانم . فقط حفظ قرآن نشود . حفظ و مصونیت آن افکار قرانی مسئله ی حساسی است . آن وقت کس که انسان می تواند از آن بهره برداری کند . عفت یک صفت انسانی و یک زینت باطنی است که انسان می تواند از این صفت و این زینت برای تشکیل یک مدینه ی فاضله برای خودش ایجاد کند . لذا می بینیم بسیاری از اختلالات و اختلافات اجتماعی و خانوادگی که به دلیل عدم پایبند بودن مردان و زنان به حضور و ارزش های دینی مان . چون این در مسیر قرآن قرار نگرفته . خودش را اسیر هوای نفس کرده و این غریزه ی جنسی آمده و باعث می شود که از دین فاصله بگیرد . روابط نامشروع ایجاد می شود و دین آن را قبول ندارد . لذا بر من و شما فرض هست به عنوان مربی ، به عنوان عاملان تربیتی فرزندان مان مسیر زندگی فرزندان مان را در مسری قرار دهیم که در آن خدا باشد . چندین مقوله در مسیر عفاف وجود دارد که بنده به اقتضای وقت یک مورد را عرض میکنم . اولین مسئله ای که موجب می شود انسان به فلاح و رستگاری برسد عفاف فکر و اندیشه است . تا انسان فکر خودش را بهرهمند از ذات ربوبیت نکند در مسیر خداوند متعال قرار ندهد و برنامه ی زندگی و نسخه ی زندگی اش را در مسیر قرآن و عترت قرار ندهد و فکر خود را شکوفا نکند این نمی تواند و به یقین علم از عوامل مؤثری است که می تواند موجب نجات بخشی شود . در تعدیل خواهش ها و تمناهای نفسانی این علم می تواند راهشگشا باشد . می آید مسیر را مهندسی می کند و به ما می گوید که چه مسیری در مسیر هوای نفسانی است و راه صواب را برای انسان ایجاد می کند و موجب ثواب و سعادت و خوشبختی می شود . و موجب می شود که انسان اسیر هوای نفس شود . موجب آزادی انسان از هر گونه اُلقه های دنیوی می شود و اسارت نفس موجب ذلت است و آزادی نفس موجب عفت و پاکدامنی می شود . این جا است که قران کریم در مورد اهل دوزخ می گوید و « و قالوا لو کنا نسمع او نعقل ما کنا فی اصحاب السعیر»اگر خودمان را در مسیر انبیاء قرار میدادیم و اگر خودمان را در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرار می دادیم و از عقلانیت خودمان استفاده می کردیم الآن در آن مرحله در مسیر جهنم قرار نمی گرفتیم . در آن جا انسان نمی تواند که جبران کند . ولی مسیر فعلی مان مسیر عزت و صلابت است . پس عقل می تواند به معنای تشخیص صلاح و فساد در زندگی انسان باشد . عقل توأم با علمی که از قرآن بهره گیری کرده . صلاح و فساد را در مقابل انسان مهدسی و ترسیم می کند آن وقت هست که میداند کدام راه به صراط مستقیم و کدام راه با غیر از مستقیم ایجاد می شود . آن وقت حفظ نفس از مخالفت با مسائلی که موجب سرافکندگی و هلاکت بشر می شود ایجاد می شود .
خوب اگر بخواهیم نتیجتاً این خطبه را به اتمام برسانیم عرض می کنیم که همه ی اعمال ، رفتار ، احساسات مان و توان مندی های انسان قطعاً باید بر اساس فکر و اندیشه شکل بگیرد . فکر و اندیشه ای که برگرفته از ایمان مان باشد . ایمانی که توأم با بصیرت باشد . وگرنه فتنه ایجاد می شود . آن فقته در آن ایام ائمه ی عترت و طهارت (ع) موجب به شهادت رسیدن ائمه (ع) شد . آنهایی که مدعی بودند و اهل نماز شب بودند . مؤمن بودند ولی با بصیرت نبودند . آنها در صدد شکوفایی استعداد درونی شان در مسیر خدا بر نیامدند . موجب هلاکت شان شد . هواهای نفسانی در مقابل شان قرار گرفت و یک صفت رذیله شد . و آن وقت است که خیال کردند در مقابل امام حسن مجتبی (ع) آن زن فاحشه را قرار دهند . در مقابل باب الحوائج موسی ابن جعفر (ع) هم این چنین . و شیعه ای که در مکتب این اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است این شیعه می آید مدامت و مقاومت می کند در مقابل خواهش های نفسانی که برگرفته از عقل توأم با علم و تدبیر است .
خطبه دوم
اوصیکم عبادالله و نفسی بتقوی الله
در این خطبه نیز همانند خطبه اول در محضر ما عبادالرحمن که خط و مشی تان برگرفته از آموزه های دینی است را به تقوی الهی دعوت می کنم.
 مبرات و خیرات حاصله از سوی بندگان خوب خدا قطعا از توفیقات حضور در ساحت مقدس ذات ربوبیت می باشد .
متخلق شدن به اخلاق اسلامی نیز باید نفس خود را در محضر خدا قرار داده و از هر گونه گناه و زشتی دور نگه بداریم.
نورانیت صورت و سیرت بشریت و قرار گرفتن در مسیر سعادت میسور و ممکن نخواهد بود مگر آنگه انسان نفس خودش را از هواهای نفسانی و خواهش ها و تمناهای دنیوی و زرق و برق های آن بدور بدارد.
سروران عزیز فرصت مناسب ضیافت ماه رمضان و درک برکات این ماه نیز از آثار وضعی تقوای الهی است و آن عده از انسانهایی که نتوانسته اند این ماه را بنحو احسنت درک بکنند قطعا باید مروری بر تقوای خود داشته باشند.
نمازگزاران محترم با عنایت به بهره مندی از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان ماهی که بر گرفته از عزت ها و صلابت ها و اقتدار بوده است و موجب قوت و قدرت اراده گردیده است که قطعا حفظ این حالات معنوی بسیار مرحله تأثیر گزار و تأثیر پذیر در زندگی بشریت می باشد که همه این توفیقات از آثار مرعات تقوای الهی و برکات بهره وری از محضر خداوند متعال و ترک معاصی می باشد.
لذا اگر بخواهیم با بهره مندی از آیات و روایات و احادیث مأثوره در نگهداری از آثار و برکات معنوی کسب شده استفاده نمائیم چندین راه را می توان پیشنهاد نمود.
1 اولین و مهمترین فرصت ، فرصتی بود که از راه تبلیغ ایجاد شد و همه از این فرصت طلائی تبلیغ استفاده نموده اند و البته این فرصت و فضای تبلیغ می توان فراتر از منابر و مساجد اشاره کرد که می تواند توسط رسانه های جمعی و صدا و سیمای عزیزمان که همیشه در امر تبلیغ دین توانسته تأثیر بسزائی داشته باشد و اگر چه انتظار بیشتری خواهد رفت و الحمدلله در ماه رمضان و محرم دیده شده منابر خانگی را ایجاد کرده و تکایایی با حضور مبلغان و مداحان تشکیل داده اند که موجب پیشبرد اهداف گردیده اند که برای هر فرد شیعه عاشق بستر را آماده می کنند و باید به این عزیزان عرض نمود سعیکم مشکور.
2 دومین فرصت حاصل شده از این ماه پر خیر برکت انس با مساجد بوده که بسیار با اهمیت می باشد و اگر بتوانیم تداوم داشته باشد این مأنوس شدن با خانه خدا قطعا برکات زیادی را به همراه خواهد داشت.
3 سومین فرصت طلائی این ماه ضیافت الهی انس با قرآن کریم هست و هر عبد مومن هدایتگری حاصل شده از آیات تلاوت و قرائت را در مسیر زندگی خودش را فراموش نخواهد نمود و سروران گرامی خصوصا جوان های محترم انس با قرآن منحصر به ماه پرخیر و برکت رمضان نیست بلکه انسان مومن همیشه آن حلاوت شنیدن یا ایهاالذین آمنوا را فراموش نخواهد کرد و در ذائقه شیرین خود حفظ خواهد کرد و از طریق این تلاوت نسخه حیات بخش زندگی خودش را خواهد گرفت تا بتواند در مسیر فلاح و سعادت قرار بگیرد و مسیر طلمانی زندگی دنیوی را با این نورانیت کتاب مقدس نورای خواهد نمود و هم موجب نجات خویش می شود و هم دیگران.
4 فرصت چهارمین حاصل شده از این ماه پرخیر و برکت دیدار اب بندگان خوب خدا که در واقع صله رحم می باشد انجام می پذیرد و این انسان مومن با حفظ کردن از این ودیعه الهی هم موجب عاقبت بخیری خودش گردد و هم موجبات طول عمرش را از طریق صله رحم ایجاد نماید.
5 پنجمین فرصت به وجود آمده انس گرفتن با مجالس مذهبی می باشد و خوش به سعادت اون عزیز الهی که جان خودش را مانوس با این مجالس مذهبی نماید.
6 ششمین فرصت ایجاد شده از این ماه پر خیر و برکت خودداری و کنترل نفس می باشد که با حضور در سحرهای پر خیر و برکت و نهی کردن نفس از خواهش ها و تمناهای مادی توانسته ایم به این فیض عظیم برسیم و بتواین هواهای سرکش نفسانی خودمان را مهار بکنیم و این راه را تداوم بدهیم و مداومت در مقاومت مبارزه با هواهای نفسانی را ایجاد نمائیم.
7 از فرصت های دیگر طلائی بهره وری در این ماه تقوا و خداپرستی است که برای همیشه ایام موجب فلاح و سعادت خواهد شد.
8 تقوا در خوردن که بسیار فرصت مناسب و طلائی حاصل شده از این سفره متنعم الهی است که می توان جهت ارتقاء خود از آن استفاده نمائیم کم خوردن و درست خوردن و پر خوری نکردن و توجه به لقمه حلال که از فلسفه ماه رمضان می باشد .
9 فراموش نکردن مستحبات و نوافل و اعمال صالح از آثار وضعی آن در تعالی و تکامل انسان هست. که قطعا تداوم این مستحبات موجب عزت بشر خواهد شد
10 روزه گرفتن از برکات دیگر و فرصت به وجود آمده در این سفره متنعم الهی است که مهمترین عامل سیر صعودی انسان می شود که می توان با تدوام روزه گرفتن هم علقه به دنیا را در خود کمتر بکنیم و هم از خوردن زیاد صرف نظر بکنیم و هم موجب سعادت خودمان شویم.
و آخرین کلام در این باره در بیان سفره های ساده افطاری است که سخن از با برکت بودن آن و دور از عجب و خودپسندی بوده است و مبارزه با هواهای نفسانی و تفکری که در مسیر زیاده خوری و موجبات قرض بی مورد را ایجاد می کرده انجام پذیرد پس نمازگزاران محترم در صورت امکان با ساده زیستی و پهن کردن سفره های ساده مسیر سعادت را برای خودمان رقم بزنیم. و سعادت برای کسانی است که توفیق زوره داری برایشان حاصل و پشیمانی برای کسانی بود که بدون حجت و بدون عذر از روزه گرفتن مرحوم شده اند.
والبته تصور نکنیم چون ماه رمضان به پایان رسید تمام کارهایی را که در ماه رمضان انجام می دادیم تعطیل می شود چرا که ذات ربوبیت با تشریح روزه به ما تفهیم کرده انسان با رعایت حدود الهی ، کم خوردن ، کم خوابیدن ، کم گفتن و رعایت خطوط قرمز الهی می تواند سالم زندگی کند .
سروران عزیز و بزرگوار خداوند به ما تفهیم کرد که می شود زندگی و کار و تلاش و امرار معاش و معاد را رعایت کرد و در عین حال گناه هم نکند چون گناه لازمه زندگی بشر نیست و این گونه تصور نشود که بدون گناه نمی توان زندگی کرد که متاسفانه عده ای خود را در مسیر هلاکت گناه قرار داده اند .
نمازگزاران محترم رهبر معظم انقلاب خواب از چشم دشمنان اسلام گرفته است و قطعا باید خداوند متعال را بخاطر داشتن این نعمت بزرگ الهی و ودیعه بزرگش شاکر و سپاسگزار باشیم.
برای همه ملل سیاست و کیاست این نخبه الهی و در مقابل ولایت پذیری ملت شریف ایران و تبعیت از ایشان در همه ایام خصوصا در جریان میلیونی اخیر در روز قدس در آن هوای گرم و اجتماع بزرگ در گرو فرمان رهبر عیم الشأنشان در سایه همدلی و هم زبانی ملموس بوده که این اقتدار موجب عزت بیشتر و پیشتر ایران عزیز و سرافکندگی استکبار جهان گردیده است.
وقتی ریاست جمهور آمریکا بر عدم توانائی او برای باز کردن پیچ و مهره های ماشین آلات هسته ای ایران اذعان دارند نشان از قدرت عزتمندانه ، رهبر و ولی فقیه زمان مان خواهد داشت و این ارادت و اراده قوی ملت و رهبری خاری شده در چشم استکبار جهانی و نسبت به این اقتدار باید به خودمان ببالیم.
اما بعضی ها در این برهه از زمان در ذهن خود ارتباط با آمریکا را می پرورانند بنده به همه آنها عرض می کنم متوجه تفکر خود باشید معمار کبیرمان وقتی ایشان را به شیطان بزرگ ملقب نموده اند باید بدانیم برای همیشه اعصار بوده و ایشان از همه ما بهتر به شیطنت آنها آگاهی داشته اند و امروز هم شاگرد مکتب امام راحل ولی امر مسلمین نیز همین تفکر را داشته و دارند البته نه در گرو بدبینی بلکه آنها ثابت کرده اند که اهل نیرنگ و خدعه هستند و اصلا ذره ایی بوی جوانمردی از آنها نمی توان دید و قطعا این ایام مذاکرات نیز برای مان روشن شد و چند روز گذشته نیز یاوه گوئی های گذشته شان مبنی بر تروریسم بودن ایران اذعان داشته اند و آیا ما تروریسم هستیم یا شما ما که چندین هزار شهید داده ایم و شما که ثابت کردید در جنگ عراق بر علیه ایران و امروز هم در حمایت از منافقین و لشکر جدید دست ناشانده تان به نام داعش که نه مسلمان هستند و نه مسلمان زاده.
لذا به همه مسئولین و مردم شریف توصیه می کنم حتی تفکر اینکه آنها از شیطنت خود دست بر می دارند تفکر جالب نیست و باید متوجه باشیم تا خدای ناکرده چراغ سبز نشانشان ندهیم که اگر ذره ای ببینند اقتدار مان کم شد زهر خود را خواهند زد و ما امروز همه این صلابت ها را اولا به معمار کبیر انقلاب و شهدایمان و ثانیا به وجود رهبر فرزانه مان مدیون هستم لذا اگر خدای ناکرده نسبت به آنها کم و کوتاه بیائیم در واقع از تفکر امام راحل و شهدای مان و نیز مسیر ولایت جدا شده و باید جوابگوی آنها باشیم.
پیرو فرمایش رهبر فرزانه مان شعارهای مردم ایران در روز قدس که همان شعار امام راحل و امروز هم رهبر عزیزمان هست همان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هست و خواهد بود و باز مطابق با فرمان فرمانده کل قوا چه متن تهیه شده پس از طی روند قانونی در داخل کشور تصویب شود یا نشود ملت ایران از حمایت ملت مظلوم فلسطین یمن بحرین و ملت و دولت های سوریه و عراق و مجاهدان صادق لبنان و فلسطین دست بر نمی داریم این آرمان مان هست که این تفکر موجب کوتاه آمدن استکبار جهانی و غرب گردیده و آنها را بر سر میز مذاکره کشانده است و از امروز هم رسالت همدلی و همزبانی بین هم دولت و ملت و هم مسئولین کشور نیاز مبرم بوده تا خدای ناکرده تفکر فتنه ایجاد نشود چون قطعا دشمنان داخل و خارج این عزت ها و صلابت ها را نمی توانند ببینند و برنامه امروزی مان نیز در جریان مذاکرات هسته ای تبعیت از فرامین رهبر عظیم الشانمان هست حتما و قطعا باید اعتماد بکنیم به شخصیت عظما و نیز به وکلای عزیزمان و به این عزیزان هم توصیه شده و توصیه می کنیم که مطابق با قانون آنچه را که موجب اقتدارمان می شود و ذره ای از خواسته های مان کوتاه نخواهیم آمد و البته این به برکت خون همه شهدا بالاخص شهدای هسته ای مان می باشد که در غیر این صورت باید جوابگوی آنها باشیم.
و نیز توصیه می کنیم نسبت به قابلیت های دفاعی و حریم امنیت کشورمان هرگز تسلیم زیاده خواهی های دشمنان غربی و استکبار جهانی نخواهیم شد و به سازمان ملل نیز اجازه تصمیم گیری نسبت به این موضوعات را نخواهیم داد و به مدیران ارشد خارجی توصیه می کنیم نسبت به این دسیسه دشمنان دقت لازم را انجام داده تا خدای ناکرده شرمنده خون شهدایمان نباشیم و نسبت به سخنان اخیر آژانس یا سازمان ملل در مورد راستی آزمائی که یک اقدام شدیدا خطرناک هست توصیه می کنم متوجه باشیم که دیگر جای جبران نیست .
و اما در مورد مشکلات مردم نیز عرائضی داشته باشم.
یکی از خواسته های حقیر هم از دولت محترم تدبیر و امید و هم از مسئولین محترم بخش و شهرستان آمل بررسی مشکلات مردم در امر کشاورزی و مدیریت بهتر در مورد وضعیت کشاورزان می باشد همانگونه که گفته شد برنج با رنج و مشقت به دست می اید و در مقابل حمایت مسئولین می تواند ذره ای تألم و خستگی هایشان را کم بنماید البته حمابت بسیار زیبا و مدیریت جهادی مسئولین محترم شهرستان در رأس نماینده محبوبمان در مجلس شورای اسلامی و نیز در استان استاندار مقتدر ساعی و زحمتکش جناب اقای دکتر ربیع فلاح که حقیقتا بنده با چشمان خود دیده ام بسته حمایتی شان از ما کشاورزان و نیز وزرای مربوطه در امر کشاورزی و اقتصادی در رأس ریاست معزز و محترم جمهور تا در کل منجر به خریداری برنج مرغوب طارم از کشاورزان عزیز شده است اگر چه قیمت سال گذشته یک قیمت تضمینی نبوده و بیشتر توافقی بوده است ولی با توجه به اینکه فرصت باقی است با تشکیل کارگروه می توانند قیمت مورد نیاز را بررسی و اعلان نمایند و البته پیرو مذاکرات تلفنی با مسئولین محترم تحقیقات برنج شهرستان فرموده اند هم از جهت سموم به جهت جو مساعد کمتر استفاده گردیده که هیچ تهدیدی را به همراه نخواهد داشت و نیز نسبت به باد و طوفان حقیر زمانی ایجاد شد که شالی مان بارآور شد و لطمه ای  به آن وارد نشده لذا درخواست بنده از همه عزیزان مسئول این هست که مرحمتی فرموده تا امسال با برنامه ای دقیق تر در امر خریداری طارم اقدام فرمایند.
لازم به ذکر می باشد که جشنواره برنج نیز با حمایت مسئولین محترم شهرستان و استان در رأس استاندار توانمندمان در حال شکل گیری است با اهداف از پیش تعیین شده از جمله اینکه برنج طارم دابودشت را بعنوان یک برند معرفی نموده و نیز بتوانیم بذرهای علمی ای در اختیار کشاورزان قرار بدهیم تا هم از جهت عطر و هم از جهت طعم زبانزد باشد.
و نیز توصیه دو سویه نسبت به کارخانه شالیکوبی داران محترم که به حمدالله اهل ایمان می باشند دارم که هم کارخانه ها را به تجهیزات مدرن مجهز بکنند تا برنج مرغوبی را تحویل کشاورزان بدهند و هم مطابق با اعتقاداتشان نسبت به امانت مردم امانت دار خوبی باشند تا هم رضایت خلق و هم رضایت خالق را کسب نمایند و نیز نسبت به قیمت حق العمل کاری خود منصفانه و مطابق با قانون اقدام نمایند و نیز به دولت مردان عزیز توصیه می کنم حمایت خود را نسبت به کارخانه داران شالیکوبی داران  داشته باشند تا آنها با عزمی توان با جزم خدمت مورد نیاز را ارائه نمایند.
یکی از رویکردهای زیبای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که موجب صدور انقلابمان گردیده نه تنها یک جریان بوده بلکه ممتد تا به امروز نیز موجب بیداری اسلامی گردیده یکی از آثار میمون و مبارک آن مقارنت دین با سیاست و بودن سیاستمدارانمان در محور دین می باشد که به فرموده معمار کبیرمان نه تنها دین از سیاست جدا نیست بلکه موجب اقتدار سیاست و نظام سیاسی می شود که البته حضور مدیران و سیاستمداران دیندار و مقتدر در قوای سه گانه ملموس و مورد اشاره می باشد و قطعا در مدیریت پایین نیز اینچنین می باشد و در شهرستان همیشه قهرمان و دیار علویان نیز همچنین می باشد او امروز نیز فرزند بزرگ دابودشت این فرماندار مردمی و ارزشی مان از جمله آنهاست خوب هر عزیز کارمند پس از تمام شدن زمان خدمت بازنشسته خواهد شد این عزیز مقتدر نیز پس از گذشت سی سال خدمت در شرف بازنشستگی است که البته اولا توصیه می کنم تا مادامی که در کسوه خدمت هستند هم خودشان باید تلاششان را جهت ارتقاء شهرستان با پتانسیل موجود بنمایند و هم بر همه مدیران زیردست فرض و لازم به بعیت پذیری است وگرنه باید جوابگو باشند و اگر تصمیم گرفته شد بنده انتظار دارم وتوصیه می کنم به استاندار عزیز و بزرگوارمان و همچنین نماینده ارزشمندمان تا در انتخاب فرماندار حتما با بنده و عزیزان دیگر مشورت نمایند چون بعنوان زبان گویای مردم باید از حقوق حقه مردم دفاع بکنیم که داشتن یک فرماندار با صلابت عالم مقتدر توانمند و کارکشته از حقوق مسلمشان می باشد و نیز توصیه می کنم سلیقه ای عمل نشود و از طیف خاصی انتخاب نشود چون قطعا یک فرماندار ساعی موجب به ثمر نشستن اهداف بلند دولت خواهد شد و نیز توصیه می کنم حتما از فرزندان شهرستان آمل نسبت به این امر استفاده کنند چون ما کم سراغ نداریم افرادی که هم از وزارت کشوری باشند و هم توانایی و قدرت لازم و کامل را داشته باشند که این از حقوق مسلم شهرستان آمل هست که برای همه اعصار حرفی برای گفتن داشته و امروز نیز دو ستاره درخشان را دارد و لذا امیدوارم و البته مذاکرات تلفنی با دفتر استانداری داشته ام تا از پتانسیل مدیران بومی بهره برداری شود و با تدبیر بیشتر موجبات امید و شور و نشاط را خصوصا در این ایام میمون و مبارک داشته باشیم و الا باید به این مردم توضیحات لازم را ارائه نمائیم.
و اما  اخرین عرض بنده در مورد مناسبت امروز که اربعین شهادت پاسدار عزیز و فرزند بزرگ دابودشت سرهنگ  پاسدار شهید حاج روح الله سلطانی می باشد که بنده ضمن عرض تبریک و تسلیت خوشحالم که جلسه ای مُعظم برگزار گردیده و الحمدلله سال 94 مان مزین به قدوم شهدای مان شده در اولین روز های عید آن جوان نخبه شهید پاسدار مهندس هادی جعفری مدافع برزگ حرم  و البته فتح الباب شهدای مدافع حرم از سردار شهید حیدری شروع شده و امروز نیز این شخصیت نخبه که مدافع حریم ولایت می باشد ولی بنده بعنوان خادم مردم و پدر معنوی دو بخش ناراحت از عدم حضور بیشتر در این مراسم معنوی می باشم لذا توصیه بنده به مسئولین برگزار کننده این مراسمات این هست تا زمان مناسبی را انتخاب تا با حضور حداکثری موجبات رضایت شهدا را ایجاب نموده تا خدای ناکرده شرمنده شان نباشیم.
2 thoughts on “هشدار امام جمعه دابودشت در انتخاب فرماندار آمل”
  1. فعلا این استاندار اصلاح طلب داره مهره های خودش را جایگزین میکند و الان شایع برکناری اقای شفیع زاده فرماندار فعلی و جایگزین کردن شخصی به نام فرزانه در شهر پیچیده. ایا فرماندار یک شهر کوچک مثل محمود اباد میتواند فرماندار یک شهر بزرگ شود/ مگر شهر امل ازمایشگاه هست که استاندار میخواد مهره های خودش را در این شهر به کار بگمارد؟ خدا عاقیب استان مازندران و شهر امل را با این استاندار حامی فتنه 88 به خیر کنه

  2. توانایی فرزانه قابل انکار نیست! آمل را آملی نتواند مدیریت کند! طایفه بازی این آملی ها ،سم مهلک بومی گری مدیریت در آمل است!خودم هم آملی ام و با شناخت کامل میگم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *