هرازنو-مهدی کیهانی: گالری های نقاشی و عکاسی و طراحی های گرافیکی در فواصلی نزدیک به هم در شهر آمل برگزار می شوند و در این میان تعدادی تمامآ دلچسب بودی و دیدی وسیع را برای مخاطب ساطع میکند.
نمایشگاه عکاسی «پندار اکبری» طی چهار روز در نگارخانه زَر آمل برگزار می شود. به گفته اکبری, تمامی عکس ها متعلق به نقاط مختلفی از شهر امل می باشد که طی یک بازه ی زمانی نزدیک به شش ماه حاصل شده است که تمامی عکس ها بدون هیچگونه ادیت در این نمایشگاه قرار گرفته است.
این هنرمند جوان در بیوگرافی کوتاهی از خود اینگونه می نویسد: مَن پندار اکبری هستم متولد 1362.4.16 از آمل, دانش آموخته ی رشته هوش مصنوعی از دانشگاه کی تی اچ استکهلم سوئد, علاقه ی من به عکاسی از عکاسی نجومی و دیدن ناشناخته های آسمان و همه چیزهایی که در دور دستها قرار دارند شروع شده. هدف من خلق زیبایی و ثبت عکس هایی است که باعث القای انرژی مثبت در زندگی شما میشه . …»
طراحی پوسترهای این نمایشگاه نیز توسط هنرمند جوان آملی «علی اکبر خانزاد» صورت گرفته است.
گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ 11 الی 15 تیرماه از ساعت 16 الی 20 در نگارخانه زر به نشانی آمل-ضلع غربی سینما بهمن-خیابان فرهنگ پذیرای هنردوستان خواهد بود

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

One thought on “نمایشگاه عکاسی پندار اکبری در نگارخانه زَر آمل”
  1. با سلام و خسته نباشید
    ممنون و سپاسگزارم از تشریف فرمایی شما. حمایت دوستان مسئولیت بنده رو نسبت به ارائه کارهای قوی تر بیشتر میکنه. امیدوارم شاد و سلامت باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *