زن جنايتکاري که براي رسيدن به وسوسه هاي شيطاني خود همسر و کاشانه خود را به آتش کشيد توسط ماموران پليس آگاهي تنکابن دستگير شد .

به گزارش هراز نو ، شانزدهم بهمن ماه سال گذشته ، آتشسوزي مهيب در يکي از منازل مسکوني شهرستان تنکابن منجر به مرگ صاحب اين منزل  به نام “حبيب – ن ” 34 ساله  شد.

هرچند پس از وقوع اين حادثه کارشناسان در بررسي هاي اوليه علت حادثه غير عمدي اعلام شد ، اما پس از بررسي هاي انجام شده توسط کارشناسان مشخص شد ، علت اين حادثه عمدي بوده و صاحب منزل در پي يک توطئه شوم به قتل رسيده است .

پس از مشخص شدن عمدي بودن اين آتش سوزي ، ماموران تحقيقات تازه اي را از عاملان احتمالي اين جنايت آغاز کردند و درپي يافتن سرنخ هاي تازه تري از اين جنايت به همسر مقتول به نام ” ندا- ن ” 29 ساله مشکوک شده و تحقيقات پليسي را از وي آغاز کردند .

متهم که خود را در برابر ادله هاي پليس عاجز ديده بوده از جنايتي هولناک  پرده برداشت  و به توطئه قتل همسر خود با همدستي فردي به نام “محمد جواد – ح ” 31 ساله اهل وساکن شهر ري که هيچگونه محرميت ونسبتي هم با وي وهمسرش نداشت اعتراف کرد .

متهم در ادامه اظهارات خود افزود : در روز حادثه براي عادي نشان دادن مرگ همسر خود ، با همدستي “محمد جواد ” پس از دادن قرص خواب آور و بيهوش کردن وي با ريختن بنزين منزل خود را به آتش کشيد .

درادامه اين گزارش آمده است ، همدست متهم نيز توسط ماموران دستگير و به همدستي با “ندا ” همسر مقتول اعتراف وپس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *