سایت خبری «زندگی» مدعی شد:

یکی از معاونان عالی رتبه وزارت صنعت، معدن و تجارت بازداشت شده است.

پس از پورمحمدی قائم مقام بانک مرکزی این معاون نیز دومین فردی است که در ماه های اخیر از سوی مقام های قضایی مورد بازداشت قرار گرفته است.

در خصوص دلایل بازداشت وی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما برخی از شنیده ها حاکی از آن است که اتهام ارتباط با جریان انحرافی یکی از دلایل بازداشت این معاون عالی رتبه وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

4 thoughts on “شایعه بازداشت یک معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت”
  1. جای نگرانی نیست.ضلع سوم مثلث بزودی بجای ایشان منصوب میشود.ضلع اول با جوسازی بر علیه ریس قبلی(ه ن)از اول سال مدیریت بر این بخش مهم کشور را در دست گرفت و بعد از لو رفتن ارتباط ایشان با جریان انحرافی، جای خود را به ضلع دوم مثلث(خ م ا) داد و حالا هزاردستان جریان انحرافی در حوزه معدنی(د م م س ن)در حال رایزنی جهت انتصاب ضلع سوم(ش)که عامل کودتا در جریان عزل مدیرعامل قبلی شرکت سرمایه گذاری معادن و ف بود و با خیانت خود …. جانشین ایشان میشود. پس جای نکرانی نیست، فقط ضلع مثلث واحد تغییر میکند.خوش بحال سازمانهای نظارتی که چقدر بیدارند!

  2. اللهم اصلح كل فاسد من امور المسلمين
    جای نگرانی نیست.ضلع سوم مثلث بزودی بجای ایشان منصوب میشود.ضلع اول با جوسازی بر علیه ریس قبلی(ه ن)از اول سال مدیریت بر این بخش مهم کشور را در دست گرفت و بعد از لو رفتن ارتباط ایشان با جریان انحرافی و رانت خواري ايشان در حوزه معدني، جای خود را به شخص بازداشت شده فعلي يعني ضلع دوم مثلث(خ م ا) داد و حالا هزاردستان جریان انحرافی در حوزه معدنی(دكتر م م س ن)در حال رایزنی جهت انتصاب ضلع سوم(شهي..)که عامل کودتا در جریان عزل مدیرعامل قبلی شرکت سرمایه گذاری معادن و ف(ك) بود ،جانشین ایشان میشود. پس جای نکرانی نیست، فقط ضلع مثلث تغییر میکند.چشم وزير روشن كه به نصايح دلسوزان نظام توجه ميكند!خوش بحال سازمانهای نظارتی که چقدر بیدارند!وچه زيبا بازي ميكند هزاردستان حوزه صنعت و معدن(دكتر م م س ن).

  3. ظاهرا بالاخره ام الفساد حوزه معدني (م م س ن) نيز هفته گذشته دستگير شد. خوش بحال سازمانهاي نظارتي كه چقدر سريع عمل ميكنند!راستي دوستان متولي نظارت بر حوزه معدني در چند سال گذشته چكار مي كردند و الان دارند چكار ميكنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *