هراز نو : با وجود آنکه تا آغاز انتخابات مجلس دهم زمان زيادي باقی مانده است، اما برخی از نامزدهای احتمالی فعالیت خود را از ماهها پیش استارت زده‎اند و اقدام به یارگیری، ایجاد تیمهای انتخاباتی، برگزاری جلسات و مهمانی‎های متعدد در منازل شهری و روستایی برای افزایش محبوبیت، شهرت و جذب حداکثری طرفدار کرده اند.
در این میان تبلیغات متفاوت و فراوانی از سوی نامزدهای احتمالی انتخابات آینده مجلس مطرح می باشد، بطوریکه با شیوه های مختلف سعی در جذب آراء مردم شهرستانهای محمودآباد و نور را دارند.
برخی نامزدها که در میان آنها چهره‎هایی از جنس مهندس، کارمند، دکتر، استاد دانشگاه و … دیده می شود، از یک سال پیش با برپایی و برگزاری میهمانی های خانگی در محافل دوستانه در مناطق حاشیه و روستاهای اطراف، حضور خود در صحنه انتخابات را اعلام می‎کنند و خبرهای رسیده حاکی از آن است که هزینه های زیادی هم صرف پذیرایی از میهمانان این مراسمات زود هنگام انتخاباتی می شود .
این روزها همچنین برخی در شهرستان محمودآباد و نور فعالیت هایی از قبیل حضور در مراسمات، دیدار با لیدر های انتخاباتی، دیدار با افراد پر نفوذ در محلات، چینش ستاد انتخاباتی و… را شروع کرده اند.
نام هایی که تاکنون حضورشان در انتخابات قطعي است و در این میان شنیده ها حکایت از آن دارد چهره هایی همچون:

1- دكتر محسن فلاح (دكتري حقوق بين الملل ، استاديار دانشگاه و عضو مجمع عالي نخبگان مازندران ، مسلط به دو زبان انگليسي و فرانسه و از جوانان دهه شصتي و جوانترين كانديداي انتخابات مجلس دهم، داراي مدرك در دو رشته حقوق و علوم سياسي از دانشگاه شهيد بهشتي تهران)
2- دكتر عباس يزداني (دكتراي فلسفه ، استاد دانشگاه ، رئيس سابق دانشكده علوم انساني دانشگاه زنجان ، مسلط به دو زبان عربي و انگليسي )
3- دكترعلي (صفر ) اسماعيلي ( دكتري مديريت ، هيات علمي دانشگاه) با سابقه مدیریتی در استان مازندران
4- جواد اسماعيلي ( داراي مدرك كارشناسي ارشد علوم سياسي با سابقه مدیریتی در استان های مازندران و گلستان
5- ولي الله فرزانه ( معاون پيشين برنامه ريزي و اشتغال استاندار مازندران ، داراي مدرك كارشناسي ارشد)
از گزینه های جدی و احتمالی برای شرکت در انتخابات آینده می باشند و این درحالی است که
عبد الوحيد فياضي نماینده فعلی شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس در انتخابات آینده برای تصدی مجدد این سمت رقابت سنگین و سختی را پیش رو دارد.

46 thoughts on “انتخابات مجلس دهم محمودآباد و نور و پنج رقیب فیاضی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *