هراز نو :

تصویر اول ) اگر به سایت سازمان پارک ها مراجعه کنید دوتا عملکرد مهم این سازمان در یک ماه اخیر همکاری برای تزیین سن دوتا همایش معمولی هست که ده دقیقه وقت هم نمی برد و برای یک سازمان عریض وطویل مانند سازمان پارکها که چند میلیارد بودجه دارد این عملکرد دقیقا به استهزا گرفتن افکار عمومی است  .

 

1

تصویر دوم ) نگاه مازندران نوشته قطع یک درخت در کوچه جهاد واقع در خیابان هراز شهرستان آمل باعث نگرانی‌هایی از سوی ساکنان این کوچه  شده  است. حال جالب است که شهرداری آمل در ادامه سریال حرکت های عجیب این بار در هفته محیط زیست اقدام به قطع درختان کرده است. هنوز تصاویر و گزارش دقیقی از باقی خیابان ها و محلات آمل در دسترس نیست.

قطع یک درخت در کوچه جهاد واقع در خیابان هراز شهرستان آمل باعث نگرانی‌هایی از سوی ساکنان این کوچه  شده و به همین منظور یکی از ساکنان این کوچه با ارسال گزارشی تصویری به نگاه نیوز از قطع درخت عظیم چند ده ساله خبر داده است.

تصویر سوم ) سلام لطفاًدرخصوص اصلاح شمشادهای باغچه های پیاده روهای خیابان طالب آملی که از بوته تبدیل به درخت شده اند گزارشی تهیه شود بارها با مسولین مربوطه صحبت کردیم که گفتند ما پیگیر میشویم ولی شما باشماره 137 تماس گرفته وپیام بگذارید.ولی هیچگونه اتفاقی نیافتاده لطفاًاقدام بفرمائید.باتشکر

 

 

 

 

 

4

 

 

سومدیریت در سازمان پارک ها فقط به این تصاویر ختم نمی شود خبر های دیگری از رها شدگی  این سازمان وعدم نظارت اعضای شورای شهر حاکی است که در گزارش بعدی تقدیم حضورمی شود .

11 thoughts on “سه تصویر از سازمانی در شهرداری آمل قضاوت با شما”
  1. این درخت از پنجره داشت وارد خونه مردم میشد و اپارتمان را تهدید میکرد و از طرف دیگر در تماس با سیمهای فشار قوی برق بود و در زمان طوفان باعث خطر میشد…. این خبر ناقص باعث تشویش اذهان مردم میشه . بعنوان یک شهروند مطلع و در جریان این کار … از هراز نیوز بعیده

  2. واقعا بخوایم منصفانه قضاوت کنیم این نباید وضعیت فضای سبز شهرمون باشه.شهرداری فقط دلشو به پارک دهکده طلایی خوش کرده فکر یه بوستان دیگه برا شهر نیست پارکای محلاتی هم که ساخته میشن بیشتر شبیه باغچه هستند و درختی تو اونا دیده نمیشه.فقط ساختمونای بلند شهرمون روز به روز بیشتر میشن و از افزایش فضای سبز خبری نیست. کم کم شهر داره طراوتشو از دست می ده و هرجا چشاتو بچرخونی جز ساختمون چیزی نمی بینی.
    وقتی به مساحت پارک های ساخته شده نگاه می کنیم در بهترین حالت بیشتر از 4000متر نیست که خیلی کوچیک به حساب می آد و حداقل باید چیزی بین 10000 تا 15000 متر مساحت براش در نظر گرفت.
    شهرداری به جای این که بیاد ده تا پارک 2000 متری بی کیفیت درست کنه(وفقط به کمیت توجه کنه) بیاد یه پارک با مساحت مناسب تر و با کیفیت بهتر درست کنه .

  3. پاسخ به : مایزنی
    برای پیشگیری از اتصال با سیم های برق تنها کافی بود چند شاخه شمالی که در مسیر سیم برق بود را قطع کنند زیرا ارتفاع درخت خیلی از سیم های برق بالاتر بود و اصلا تنه اصلی و شاخه های جنوبی حتی در باد شدید و طوفان هم ربطی به سیم های برق نداشت و فاصله زیادی داشت

  4. ای کمان تیرها بر تافته گنج نزدبک وتودور انداخته * کاش اینهمه دل نگرانی در قطع بی رویه وبی مجوز جنگل مازندران هزینه میشد!!! فکر نکردید اگر این درخت باعث قطع برق وبرق گرفتگی عابری میشد همین جناب پیام میدادی که چرا شهرداری نسبت به قطع درخت اقدامی نکککرد. برای اصلاح وابادنی شهر شهرداری مختار است هر درختی راقطع کند ومردان اگاه وفنی دنبال بهانه نمی گردند.

  5. همین شهرداری امد تو خیابان طالب آملی ( کلاکسر) درختهای رو که میشد با بریدن 2-3 تا شاخه هم زیباسازیش کنه هم نذاره خطری در برخورد با کابل برق داشته باشه کلا زد یا جوری زدش که درختو میبینی دلت واسش میسوزه همین درخت چندین سال طول کشید تا اینقد شده و یکی از فاکتورهای زیباسازی معماری شهرسازی محسوب میشه اما ما به راحتی از کنار اینا میگذریم بعد باید بیشتر هزینه کنیم واسه این چیزا

  6. مدیر عامل فصای سبز استعفا استعفا

  7. چرا کسی از انتخاب ناظر فضای سبز برای تایید صورت وضعیت چیزی نگفته عجب فکر قشنگی عجب لابی زیبایی ادم خودشون ناظرشون شده توشورا کسی حواسش نیست وااااااااااااااااااااااااااااااااااااقعا اخه کلش واس اوناس ای دل غافل خواب در چشم ترم میشکد

  8. برای جلوگیری از مدیریت فرسایشی و بازدهی بیشتر تعویض مدیریت از بهترین راهکارهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *