هـراز نـو: علت و عامل مرگ مشکوک در آرایشگاه زنانه ، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان مازندران شناسایی و دستگیر گردید .

سرهنگ کارآگاه احمدرضا رستمی رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اعلام نمود : در پی مرگ مشکوک خانمی در آرایشگاه زنانه و در اجرای دستور مرجع محترم قضایی پرونده جهت تحقیقات تکمیلی به این پلیس ارسال و در اختیار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی قرار گرفت.

ایشان در ادامه افزودند : جهت بررسی سایر ابعاد پرونده مسئول آرایشگاه در این پلیس حاضر و ضمن انکار موضوع فوق مدعی گردید مرحومه در زمان ورود به آرایشگاه حالش بد بوده و پس از مدتی بیهوش گردید.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران ادامه دادند : با انجام تحقیقات فنی کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی مشخص گردید در آرایشگاه مورد نظر دستگاه لاغری مورد استفاده مراجعین قرار می گرفته و در تحقیقات از اولیای دم نیز اطلاع واصل گردید که متوفی به دلیل اضافه وزن به دنبال راهی برای کاهش وزن خود بوده است.

سرهنگ رستمی در ادامه افزود : با انجام اقدامات گسترده و تحقیقات خاص پلیسی دلایلی مبنی بر استفاده از دستگاه لاغری توسط مراجعین در آرایشگاه مورد نظر به دست آمد لذا با هماهنگی قضایی مسئول آرایشگاه این بار به عنوان متهم به این پلیس احضار و در تحقیقات انجام شده پس از مواجهه با دلایل به دست آمده ضمن قبول موارد فوق اظهار داشت در آرایشگاه دستگاه لاغری داشتم و مرحوم نیز در روز حادثه به من گفت قصد کاهش وزن دارد و من هم تجهیزات دستگاه را به وی وصل کردم و حین استفاده از آن بی هوش شد و پس از انتقال به بیمارستان فوت نمود .

سرهنگ رستمی خاطرنشان کردند : در بازرسی از آرایشگاه مورد نظرمشخص گردید که آرایشگاه فوق فاقد مجوز بوده و با استفاده از این دستگاه لاغری افرادی مختلفی دچار مشکلاتی گردیده اند.

سرهنگ رستمی در خاتمه هشدار داد :
– عدم مراجعه شهروندان به آرایشگاه های فاقد مجوز فعالیت از مبادی مربوطه
– عدم استفاده از دستگاه ها و تجهیزات لاغری در آرایشگاه ها
– مراجعه به پزشک و متخصص تغذیه جهت کاهش وزن
– مشاوره از مربیان ورزشی جهت کاهش وزن
– عدم استفاده از دارو،تزریق آمپولو سایر روش های غیر متعارف جهت کاهش وزن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *