اعضاي باشگاه ورزشي آلاله كوهستان آمل جهت صعود به قله آرارات تركيه عازم اين كشور شدند

اعضاي اين گروه صبح روز جمعه 94/03/08 با سرپرستي محمد علي فلاح حركت خود را از آمل به تهران آغاز كردند تا از طريق مرز بازرگان وارد كشور تركيه شوند و با يك برنامه اصولي و مدون قله 5137 متري آرارات را صعود كنند.

نفراتي كه با اين تيم همراه هستند عبارتند از: محمد علي فلاح، محمد جواد محمد زاده، رحمت اله آقاجاني، محمد كرمي، سيد عزت اله اسدي شياده، اسماعيل فلاح، رضا نصيريان، ساسان كمالي، سيد محمد اصغر زاده شياده، هاشم محمد زاده، حسن محمدي، رجب علي لطفي، محمد حسين زاده، ابراهيم محمودي و ميلاد مرادي.

باشگاه ورزشي آلاله كوهستان در تاريخ 1389/12/24 با بهره گیری از کوهنوردان با سابقه و آموزش دیده ای همچون آقایان قدرت اله رجایی آملی و محمدعلی فلاح با شماره 223/17866/15 در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به ثبت رسیده است.

“آلاله كوهستان آمل” فعاليت هاي خود را به طور رسمي از فروردين سال 1390 در سه رشته كوهنوردي، صخره نوردي و كوهپيمايي آغاز كرده است. اين فعاليت ها به صورت يك زمانبندي شش ماهه تدوين مي شود و در دسترس همه علاقمندان به اين رشته قرار مي گيرد.

به گفته آقاي رجايي، آمل يكي از پيشروترين شهرها است كه در زمينه كوهنوردي به فعاليت مي پردازد. به گفته ايشان، هم اکنون هیئت کوهنوردی آمل قریب به30 گروه رسمی با استعداد بالای 600 نفر عضو و بیش از 20 گروه غیر رسمی با استعداد حدود 300 نفر عضو تحت پوشش دارد.

لازم به ذكر است كه كوهنوردان گرامي مي توانند اخبار لحظه به لحظه برنامه صعود را از طريق اين پايگاه دنبال نمايند.

وب سايت باشگاه به آدرس www.alalehclub.com در دسترس همه ورزش دوستان است.

1430992557

2 thoughts on “صعود اعضاي باشگاه ورزشي آلاله كوهستان آمل به قله آرارات تركيه”
  1. هراز جان با خودت چند چندی؟
    یه خبر می زنی از تمرین مختلط با یه عکس تیره و تار که خیلی چیزی توش معلوم نیست!!!!!!!!!، اونوقت خودت تصویر میزاری با این کیفیت از ورزش مختلط کوهنوردی که وضع لباس تعدادی از دخترا بسیار زننده تر از اون تمرین تنیس هستش.
    عزیز من یا این وری باش یا اون وری، ضمنا مثل بچه های کمیته اوایل انقلاب هم نباش که خیلی تند بودن و اون تند بودنشون هیچ اثر مثبتی که نداشت، اثر منفی هم داشت.
    سردبیر محترم بهتر دقت بیشتری تو درج اخبار داشته باشه، تا سوتی های اینجوری نده.
    با تشکر
    ———
    خبرنگار هراز : با سلام و تشکر از شما خوانده فهیم
    ملاک برای رسانه عرف و مقدمتر از ان قانون است ، در موضوع دانشگاه شمال منع قانونی وجود دارد و همچنین نیاتی که از پس یک کنش وجود دارد در این خبر این گونه نیست .موفق باشید .

  2. اگر در اتفاق مربوط به دانشگاه منع قانونی وجود دارد، در ضمن درج خبر، منع قانونی مربوطه را نیز درج نمایید.
    اما اینکه در مورد نیاتی از پس یک کنش خبر تیتر می کنید، لطفا نیات آن را هم به دور از باند بازی و جناح بازی و فقط برای تنویر افکار عمومی و اینکه رسالت خبرنگاری شما ایجاب می کند به وضوح بیان فرمایید.
    شما هم موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *